Podstawa prawna: art. 13 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2015 r., poz. 1774 z późn. zm.)
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wniosek o zbycie nieruchomości gruntowej w drodze przetargu
2. Załączniki:
- mapa sytuacyjno-wysokościowa w skali 1:500 z naniesioną lokalizacją gruntu (mapę można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Myśliborzu ul. Spokojna)
II. OPŁATY:
Nie pobiera się.
III. TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 30 dni.
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat Gospodarowania Nieruchomościami, tel. 95 74 65 584
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje.
VI. UWAGI:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Barlinku.
|