logo
Wersja dla niedowidzących
Informacja dla niesłyszących
  Urząd Miejski w Barlinku
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 MIASTO I GMINA BARLINEK
minus Dane teleadresowe
 RADA MIEJSKA
minus Radni
minus Komisje
minus Głosowania
minus Interpelacje i zapytania
minus Kalendarz posiedzeń
minus Transmisja i nagrania
minus Projekty Uchwał
plus Protokoły Rady Miejskiej
minus Uchwały
 ORGANA WŁADZY
minus Burmistrz Barlinka
minus Zastępca Burmistrza
minus Sekretarz
minus Skarbnik
plus Rada Miejska
minus Zadania i kompetencje
plus Oświadczenia majątkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
minus Regulamin organizacyjny
plus Uchwały
plus Zarządzenia
plus Plany, strategie i programy
 PODMIOTY GMINY
minus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
 URZĄD MIEJSKI
minus Struktura organizacyjna
minus Przyjęcia interesantów
minus Godziny urzędowania
 INFORMACJE
plus Jak załatwić sprawę ?
plus Sprawozdania Burmistrza
plus Raport o stanie Gminy Barlinek
plus Organizacje pozarządowe
plus Przeciwdziałanie uzależnieniom oraz przemocy w rodzinie
plus Budżet
plus Kontrole
plus Ogłoszenia
plus Zamówienia publiczne
plus Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
minus Obwieszczenia
plus Obrót nieruchomościami gminnymi
plus Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
plus Rejestry i ewidencje
plus Ochrona środowiska
plus Podatki lokalne
minus Nieodpłatna pomoc prawna
minus Informacje nieudostępnione
plus Instrukcja obsługi biuletynu
plus RODO
minus Przejrzysta Polska
plus DOBRE PRAWO - DOBRA GMINA
plus Petycje, skargi, wnioski
plus Zgromadzenia
minus Zarządzanie kryzysowe
 WYBORY
plus Wybory do Sejmu i Senatu 2019
plus Wybory Ławników /kadencja 2020 - 2023/
plus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
plus Wybory Samorządowe 2018
 AKTY PRAWNE I PORADNIKI
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Dziennik Urzędowy Woj. Zachodniopomorskiego
 INNE
minus Redakcja Biuletynu
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
A A A


OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

1. Nazwa oraz adres zamawiajÄ…cego:
Barlinecki Ośrodek Kultury
REGON: 210015418 NIP 597-000-29-47
74-320 Barlinek ul. Podwale 9
internet: http://www.barlinek.pl  e - mail: bok@barlinek.pl
tel. (095) 7462135 fax. (095) 7462135

2. OkreÅ›lenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (tekst jednolity w Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm. Dz.U. z 2008r., nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505, Dz. U. z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545), w dalszej części niniejszej SIWZ zwanej u.p.z.p.

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona bÄ™dzie SIWZ: www.barlinek.pl

4. OkreÅ›lenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest peÅ‚nienie funkcji Inżyniera dla Projektu Inwestycyjnego p.n. „Europejskie Centrum SpotkaÅ„ Barlinek” realizowanego w ramach Wspólnego projektu inwestycyjnego polsko-niemieckiej wspóÅ‚pracy transgranicznej: „Europejskie Miejsce SpotkaÅ„ Prenzlau – Uckerwelle i Europejskie Centrum SpotkaÅ„ Barlinek”.

5. Informacja o możliwości złożenia ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania niniejszej umowy nie dÅ‚użej niż 48 miesiÄ™cy, z zastrzeżeniem:
1. Okres realizacji Umów na Roboty (wydanie Åšwiadectwa PrzejÄ™cia) 14 miesiÄ™cy,
2. Okres ZgÅ‚aszania Wad (wydanie Åšwiadectwa Wykonania dla Robót) 24 miesiÄ…ce,
3. Termin sporzÄ…dzenia przez Inżyniera dwóch SIWZ na Dostawy: 6 miesiÄ™cy od daty podpisania niniejszej umowy.

