Podstawa prawna: art. 2-7 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opÅ‚atach lokalnych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., Nr 9 poz. 84), art. 21 § 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r - Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 8 poz. 60 z pÃłÅºniejszymi zmianami).
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. "Wniosek w sprawie korekty łącznego zobowiązania pieniężnego"
2. Wypełniony formularz "Informacja w sprawie podatku od nieruchomości"
II. OPÅATY:
Nie pobiera siÄ™.
III. TERMIN ZAÅATWIENIA SPRAWY: Do 60 dni.
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: Referat Finansowo-Budżetowy.
V. TRYB ODWOÅAWCZY: OdwoÅ‚anie wnosi siÄ™ do SamorzÄ…dowego Kolegium OdwoÅ‚awczego* za poÅ›rednictwem organu, ktÃłry wydaÅ‚ decyzjÄ™ (odwoÅ‚anie skÅ‚ada siÄ™ w sekretariacie urzÄ™du). OdwoÅ‚anie wnosi siÄ™ w terminie 14 dni od dnia dorÄ™czenia decyzji stronie.
*Opłata skarbowa:
- za odwołanie - 5,00 zł.
- za każdy załącznik - 0,50 zł.
VI. UWAGI:
1. W przypadku niezałatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (zgodnie z art. 140 ustawy - Ordynacja podatkowa).
2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentÃłw wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupeÅ‚nienia i zÅ‚ożenia w sekretariacie urzÄ™du. |