logo
Wersja dla niedowidzących
Informacja dla niesłyszących
  Urząd Miejski w Barlinku
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 MIASTO I GMINA BARLINEK
minus Dane teleadresowe
 RADA MIEJSKA
minus Radni
minus Komisje
minus Głosowania
minus Interpelacje i zapytania
minus Kalendarz posiedzeń
minus Transmisja i nagrania
minus Projekty Uchwał
plus Protokoły Rady Miejskiej
minus Uchwały
 ORGANA WŁADZY
minus Burmistrz Barlinka
minus Zastępca Burmistrza
minus Sekretarz
minus Skarbnik
plus Rada Miejska
minus Zadania i kompetencje
plus Oświadczenia majątkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
minus Regulamin organizacyjny
minus Uchwały
   minus Uchwały VIII kadencji Rady Miejskiej
   plus Uchwały 2018
   plus Uchwały 2017
   plus Uchwały 2016
   plus Uchwały 2015
   plus Uchwały 2014
   plus Uchwały 2013
   plus Uchwały 2012
   plus Uchwały 2011
   plus Uchwały 2010
   plus Uchwały 2009
   plus Uchwały 2008
   plus Uchwały 2007
   minus Uchwały 2005
      plus XXXII Sesja Rady Miejskiej
      plus XXXIII Sesja Rady Miejskiej
      plus XXXIV Sesja Rady Miejskiej
      plus XXXV Sesja Rady Miejskiej
      plus XXXVI Sesja Rady Miejskiej
      plus XXXVIII Sesja Rady Miejskiej
      plus XXXIX Sesja Rady Miejskiej
      plus XL Sesja Rady Miejskiej
      plus XLI Sesja Rady Miejskiej
      plus XLII Sesja Rady Miejskiej
      plus XLIII Sesja Rady Miejskiej
      plus XLIV Sesja Rady Miejskiej
      minus XLV Sesja Rady Miejskiej
         minus Uchwała Nr XLV/320/2005
         minus Uchwała Nr XLV/321/2005
         minus Uchwała Nr XLV/322/2005
         minus Uchwała Nr XLV/323/2005
         minus Uchwała Nr XLV/324/2005
         minus Uchwała Nr XLV/325/2005
         minus Uchwała Nr XLV/326/2005
         minus Uchwała Nr XLV/327/2005
         minus Uchwała Nr XLV/328/2005
         minus Uchwała Nr XLV/329/2005
         minus Uchwała Nr XLV/330/2005
         minus Uchwała Nr XLV/331/2005
         minus Uchwała Nr XLV/332/2005
         minus Uchwała Nr XLV/333/2005
         minus Uchwała Nr XLV/334/2005
      plus XLVI Sesja Rady Miejskiej
   plus Uchwały 2006
   plus Uchwały 2004
   plus Uchwały 2003
   plus Uchwały 2002
plus Zarządzenia
plus Plany, strategie i programy
 PODMIOTY GMINY
minus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
 URZĄD MIEJSKI
minus Struktura organizacyjna
minus Przyjęcia interesantów
minus Godziny urzędowania
 INFORMACJE
plus Jak załatwić sprawę ?
plus Sprawozdania Burmistrza
plus Raport o stanie Gminy Barlinek
plus Organizacje pozarządowe
plus Przeciwdziałanie uzależnieniom oraz przemocy w rodzinie
plus Budżet
plus Kontrole
plus Ogłoszenia
plus Zamówienia publiczne
plus Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
minus Obwieszczenia
plus Obrót nieruchomościami gminnymi
plus Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
plus Rejestry i ewidencje
plus Ochrona środowiska
plus Podatki lokalne
minus Nieodpłatna pomoc prawna
minus Informacje nieudostępnione
plus Instrukcja obsługi biuletynu
plus RODO
minus Przejrzysta Polska
plus DOBRE PRAWO - DOBRA GMINA
plus Petycje, skargi, wnioski
plus Zgromadzenia
minus Zarządzanie kryzysowe
 WYBORY
plus Wybory do Sejmu i Senatu 2019
plus Wybory Ławników /kadencja 2020 - 2023/
plus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
plus Wybory Samorządowe 2018
 AKTY PRAWNE I PORADNIKI
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Dziennik Urzędowy Woj. Zachodniopomorskiego
 INNE
minus Redakcja Biuletynu
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
A A A