7. Opis warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogÄ… siÄ™ ubiegać Wykonawcy, którzy speÅ‚niajÄ… niżej wymienione warunki udziaÅ‚u w postÄ™powaniu :
1) posiadajÄ… uprawnienia do wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci w zakresie odpowiadajÄ…cym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegajÄ… wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. u.p.z.p. W celu potwierdzenia speÅ‚niania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiÄ…zani sÄ… przedÅ‚ożyć nastÄ™pujÄ…ce dokumenty:
a) aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualne zaÅ›wiadczenie o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, wystawione nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców w ofercie muszÄ… być zÅ‚ożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
b) aktualne zaÅ›wiadczenia wÅ‚aÅ›ciwego naczelnika urzÄ™du skarbowego oraz wÅ‚aÅ›ciwego oddziaÅ‚u ZakÅ‚adu UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia SpoÅ‚ecznego potwierdzajÄ…ce odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków, opÅ‚at oraz skÅ‚adek na ubezpieczenie zdrowotne i spoÅ‚eczne, lub zaÅ›wiadczenia, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu - wystawione nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców w ofercie muszÄ… być zÅ‚ożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
c) aktualnÄ… informacjÄ™ z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p, wystawionÄ… nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców w ofercie muszÄ… być zÅ‚ożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);
d) aktualnÄ… informacjÄ™ z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p, wystawionÄ… nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców w ofercie muszÄ… być zÅ‚ożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
2) posiadajÄ… niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz dysponujÄ… potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiÄ… pisemne zobowiÄ…zanie innych podmiotów do udostÄ™pnienia potencjaÅ‚u technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególnoÅ›ci Wykonawca musi speÅ‚niać nastÄ™pujÄ…ce warunki (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bÄ™dzie ich Å‚Ä…czny potencjaÅ‚ techniczny i kadrowy oraz Å‚Ä…czne kwalifikacje i doÅ›wiadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiÄ…zek zÅ‚ożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać bÄ™dÄ… speÅ‚nianie tego warunku):

a) wykonać w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy w tym okresie :
co najmniej 2 usÅ‚ugi których przedmiotem każdej z nich byÅ‚ nadzór nad realizacjÄ… zakoÅ„czonych robót budowlanych, realizowanych w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważnych) w tym :
- co najmniej jednÄ… usÅ‚ugÄ™ nadzoru nad realizacjÄ… zakoÅ„czonych robót budowlanych dla budynku należącego do jednej z nastÄ™pujÄ…cych klas PKOB: 1261, 1262.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
b) wskazać do uczestniczenia w wykonania niniejszego zamówienia nastÄ™pujÄ…ce osoby, którymi dysponuje lub bÄ™dzie dysponowaÅ‚ Wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doÅ›wiadczenia niezbÄ™dnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynnoÅ›ci:

I. 1 osobÄ™ na stanowisko Kierownika ZespoÅ‚u/ Lidera ZespoÅ‚u, posiadajÄ…cÄ… wyksztaÅ‚cenie wyższe techniczne, posiadajÄ…cÄ… co najmniej 5-letnie doÅ›wiadczenie w zarzÄ…dzaniu kontraktami realizowanymi w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC (lub równoważne), doÅ›wiadczenie w zarzÄ…dzaniu kontraktami, tzn., w ciÄ…gu ostatnich 5 lat przez minimum 3 lata, peÅ‚nienie funkcji Kierownika ZespoÅ‚u/Inżyniera Rezydenta przy realizacji robót budowlanych na co najmniej jednym budynku należącego do jednej z nastÄ™pujÄ…cych klas PKOB: 1261, 1262. PosiadajÄ…cÄ… znajomość jÄ™zyka polskiego i udokumentowanÄ… biegÅ‚Ä… znajomość jÄ™zyka niemieckiego w mowie i piÅ›mie. ZamawiajÄ…cy dopuszcza zatrudnienie przez WykonawcÄ™, na jego koszt, tÅ‚umacza jÄ™zyka niemieckiego, zapewniajÄ…cego staÅ‚e i biegÅ‚e tÅ‚umaczenie w kontaktach miÄ™dzy ZamawiajÄ…cym a Partnerem niemieckim.

II. 1 osobÄ™ na stanowisko Inspektora nadzoru w specjalnoÅ›ci konstrukcyjno-budowlanej, posiadajÄ…cej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeÅ„ w specjalnoÅ›ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadajÄ…ce im ważne uprawnienia budowlane, które zostaÅ‚y wydane na podstawie wczeÅ›niej obowiÄ…zujÄ…cych przepisów, w zakresie konstrukcji obiektów budowlanych, posiadajÄ…cej co najmniej 5-letnie doÅ›wiadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi, w tym co najmniej 3-letnie doÅ›wiadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji realizowanych zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC (lub równoważnych), w tym co najmniej na jednej inwestycji obejmujÄ…cej roboty budowlane na budynkach należących do jednej z nastÄ™pujÄ…cych klas PKOB: 1261, 1262.

