SEKRETARZ BARLINKA
Zadania i kompetencje Sekretarza:
1) Wykonywanie w imieniu Burmistrza funkcji kierownika administracyjnego Urzędu i w tym zakresie:
- opracowuje projekt regulaminu organizacyjnego Urzędu oraz uaktualnia go w miarę potrzeby,
- opracowuje zakresy czynności dla kierowników referatów,
- sprawuje nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie,
- prezentuje nowoprzyjętych pracowników,
- dba o podnoszenie kwalifikacji pracowników,
- koordynuje i nadzoruje prace remontowe w Urzędzie i zakupy środków trwałych,
- planuje koszty utrzymania Urzędu i rozlicza się z wydatków przewidzianych na ten cel w budżecie Gminy,
- wykonuje obowiązki w granicach udzielonego mu pełnomocnictwa przez Burmistrza,
2) Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
3) Przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy,
4) Koordynowanie i organizacja spraw związanych ze spisami i wyborami,
5) Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracą Referatu Ogólnoorganizacyjnego,
6) Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem:
- Barlineckiego Ośrodka Kultury,
- Ośrodka Pomocy Społecznej,
- Środowiskowego Domu Samopomocy.
7) Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz wynikających z poleceń lub upoważnień Burmistrza.
|