UCHWAŁA NR XLV/329/2005

RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU
z dnia 24 listopada 2005 roku

 

w sprawie Karty wspÃłÅ‚pracy Miasta i Gminy Barlinek z organizacjami pozarzÄ…dowymi i innymi podmiotami prowadzÄ…cymi dziaÅ‚alność pożytku publicznego.

Na podstawie art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591; z 2002r. Nr 23, poz. 220; Nr 62, poz. 558; Nr 113, poz. 984; Nr 153, poz. 1271; Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717; Nr 162, poz. 1568; z 2004 r. Nr 102, poz. 1055; Nr 116, poz. 1203; Nr 167, poz. 1759; z 2005r. Nr 172, poz. 1441; Nr 175, poz. 1457) oraz art. 5 ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2003 r. Nr 96, poz. 873; z 2004r. Nr 64, poz. 593; Nr 116, poz. 1203; Nr 210, poz. 2135; z 2005 r. Nr 155, poz. 1298; Nr 169, poz. 1420) uchwala się, co następuje:

 

Rozdział I
Postanowienia ogÃłlne.

§1. Uchwala siÄ™ KartÄ™ wspÃłÅ‚pracy Miasta i Gminy Barlinek z organizacjami pozarzÄ…dowymi i innymi podmiotami prowadzÄ…cymi dziaÅ‚alność pożytku publicznego.

§2. Karta wspÃłÅ‚pracy okreÅ›la formy, zakres i zasady wspÃłÅ‚pracy organÃłw samorzÄ…dowych Miasta i Gminy Barlinek z organizacjami pozarzÄ…dowymi i innymi podmiotami prowadzÄ…cymi dziaÅ‚alność pożytku publicznego, a jej wdrożenie jest elementem lokalnego systemu szeroko rozumianej polityki spoÅ‚ecznej.

§3. Ilekroć w uchwale jest mowa o:

  1. ustawie “ należy przez to rozumieć ustawÄ™ z dnia 24 kwietnia 2003r. o dziaÅ‚alnoÅ›ci pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003 r. Nr 96, poz. 873 z pÃłÅºn. zm.);
  2. organizacjach pozarzÄ…dowych i innych podmiotach prowadzÄ…cych dziaÅ‚alność pożytku publicznego “ należy przez to rozumieć podmioty wymienione w art. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o dziaÅ‚alnoÅ›ci pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003 r. Nr 96, poz. 873 z pÃłÅºn. zm.);
  3. Karcie wspÃłÅ‚pracy “ należy przez to rozumieć KartÄ™ wspÃłÅ‚pracy Miasta i Gminy Barlinek z organizacjami pozarzÄ…dowymi i innymi podmiotami prowadzÄ…cymi dziaÅ‚alność pożytku publicznego.

§4. Gmina Barlinek prowadzi dziaÅ‚alność w sferze zadaÅ„ publicznych okreÅ›lonych w art. 4 ustawy we wspÃłÅ‚pracy z organizacjami pozarzÄ…dowymi oraz innymi podmiotami prowadzÄ…cymi dziaÅ‚alność pożytku publicznego, w zakresie swoich zadaÅ„, okreÅ›lonych w ustawach. WspÃłÅ‚praca dotyczy organizacji pozarzÄ…dowych oraz innych uprawnionych podmiotÃłw (bez wzglÄ™du na ich siedzibÄ™) prowadzÄ…cych dziaÅ‚alność pożytku publicznego na terenie Miasta i Gminy Barlinek i dla jej mieszkaÅ„cÃłw.