III. 1 osobÄ™ na stanowisko Inspektora nadzoru w specjalnoÅ›ci sanitarnej, posiadajÄ…cÄ… uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalnoÅ›ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzÄ…dzeÅ„ cieplnych, wentylacyjnych, wodociÄ…gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadajÄ…ce im ważne uprawnienia budowlane, które zostaÅ‚y wydane na podstawie wczeÅ›niej obowiÄ…zujÄ…cych przepisów a które uprawniajÄ… do peÅ‚nienia funkcji kierownika robót sanitarnych w zakresie budowy instalacji i urzÄ…dzeÅ„ cieplnych, wentylacyjnych, wodociÄ…gowych i kanalizacyjnych, posiadajÄ…cej co najmniej 5-letnie doÅ›wiadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami sanitarnymi, w tym co najmniej 3-letnie doÅ›wiadczenie przy realizacji inwestycji realizowanej zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC (lub równoważnych). PeÅ‚nienie w ciÄ…gu ostatnich 5 lat funkcji inspektora nadzoru/kierownika robót przy realizacji :
- co najmniej jednej inwestycji obejmującej roboty budowlane na budynku należącego do jednej z następujących klas PKOB: 1261, 1262.

IV. 1 osobÄ™ na stanowisko Inspektora nadzoru w specjalnoÅ›ci elektrycznej, posiadajÄ…cÄ… uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnoÅ›ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzÄ…dzeÅ„ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadajÄ…ce im ważne uprawnienia budowlane, które zostaÅ‚y wydane na podstawie wczeÅ›niej obowiÄ…zujÄ…cych przepisów, posiadajÄ…cej co najmniej 5-letnie doÅ›wiadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami elektrycznymi, w tym co najmniej 2-letnie doÅ›wiadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami elektrycznymi przy realizacji inwestycji prowadzonej zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC (lub równoważne).

V. 1 osobę na stanowisko Specjalisty ds. przygotowywania specyfikacji, posiadającą wyższe wykształcenie prawnicze, posiadającej co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w przygotowaniu dokumentacji przetargowych i przeprowadzeniu procedur przetargowych w tym przygotowanie co najmniej jednej dokumentacji na dostawy.

VI. 1 osobÄ™ na stanowisko Specjalisty ds. rozliczeÅ„ –posiadajÄ…cej co najmniej 5-letnie doÅ›wiadczenie zawodowe w rozliczaniu umów na roboty budowlane w tym rozliczenie co najmniej jednej umowy na roboty budowlanej o wartoÅ›ci robót budowlanych minimum 5 000 000 PLN (bez podatku VAT), realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne.

W celu potwierdzenia speÅ‚niania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiÄ…zani sÄ… przedÅ‚ożyć: wykaz sporzÄ…dzony wedÅ‚ug wzoru stanowiÄ…cego zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do niniejszej IDW wraz z kopiami aktualnych uprawnieÅ„ budowlanych i kopiami poÅ›wiadczonymi za zgodność z oryginaÅ‚em aktualnych zaÅ›wiadczeÅ„ potwierdzajÄ…cych wpis na listÄ™ czÅ‚onków wÅ‚aÅ›ciwej izby samorzÄ…du zawodowego, wydanymi przez te izby dla osób wymienionych w p. 9.1.2) b) ii) - 9.1.2) b) iv) niniejszej IDW oraz informacje z przebiegu pracy zawodowej potwierdzajÄ…ce speÅ‚nianie stawianych warunków, sporzÄ…dzone wedÅ‚ug wzoru zaÅ‚Ä…czonego do niniejszej IDW dla wskazanych powyżej osób;
W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie, o który mowa powyżej, osoby, którymi bÄ™dzie dysponowaÅ‚, należy przedÅ‚ożyć pisemne zobowiÄ…zania innych podmiotów do udostÄ™pnienia tych osób do wykonania niniejszego zamówienia ;
3) znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególnoÅ›ci Wykonawca musi speÅ‚niać nastÄ™pujÄ…ce warunki (w przypadku wspólnego ubiegania siÄ™ dwóch lub wiÄ™cej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana bÄ™dzie ich Å‚Ä…czna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiÄ…zek zÅ‚ożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać bÄ™dÄ… speÅ‚nianie tego warunku):
a) posiadać Å›rodki finansowe lub zdolność kredytowÄ… w wysokoÅ›ci co najmniej 200.000 PLN. W celu potwierdzenia speÅ‚niania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiÄ…zani sÄ… przedÅ‚ożyć informacjÄ™ z banku lub spóÅ‚dzielczej kasy oszczÄ™dnoÅ›ciowo-kredytowej, wystawionÄ… nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert, w którym posiadajÄ… rachunek, potwierdzajÄ…cÄ… posiadanie Å›rodków finansowych lub posiadanie przez WykonawcÄ™ zdolnoÅ›ci kredytowej w wymaganej wysokoÅ›ci,

b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;

