Część II- Dostawa i montaż części umeblowania/ wyposażenia do budynków Barlineckiego Ośrodka Kultury przy ul. Leśnej 1 i przy ul. Podwale 9 oraz Sali Widowiskowej, realizowane w ramach wspólnego projektu inwestycyjnego polsko- niemieckiej współpracy transgranicznej:
„Europejskie Miejsce Spotkań Prenzlau - Uckerwelle i Europejskie Centrum Spotkań Barlinek”
Część I: Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Podwale oraz remont sali widowiskowej.
Część II: Remont budynku przy ul. Leśnej i dostosowanie go do potrzeb spotkań polsko-niemieckich”
INFORMACJA DODATKOWA
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
1. Nazwa oraz adres zamawiającego:
Barlinecki Ośrodek Kultury
REGON: 210015418 NIP: 597-000-29-47
74-320 Barlinek ul. Podwale 9
internet: http://www.barlinek.pl, e - mail: bok@barlinek.pl
tel. (095) 7462135 fax. (095) 7462135
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony na podstawie art. 10 ust. 1 w związku z art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078).
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ:
www.bip.barlinek.pl
4. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „ Część II- Dostawa i montaż części umeblowania/ wyposażenia do budynków Barlineckiego Ośrodka Kultury przy ul. Leśnej 1 i przy ul. Podwale 9 oraz Sali Widowiskowej, realizowane w ramach wspólnego projektu inwestycyjnego polsko- niemieckiej współpracy transgranicznej:
„ Europejskie Miejsce Spotkań Prenzlau- Uckerwelle i Europejskie Centrum Spotkań Barlinek”
Część I: Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Podwale oraz remont Sali widowiskowej.
Część II: Remont budynku przy ul. Leśnej i dostosowanie go do potrzeb spotkań polsko- niemieckich”
Zamówienie składa się z 10 części, przy czym Wykonawca może złożyć ofertę na jedną bądź kilka części jednocześnie.
Część A. Zestaw kinowy
Część B. Studio filmowe
Część C. Nagłośnienie Sali Widowiskowej
Część D. Studio nagrań
Część E. Wyposażenie kuchni
Część F. Wyposażenie jadalni i sprzęt kuchenny
Część G. Akcesoria łazienkowe
Część H. Rolety i zasłony
Część I. Elementy zagospodarowania terenu
Część J. Pozostałe wyposażenie
5. Informacja o możliwości złożenia ofert częściowych: Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Część A - 12 tygodni od podpisania umowy
Część B - 4 tygodnie od podpisania umowy
Część C - 4 tygodnie od podpisania umowy
Część D - 4 tygodnie od podpisania umowy
Część E - 4 tygodnie od podpisania umowy
Część F - 4 tygodnie od podpisania umowy
Część G - 2 tygodnie od podpisania umowy
Część H - 4 tygodnie od podpisania umowy
Część I - 4 tygodnie od podpisania umowy
Część J - 4 tygodnie od podpisania umowy
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia tj. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację:
b1 (dla Części A) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż wyposażenia zestawu kinowego
o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN
b2 (dla Części B) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż wyposażenia dla studia filmowego
o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN
b3 (dla Części C) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż sprzętu nagłaśniającego o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN
b4 (dla Części D) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż wyposażenia dla studia nagrań o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 PLN
b5 (dla Części E) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż wyposażenia kuchennego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN
b6 (dla Części F) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa wyposażenia zastawy stołowej i akcesoriów kuchennych o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 PLN
b7 (dla Części G) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż akcesoriów łazienkowych o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 PLN
b8 (dla Części H) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż rolet i zasłon o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 PLN
b9 (dla Części I) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż elementów małej architektury o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 PLN
b10 (dla Części J) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa sprzętu AGD i/lub urządzeń ogrodowych o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 PLN
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.:
d1 (dla Części A) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500.000,00 PLN
d2 (dla Części B) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000,00 PLN
d3 (dla Części C) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000,00 PLN
d4 (dla Części D) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 25.000,00 PLN
d5 (dla Części E) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000,00 PLN
d6 (dla Części F) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 25.000,00 PLN
d7 (dla Części G) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 10.000,00 PLN
d8 (dla Części H) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 25.000,00 PLN
d9 (dla Części I) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 25.000,00 PLN
d10 (dla Części J) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 20.000,00 PLN
2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
na podstawie art. 24 ustawy.
3. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający będzie żądał dokumentów określonych w rozdziale VI SIWZ.
4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone stosowne Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI SIWZ.
5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponowała zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemnie zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
8. Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie:
dla części A – 5.000zł
dla części B – 500zł
dla części C – 2.000zł
dla części D – 250zł
dla części E – 1.000zł
dla części F – 250zł
dla części G – 100zł
dla części H – 250zł
dla części I – 250zł
dla części J – 200zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku bankowego: 21 8355 0009 0000 0420 2000 0002. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. Wykonawca wnosi wadium dla każdej części, dla której składa ofertę oddzielnie.
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi
w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy PZP
7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz
z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy PZP.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Zamawiający przy wyborze Wykonawcy posługiwał się będzie następującym kryterium:
- cena wykonania zamówienia – maksymalna ilość punktów 100
Za zaoferowanie ceny wyższej przyznaje się punkty według następującego wyliczenia:
Cn
Ilość punktów = -------------- x 100 pkt
Co
Cn – cena brutto będąca najniższą spośród badanych ofert (dla każdej części osobno)
Co – cena brutto badanej oferty (dla każdej części osobno)
2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają zasadom określonym w ustawie i spełniają wymagania określone w SIWZ.
3. W ofercie należy podać cenę netto, stawkę VAT oraz cenę brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Cena powinna być podana cyfrowo i słownie.
5. Cena powinna być tożsama z wyliczeniem wynikającym z dołączonego do oferty formularzem cenowym dla poszczególnej części
10. Miejsce i termin składania ofert:
1. Ofertę należy przesłać lub złożyć w zamkniętej kopercie w Muzeum Regionalnym mieszczącym się w Barlinku ul. Niepodległości 17
w Sekretariacie. Decyduje data wniesienia do Zamawiającego.
2. Termin złożenia ofert: 08.08.2011r. godz. 12.00.
3. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu,
w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres:
Barlinecki Ośrodek Kultury
Muzeum Regionalne w Barlinku
Ul. Niepodległości 17
74-320 Barlinek
i oznakowane:
Przetarg nieograniczony - Dostawa i montaż części umeblowania / wyposażenia do budynków Barlineckiego Ośrodka Kultury przy ul. Leśnej 1
i przy ul. Podwale 9
oraz Sali Widowiskowej.
Nie otwierać przed 08.08.2011r. godz. 12.15
Koperta winna być nadto opatrzona nazwą oraz dokładnym adresem Wykonawcy.
11. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu wynosi 60 dni.
12. Informacje dotyczące oferty częściowej, wariantowej, ramowej i aukcji elektronicznej, zastosowania dynamicznego systemu zakupów oraz zamówienia uzupełniającego.
1. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej
2. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
3. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty ramowej
4. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
5. Zamawiający nie dopuszcza ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
13.. Osoby uprawnione ze strony Zamawiającego do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami:
W sprawach formalnych – Michał Pogorzelski tel. (95) 7-356-251
W sprawach technicznych – Agnieszka Pawlikowska tel. (95) 7-356-251
14. Adres strony internetowej, na której zamieszczone jest ogłoszenie o zamówieniu
– 204101-2011
http://ted.europa.eu/TED/search/searchResult.do
Barlinek, dnia 28.06.2011r.