§5. Wykaz celÃłw priorytetowych na każdy rok uchwalany jest przez RadÄ™ MiejskÄ… w rocznym programie wspÃłÅ‚pracy z organizacjami pozarzÄ…dowymi oraz innymi podmiotami prowadzÄ…cymi dziaÅ‚alność pożytku publicznego.

 

Rozdział II
Zasady wspÃłÅ‚pracy z organizacjami pozarzÄ…dowymi.

§6. WspÃłÅ‚praca Gminy Barlinek z organizacjami pozarzÄ…dowymi i innymi podmiotami prowadzÄ…cymi dziaÅ‚alność pożytku publicznego opiera siÄ™ na zasadach:

  1. pomocniczoÅ›ci i suwerennoÅ›ci stron “ Gmina, respektujÄ…c odrÄ™bność i suwerenność organizacji pozarzÄ…dowych i innych podmiotÃłw prowadzÄ…cych dziaÅ‚alność pożytku publicznego, uznaje prawo do samodzielnego definiowania i rozwiÄ…zywania problemÃłw, w tym należących do sfery zadaÅ„ publicznych i wspÃłÅ‚pracuje z tymi podmiotami umożliwiajÄ…c realizacjÄ™ zadaÅ„ publicznych zgodnie z ustawÄ…. Podmioty prowadzÄ…ce dziaÅ‚alność pożytku publicznego zaÅ› gwarantujÄ…, że powierzone zadania wykonajÄ… w sposÃłb rzetelny, efektywny, terminowy i profesjonalny;
  2. partnerstwa “ wspÃłÅ‚praca oparta jest na woli i chÄ™ci wzajemnych dziaÅ‚aÅ„ przynoszÄ…cych obopÃłlne korzyÅ›ci, pozwala na wspÃłlne identyfikowanie i definiowanie problemÃłw, ktÃłrych rozwiÄ…zanie stanowi przedmiot zadaÅ„ publicznych;
  3. efektywnoÅ›ci “ Gmina przy zlecaniu zadaÅ„ organizacjom pozarzÄ…dowym i innym podmiotom prowadzÄ…cym dziaÅ‚alność pożytku publicznego dokonuje wyboru najefektywniejszego sposobu wykorzystania Å›rodkÃłw publicznych, przestrzegajÄ…c zasad uczciwej konkurencji oraz z zachowaniem wymogÃłw okreÅ›lonych w art. 25 i art. 28 ust. 3 ustawy o finansach publicznych;
  4. jawnoÅ›ci “ Gmina udostÄ™pnia informacje o zamiarach, celach i kosztach realizacji zadaÅ„ publicznych, w wykonaniu ktÃłrych zamierza wspÃłÅ‚pracować z organizacjami pozarzÄ…dowymi i innymi podmiotami prowadzÄ…cymi dziaÅ‚alność pożytku publicznego oraz Å›rodkach zaplanowanych w budżecie Gminy na ich realizacjÄ™, a organizacje pozarzÄ…dowe i podmioty prowadzÄ…ce dziaÅ‚alność pożytku publicznego udostÄ™pniajÄ… Gminie informacje dot. m.in. swojej struktury organizacyjnej, sposobÃłw funkcjonowania, rezultatÃłw prowadzenia dotychczasowej dziaÅ‚alnoÅ›ci oraz sytuacji finansowej.

 

Rozdział III
Realizatorzy programu.