2. Stosownie do treÅ›ci § 2 rozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiajÄ…cy od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogÄ… być skÅ‚adane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), jeżeli Wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w:
1) pkt. 9.1.1).a), 9.1.1).b) i 9.1.1).d) – skÅ‚ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania, potwierdzajÄ…ce odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opÅ‚at, skÅ‚adek na ubezpieczenie spoÅ‚eczne i zdrowotne albo że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu;
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siÄ™ o zamówienie;
2) pkt 9.1.1).c) skÅ‚ada zaÅ›wiadczenie wÅ‚aÅ›ciwego organu sÄ…dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczÄ…, w zakresie okreÅ›lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p

3. Stosownie do treÅ›ci § 2 ust. 2 powoÅ‚anego powyżej rozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 9.2.1) a) i c) oraz 9.2.2) powinny być wystawione nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 9.2.1).b), powinien być wystawiony nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert.
4. Stosownie do treÅ›ci § 2 ust. 3 powoÅ‚anego powyżej rozporzÄ…dzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siÄ™ dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.2, zastÄ™puje siÄ™ je dokumentem zawierajÄ…cym oÅ›wiadczenie zÅ‚ożone przed notariuszem, wÅ‚aÅ›ciwym organem sÄ…dowym, administracyjnym albo organem samorzÄ…du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibÄ™ lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 9.3. IDW znajdujÄ… odpowiednie zastosowanie.
5. W przypadku zÅ‚ożenia przez Wykonawców dokumentów zawierajÄ…cych dane w innych walutach niż okreÅ›lono w pkt 9.1.3), ZamawiajÄ…cy jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie Å›redni kurs NBP z dnia opublikowania ogÅ‚oszenia o zamówieniu w Biuletynie ZamówieÅ„ Publicznych. Ten sam kurs ZamawiajÄ…cy przyjmie przy przeliczeniu wszelkich innych danych finansowych.
6. Ocena speÅ‚niania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuÅ‚y: „speÅ‚nia – nie speÅ‚nia”.

8. Informacja na temat wadium:
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100) złotych.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Kryteria oceny: najniższa cena oferty.

10. Miejsce i termin składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Barlineckiego Ośrodka Kultury ul. Podwale 9 74-320 Barlinek w nieprzekraczalnym terminie:
 

do dnia
25.09.2009 r.
do godz.
10.30

 

11. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

12. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

13. InformacjÄ™ o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: ZamawiajÄ…cy nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupu.

14. InformacjÄ™ o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: ZamawiajÄ…cy nie dopuszcza wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Osoby uprawnione ze strony zamawiającego do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:

Pani Brygida LiÅ›kiewicz - tel. (095) 74 62 135, Pani Alicja Rusiecka – tel. 0501354022

Barlinek, dnia 14.09.2009r.

Załączniki do pobrania: 2009-09-14 13:05:53 - CZĘŚĆ 1 IDW (pdf) (2.46 MB)
2009-09-14 13:10:31 - CZĘŚĆ 2 (pdf) - WZÓR UMOWY (489.44 kB)
2009-09-14 13:11:45 - CZĘŚĆ 3 (pdf) - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (1.85 MB)
2009-09-14 13:12:43 - OGŁOSZENIE (pdf) - bzp (500.01 kB)

Nazwa dokumentu: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji Inżyniera dla Projektu Inwestycyjnego p.n. „Europejskie Centrum Spotkań Barlinek”
Skrócony opis: Projekt Inwestycyjny „Europejskie Centrum SpotkaÅ„ Barlinek” realizowany w ramach WspÃłlnego projektu inwestycyjnego polsko-niemieckiej wspÃłÅ‚pracy transgranicznej:„Europejskie Miejsce SpotkaÅ„
Podmiot udostępniający: Barlinecki OÅ›rodek Kultury, ul. Podwale 9, 74-320 Barlinek
Osoba, która wytworzyła informację: LiÅ›kiewicz Brygida “ Dyrektor
Osoba, która odpowiada za treść: LiÅ›kiewicz Brygida “ Dyrektor
Osoba, która wprowadzała dane: Magdalena DiakÃłw
Data wytworzenia informacji: 2009-09-14 12:47:26
Data udostępnienia informacji: 2009-09-14 12:47:26
Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-14 13:44:53

Wersja do wydruku...

corner   corner