Podstawa prawna: Uchwała Nr XIII/107/2007 Rady Miejskiej z dnia 27 września 2007r. sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości w ramach pomocy de minimis na wspieranie nowych inwestycji na terenie Gminy Barlinek (Dz. U. Woj. Zach. Nr 113 poz. 1938)
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
1.Zgłoszenie zamiaru korzystania z pomocy w ramach Programu.
pobierz zgłoszenie
2. Załączniki
- oświadczenie w sprawie zobowiązania wykonania warunków okreslonych w Programie, wg załacznika nr 2 do Uchwały Nr XIII/107/2007,
- deklaracja dotycząca utrzymania nowej inwestycji- załącznik nr 3 do Uchwały Nr XIII/107/2007,
- wszystkie zaświadczenia o pomocy de minimis wydane przedsiębiorcy przez organ udzielający pomocy w okresie bieżącego roku podatkowego i dwóch poprzednich lat podatkowych, a w sytuacji gdy przedsiębiorca na dany projekt inwestycyjny pomoc inną niż de minimis, także informację o tej pomocy, wg wzoru określonego w rozporządzeniu Rady Ministrów wydanym na podstawie art. 37 ustawy z 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej:
Dz.U.10.53.311
Dz.U.10.53.312
- oświadczenie potwierdzające, że podmiot występujący o pomoc nie znajduje się w trudnej sytuacji ekonomicznej, tj. że nie spełnia kryteriów określonych w pkt. 9-11 wytycznych wspólnotowych dotyczących pomocy państwa w celu ratowania i restrukturyzacji zagrożonych przedsiębiorstw - Załącznik nr 6 do Uchwaly Nr XIII/107/2007
- inne: na żądanie organu podatkowego w trakcie prowadzenia postępowania podatkowego.
Zgłoszenie wraz z załącznikami winno być złożone przed rozpoczęciem realizacji nowej inwestycji.
W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się złożenie dokumentów wymienionych w trakcie realizacji inwestycji.
II. OPŁATY:
Opata skarbowa:
- nie pobiera się.
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do 60 dni od dnia wszczęcia postępowania
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat Finansowo-Budżetowy tel. 095 7465 573
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
VI. UWAGI:
1. Wszelkie dodatkowe informacje oraz druki wniosków są dostępne w Referacie Finansowo-Budżetowym pok. nr 5.
2. Złożone przez przedsiębiorców wnioski nie zawierające wszystkich elementów oraz wymaganych załączników, a także nie uzupełnione w terminie wyznaczonym przez organ podatkowy, pozostawia się bez rozpatrzenia.
|