§7. W realizacji programu uczestniczą:

  1. Rada Miejska w Barlinku w zakresie wytyczenia polityki społecznej i finansowej Gminy.
  2. Burmistrz Miasta i Gminy w zakresie realizacji polityki społecznej i finansowej Gminy wytyczonej przez Radę Miasta.
  3. Kierownicy ReferatÃłw, samodzielne stanowiska pracy UrzÄ™du oraz jednostki organizacyjne Gminy w zakresie bieżącej wspÃłÅ‚pracy z organizacjami pozarzÄ…dowymi i innymi podmiotami prowadzÄ…cymi dziaÅ‚alność pożytku publicznego w ramach swoich kompetencji okreÅ›lonych regulaminowo, statutowo lub wedÅ‚ug zakresu obowiÄ…zkÃłw.
  4. Organizacje pozarządowe i inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego w zakresie realizacji przyjętych zadań publicznych.

§8. FunkcjÄ™ Koordynatora ds. wspÃłÅ‚pracy z organizacjami pozarzÄ…dowymi i innymi podmiotami prowadzÄ…cymi dziaÅ‚alność pożytku publicznego peÅ‚ni Sekretarz Miasta i Gminy Barlinek.

§9. Do zadaÅ„ Koordynatora należy kierowanie wspÃłÅ‚pracÄ… pomiÄ™dzy RadÄ… MiejskÄ…, Burmistrzem Miasta i Gminy oraz poszczegÃłlnymi Referatami UrzÄ™du Miasta i Gminy i jednostkami organizacyjnymi Gminy a organizacjami pozarzÄ…dowymi i innymi podmiotami prowadzÄ…cymi dziaÅ‚alność pożytku publicznego.

 

Rozdział IV
Formy wspÃłÅ‚pracy z organizacjami pozarzÄ…dowymi i innymi podmiotami prowadzÄ…cymi dziaÅ‚alność pożytku publicznego.


§10. WspÃłÅ‚praca z organizacjami pozarzÄ…dowymi i innymi podmiotami prowadzÄ…cymi dziaÅ‚alność pożytku publicznego bÄ™dzie realizowana w nastÄ™pujÄ…cych formach:

  1. zlecania realizacji zadań publicznych wraz z udzieleniem dotacji na ten cel;
  2. udzielania rekomendacji organizacjom pozarzÄ…dowym i innymi podmiotom prowadzÄ…cym dziaÅ‚alność pożytku publicznego wspÃłÅ‚pracujÄ…cym z GminÄ…, ktÃłre ubiegajÄ… siÄ™ o dofinansowanie z innych źrÃłdeÅ‚;
  3. informowania o możliwoÅ›ci udziaÅ‚u w szkoleniach zewnÄ™trznych lub wspÃłÅ‚organizowanie szkoleÅ„ dotyczÄ…cych w szczegÃłlnoÅ›ci pozyskiwania Å›rodkÃłw z funduszy unijnych;
  4. podejmowania inicjatyw integrujÄ…cych organizacje pozarzÄ…dowe i inne podmioty prowadzÄ…ce dziaÅ‚alność pożytku publicznego wokÃłÅ‚ zadaÅ„ ważnych dla lokalnego Å›rodowiska;
  5. pomocy w nawiÄ…zywaniu kontaktÃłw z partnerami o podobnym charakterze dziaÅ‚alnoÅ›ci w miastach partnerskich;
  6. stworzenia i aktualizacji mapy aktywności - elektronicznej bazy danych nt. organizacji pozarządowych działających na terenie Miasta i Gminy ze wskazaniem zakresu działalności, na podstawie informacji dostarczanych przez te organizacje;
  7. wzajemnego informowania siÄ™ o planowanych kierunkach dziaÅ‚alnoÅ›ci i wspÃłÅ‚dziaÅ‚ania w celu zharmonizowania tych kierunkÃłw poprzez:

    a.   publikowanie ważnych informacji na stronach internetowych, w
          Biuletynie  Informacji Publicznej UrzÄ™du Miasta i Gminy lub na 
          tablicy ogÅ‚oszeÅ„ UrzÄ™du,

