Podstawa prawna : art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000 r., Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami)
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. "Wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności (o zameldowaniu na terenie miasta i gminy Barlinek"
pobierz wniosek
- lub "Wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności (o wspólnym zameldowaniu na terenie miasta i gminy Barlinek"
pobierz wniosek
- lub "Wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności (o wymeldowaniu)"
pobierz wniosek
- lub "Wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności (o braku zameldowania)"
pobierz wniosek
- lub "Wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności (o zameldowaniu na pobyt czasowy na terenie miasta i gminy Barlinek"
pobierz wniosek
- "Wniosek o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności (o ilości osób zameldowanych w lokalu)"
pobierz wniosek
2. Do wglądu:
- dokument stwierdzający tożsamość
- aktualny tytuł prawny do lokalu
II. OPŁATY:
Opłata skarbowa:
- za wydane zaświadczenie - 17,00 zł.
III. TERMIN ODPOWIEDZI
Od ręki
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEZDZIALNA:
Biuro Ewidencji Ludności, tel. 95 7462 - 450 w. 588 oraz 589
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez wnioskodawcę wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego,* za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie . Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.
*Opłata skarbowa :
brak
VI. UWAGI:
1. Zaświadczenie wydaje się wyłącznie osobie, której ono dotyczy.
2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
|