Podstawa prawna: Uchwała Nr XIII/107/2007 Rady Miejskiej z dnia 27 września 2007r. sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości w ramach pomocy de minimis na wspieranie nowych inwestycji na terenie Gminy Barlinek (Dz. U. Woj. Zach. Nr 113 poz. 1938)
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
1.Zgłoszenie zamiaru korzystania z pomocy w ramach Programu.
pobierz zgłoszenie
2. Załączniki
-dokumentacja potwierdzająca realizację nowej inwestycji lub utworzenie w związku z nią nowych miejsc pracy, wraz ze wskazaniem konkretnych celów, efektów, rezultatów i terminów ich uzyskania
-informacja o pomocy publicznej udzielonej w okresie kolejnych 3 lat poprzedzających dzień złożenia wniosku (zgodnie z art.37 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej - Dz.U. Nr 123, poz. 1291
-potwierdzenie spełnienia warunków określonych w § 3 i 4 Uchwały Rady Miejskiej w Barlinku w sprawie szczegółowych zasad udzielania pomocy publicznej dla przedsiębiorców w Mieście i Gminie Barlinek
-inne: na żądanie organu podatkowego w trakcie prowadzenia postępowania podatkowego
II. OPŁATY:
Opata skarbowa:
? nie pobiera się.
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do 60 dni od dnia wszczęcia postępowania
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat Finansowo-Budżetowy tel. 095 7465 573
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
VI. UWAGI:
1. Wszelkie dodatkowe informacje oraz druki wniosków są dostępne w Referacie Finansowo-Budżetowym pok. nr 5.
2. Złożone przez przedsiębiorców wnioski nie zawierające wszystkich elementów oraz wymaganych załączników, a także nie uzupełnione w terminie wyznaczonym przez organ podatkowy, pozostawia się bez rozpatrzenia.
|