    b.   informowanie o sesjach Rady Miejskiej, na ktÃłrych podejmowane bÄ™dÄ…
          decyzje odnoszÄ…ce siÄ™ do zagadnieÅ„ zwiÄ…zanych z dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… pożytku
          publicznego poprzez umieszczanie informacji na stronach internetowych 
          UrzÄ™du i tablicy ogÅ‚oszeÅ„,

    c.   przekazywanie przez organizacje pozarzÄ…dowe i inne podmioty 
          prowadzÄ…ce dziaÅ‚alność pożytku publicznego informacji o przewidywanych
          lub realizowanych zadaniach sfery publicznej, o ktÃłrych mowa w ustawie,
          a realizacja ktÃłrych odbywać siÄ™ bÄ™dzie w oparciu o Å›rodki
          pozabudżetowe;

    8.   tworzenia, w miarÄ™ zaistniaÅ‚ej potrzeby, z inicjatywy Burmistrza Miasta i   
          Gminy Barlinek, wspÃłlnych zespoÅ‚Ãłw o charakterze doradczym i
          inicjatywnym, zÅ‚ożonych z przedstawicieli organizacji pozarzÄ…dowych i
          innych podmiotÃłw prowadzÄ…cych dziaÅ‚alność pożytku publicznego oraz
          przedstawicieli organÃłw Gminy;

    9.   umożliwienia prezentacji lokalnej spoÅ‚ecznoÅ›ci dziaÅ‚alnoÅ›ci i dorobku 
          rÃłÅ¼nych organizacji dziaÅ‚ajÄ…cych na terenie Gminy Barlinek podczas,
          wskazanych przez Burmistrza Miasta i Gminy, imprez organizowanych
          przez GminÄ™;

  10.   organizacji w IV kwartale spotkania z organizacjami pozarzÄ…dowymi w
          celu omÃłwienia zaÅ‚ożeÅ„ do rocznego programu wspÃłÅ‚pracy, oceny
          dotychczasowej wspÃłÅ‚pracy oraz wskazania dobrych praktyk wspÃłÅ‚pracy
          sektora pozarzÄ…dowego i Gminy.

§11. WspÃłÅ‚praca ReferatÃłw UrzÄ™du Miasta i Gminy oraz jednostek organizacyjnych Gminy w szczegÃłlnoÅ›ci polega na:

  1. przygotowywaniu i przeprowadzeniu otwartych konkursÃłw ofert dla organizacji pozarzÄ…dowych i podmiotÃłw prowadzÄ…cych dziaÅ‚alność pożytku publicznego na realizacjÄ™ zadaÅ„ publicznych finansowanych ze Å›rodkÃłw Gminy, w tym w szczegÃłlnoÅ›ci: przygotowywaniu ogÅ‚oszenia otwartego konkursu ofert, uczestnictwie w pracach komisji konkursowych, sporzÄ…dzaniu umÃłw na wspieranie lub powierzanie zadania publicznego, nadzorowaniu zleconych zadaÅ„ realizowanych przez organizacje pod wzglÄ™dem merytorycznym i finansowym,
  2. sporzÄ…dzaniu sprawozdaÅ„ z prowadzonej w danym roku finansowej i pozafinansowej wspÃłÅ‚pracy z organizacjami pozarzÄ…dowymi i przekazywaniu ich do Koordynatora ds. wspÃłÅ‚pracy z organizacjami pozarzÄ…dowymi w terminie do koÅ„ca I kwartaÅ‚u roku nastÄ™pnego.

§12. Organizacje pozarzÄ…dowe i inne podmioty prowadzÄ…ce dziaÅ‚alność pożytku publicznego informujÄ… o swojej gotowoÅ›ci do wspÃłÅ‚pracy i dziaÅ‚aÅ„ na rzecz Gminy poprzez wypeÅ‚nienie i aktualizowanie formularza zgÅ‚oszeniowego/aktualizacyjnego - wedÅ‚ug wzoru okreÅ›lonego zarzÄ…dzeniem Burmistrza MiG.

 

Rozdział V
Zlecanie realizacji zadań.

§13. Zlecanie realizacji zadań publicznych organizacjom pozarządowym lub innym podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego odbywa się po przeprowadzeniu otwartego konkursu ofert ogłoszonego i przeprowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy, w formach przewidzianych w ustawie, chyba, że przepisy odrębne przewidują inny tryb zlecenia.

§14. SzczegÃłÅ‚owe zasady udzielania dotacji z budżetu Miasta i Gminy Barlinek na realizacjÄ™ zadaÅ„ publicznych zleconych organizacjom pozarzÄ…dowym i innym podmiotom prowadzÄ…cym dziaÅ‚alność pożytku publicznego okreÅ›la odrÄ™bna uchwaÅ‚a Rady Miejskiej w Barlinku.

§15. Wysokość Å›rodkÃłw Gminy przewidzianych na dotacje w celu realizacji zadaÅ„ zleconych organizacjom pozarzÄ…dowym i innym podmiotom prowadzÄ…cym dziaÅ‚alność pożytku publicznego zostanie okreÅ›lona corocznie w uchwale budżetowej.

§ 16. Warunkiem podpisania umowy i udzielenia dotacji na realizacjÄ™ zadaÅ„ publicznych jest zabezpieczenie Å›rodkÃłw finansowych w budżecie Gminy.

§ 17. OgÅ‚oszenie i przeprowadzenie konkursÃłw ofert odbywa siÄ™ zgodnie z zasadami okreÅ›lonymi w Rozdziale 2 dziale II ustawy.

§ 18. Treść ogłoszenia o otwartym konkursie ofert zostanie ustalona zarządzeniem Burmistrza MiG.

§ 19. Konkurs przeprowadza powołana przez Burmistrza Miasta i Gminy komisja konkursowa.

§ 20. DecyzjÄ™ o wyborze podmiotÃłw, ktÃłre uzyskajÄ… dotacjÄ™, o wysokoÅ›ci dotacji oraz o wyznaczonych do sprawowania kontroli merytorycznej i finansowej nad realizacjÄ… zadaÅ„ publicznych, Referatach UrzÄ™du Miasta i Gminy oraz gminnych jednostkach organizacyjnych podejmuje Burmistrz Miasta i Gminy w formie zarzÄ…dzenia.

§ 21. W miarę potrzeb, w ciągu roku mogą być ogłaszane kolejne konkursy ofert.

§ 22. Wykaz podmiotÃłw prowadzÄ…cych dziaÅ‚alność pożytku publicznego w formie zleconych zadaÅ„, na ktÃłre przyznano dotacje, i kwot przyznanych na realizacjÄ™ zadaÅ„ publicznych zostanie opublikowany na stronach Biuletynu Informacji Publicznej.

 

Rozdział VI
Zasady monitorowania wspÃłÅ‚pracy z organizacjami pozarzÄ…dowymi.


§ 23. Monitoring polega na ocenie realizacji opisanych zasad i form wspÃłÅ‚pracy i przedstawieniu tej oceny Burmistrzowi Miasta i Gminy raz do roku.

§ 24. Miernikami efektywności programu w danym roku będą uzyskane informacje dotyczące:

  1. liczby organizacji pozarządowych podejmujących zadania publiczne na rzecz lokalnej społeczności,
  2. liczby osÃłb zaangażowanych w realizacjÄ™ zadaÅ„ publicznych (w tym wolontariuszy),
  3. liczby osÃłb, ktÃłre byÅ‚y adresatami rÃłÅ¼nych dziaÅ‚aÅ„ publicznych,
  4. źrÃłdeÅ‚ finansowania i wysokoÅ›ci Å›rodkÃłw finansowych zaangażowanych w realizacjÄ™ zadaÅ„ publicznych przez organizacje pozarzÄ…dowe.

§ 25. Gromadzone podczas realizacji zaÅ‚ożeÅ„ Karty wspÃłÅ‚pracy informacje, uwagi, wnioski i propozycje bÄ™dÄ… podstawÄ… do wprowadzania zmian dot. zasad wspÃłÅ‚pracy z organizacjami pozarzÄ…dowymi i innymi podmiotami prowadzÄ…cymi dziaÅ‚alność pożytku publicznego.

§ 26. W celu wymiany informacji i wspÃłÅ‚pracy wykorzystuje siÄ™ mapÄ™ aktywnoÅ›ci. Procedura prowadzenia i aktualizacji mapy aktywnoÅ›ci zostanie wprowadzona zarzÄ…dzeniem Burmistrza Miasta i Gminy.

 

Rozdział VII
ZespÃłÅ‚ konsultacyjny ds. wspÃłÅ‚pracy z organizacjami pozarzÄ…dowymi i podmiotami prowadzÄ…cymi dziaÅ‚alność pożytku publicznego.

§ 27. Burmistrz Miasta i Gminy, w miarÄ™ zaistniaÅ‚ej potrzeby, na mocy stosownego zarzÄ…dzenia może powoÅ‚ać zespoÅ‚y konsultacyjne ds. wspÃłÅ‚pracy z organizacjami pozarzÄ…dowymi i podmiotami prowadzÄ…cymi dziaÅ‚alność pożytku publicznego, z udziaÅ‚em przedstawicieli:

  1. organizacji pozarzÄ…dowych oraz innych podmiotÃłw prowadzÄ…cych dziaÅ‚alność pożytku publicznego,
  2. Rady Miejskiej w Barlinku,
  3. organu administracji samorzÄ…dowej.

§ 28. Zasady funkcjonowania zespołu konsultacyjnego każdorazowo zostaną określone zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy.

§ 29. Celem dziaÅ‚alnoÅ›ci wspÃłlnych zespoÅ‚Ãłw może być w szczegÃłlnoÅ›ci:

  1. przedkÅ‚adanie propozycji dot. priorytetÃłw zadaÅ„ z zakresu dziaÅ‚alnoÅ›ci pożytku publicznego oraz potrzeb finansowych na ich realizacjÄ™,
  2. analiza i ocena wykonywania usług publicznych realizowanych przez sektor pozarządowy,
  3. dokonywanie oceny wspÃłÅ‚pracy Gminy z organizacjami pozarzÄ…dowymi
  4. przygotowanie lub konsultacja projektÃłw aktÃłw normatywnych w sprawach dotyczÄ…cych dziaÅ‚alnoÅ›ci pożytku publicznego,
  5. przygotowania opinii w sprawach zwiÄ…zanych z KartÄ… wspÃłÅ‚pracy.

§ 30. Podmioty prowadzÄ…ce dziaÅ‚alność pożytku publicznego majÄ… prawo inicjowania powoÅ‚ywania wspÃłlnych zespoÅ‚Ãłw. InicjatywÄ™ takÄ… zgÅ‚asza siÄ™ pisemnie do Burmistrza Miasta i Gminy poprzez Koordynatora ds. wspÃłÅ‚pracy z organizacjami pozarzÄ…dowymi i innymi podmiotami prowadzÄ…cymi dziaÅ‚alność pożytku publicznego, proponujÄ…c cel, dla jakiego dany zespÃłÅ‚ ma zostać powoÅ‚any, wraz z uzasadnieniem potrzeby jego powoÅ‚ania.

 

Rozdział VIII
Postanowienia końcowe.


§ 31. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Barlinek.

§ 32. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Podmiot udostępniający: UMiG Barlinek /Rada Miejska
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2005-11-28 15:07:54
Data udostępnienia informacji: 2005-11-28 15:07:54
Data ostatniej aktualizacji: 2005-11-29 09:57:58

Wersja do wydruku...

corner   corner