logo
Wersja dla niedowidzących
Informacja dla niesłyszących
  Urząd Miejski w Barlinku
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 MIASTO I GMINA BARLINEK
minus Dane teleadresowe
 RADA MIEJSKA
minus Radni
minus Komisje
minus Głosowania
minus Interpelacje i zapytania
minus Kalendarz posiedzeń
minus Transmisja i nagrania
minus Projekty Uchwał
plus Protokoły Rady Miejskiej
minus Uchwały
 ORGANA WŁADZY
minus Burmistrz Barlinka
minus Zastępca Burmistrza
minus Sekretarz
minus Skarbnik
plus Rada Miejska
minus Zadania i kompetencje
plus Oświadczenia majątkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
minus Regulamin organizacyjny
plus Uchwały
plus Zarządzenia
plus Plany, strategie i programy
 PODMIOTY GMINY
minus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
 URZĄD MIEJSKI
minus Struktura organizacyjna
minus Przyjęcia interesantów
minus Godziny urzędowania
 INFORMACJE
plus Jak załatwić sprawę ?
plus Sprawozdania Burmistrza
plus Raport o stanie Gminy Barlinek
plus Organizacje pozarządowe
plus Przeciwdziałanie uzależnieniom oraz przemocy w rodzinie
plus Budżet
plus Kontrole
plus Ogłoszenia
plus Zamówienia publiczne
plus Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
minus Obwieszczenia
plus Obrót nieruchomościami gminnymi
plus Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
plus Rejestry i ewidencje
plus Ochrona środowiska
plus Podatki lokalne
minus Nieodpłatna pomoc prawna
minus Informacje nieudostępnione
plus Instrukcja obsługi biuletynu
plus RODO
minus Przejrzysta Polska
plus DOBRE PRAWO - DOBRA GMINA
plus Petycje, skargi, wnioski
plus Zgromadzenia
minus Zarządzanie kryzysowe
 WYBORY
plus Wybory do Sejmu i Senatu 2019
plus Wybory Ławników /kadencja 2020 - 2023/
plus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
plus Wybory Samorządowe 2018
 AKTY PRAWNE I PORADNIKI
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Dziennik Urzędowy Woj. Zachodniopomorskiego
 INNE
minus Redakcja Biuletynu
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
A A A


RI.IX.7023/1/10

Barlinek: Budowa stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej w Moczydle
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7462450 w. 16, faks 095 7461704.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.barlinek.pl 
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej w Moczydle.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

1. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne p.n. Budowa stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej w Moczydle. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. a) Budowę sieci wodociągowej o długości 3,872 km, b) Przyłącza wodociągowe do granic działek wraz z 52 studniami wodomierzowymi, c) Obudowę studni SW1, d) Rurociąg tłoczny studnia SW1- budynek stacji uzdatniania wody, e) Odbudowa studni SW2, f) Rurociąg tłoczny Studnia SW2- budynek stacji uzdatniania wody, g) Budowę budynku stacji uzdatniania wody, h) Instalacje elektryczne stacji, i) Instalacje urządzeń technologicznych, j) Budowa rurociągu doprowadzającego popłuczyny do odstojnika, k) Budowa zbiornika wody czystej, l) Budowa odstojnika i studni chłonnych, m) Wykonanie sterowania i automatyki w stacji uzdatniania wody, n) Wykonanie dwóch dodatkowych przyłączy i studni (do granic działki o nr ewid. 37/2 oraz o nr ewid. 352/11). 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentacje projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: a. Projekt Architektoniczno-Budowlany. Sieć wodociągowa i stacja uzdatniania wody w miejscowości Moczydło, gmina Barlinek. Branża sanitarna dla obiektu sieć wodociągowa w miejscowości Moczydło, gmina Barlinek, działki nr 129, 131, 137, 140, 134, 146, 136, 135, 144, 352/15, 177, 352/9, 127, 353/11, 3563/8, 353/9, 170, b. Projekt Architektoniczno-Budowlany Sieć wodociągowa i stacja uzdatniania wody w miejscowości Moczydło, gmina Barlinek. Branża sanitarna dla obiektu stacji uzdatniania wody w miejscowości Moczydło Gmina Barlinek- część technologiczna i sanitarna, c. Projekt Architektoniczno-Budowlany. Sieć wodociągowa i stacja uzdatniania wody w miejscowości Moczydło, gmina Barlinek. Branża sanitarna dla obiektu stacji uzdatniania wody w miejscowości Moczydło Gmina Barlinek- część architektoniczna i konstrukcyjna ,Projekt budowlany, branża elektryczna, dla obiektu: Ujęcie i stacja uzdatniania wody w m. Moczydło- Moczydło gm. Barlinek- działki nr 353/11, 353/8, 353/9- Instalacje elektryczne, d. Projekt sterowania i automatyki, branża AKPiA, dla obiektu: ujęcie i stacja uzdatniania wody, e. Opis techniczny do projektu uzbrojenie terenu w miejscowości Moczydło gm. Barlinek- przyłącza wodociągowe, f. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Stacja uzdatniania wody z siecią wodociągową, g. Przedmiar robót Sieć wodociągowa i przyłącza wodociągowe do granic działek i do budynków, obiekt: Sieć wodociągowa w miejscowości Moczydło, h. Przedmiar robót Stacja uzdatniania wody technologia, budowlanka i elektryka obiekt: Sieć wodociągowa w miejscowości Moczydło, i. Przedmiar robót Projekt sterowania i automatyki dla obiektu: ujęcie i stacja uzdatniania wody , j. Przedmiar robót uzupełniający Przyłącza wodociągowe na sieci wodociągowej dla obiektu sieć wodociągowa w miejscowości Moczydło, UWAGA! W załączonych projektach, o których mowa w pkt. 4 lit. a, nastąpiła zmiana, która ujęta jest w Opisie technicznym do projektu uzbrojenie terenu w miejscowości Moczydło gm. Barlinek- przyłącza wodociągowe (pkt. 4 lit. f) polegająca na nieznacznym przesunięciu lokalizacji 7 przyłączy wodociągowych i studni wodomierzowych do granic działek o nr ewid. 100/1, 99/2, 597, 49/1, 33/4, 402/9, 12 oraz na budowie dwóch dodatkowych przyłączy wodociągowych i studni wodomierzowych do granic działek o nr ewid. 37/2 oraz 352/11. 5. Jako studnie wodomierzowe należy zastosować prefabrykowane studzienki wodomierzowe wykonane z betonu, polimerobetonów lub tworzyw sztucznych (np. PE) o następujących parametrach:
a) wysokość zgodna z projektem budowlanym, zależna od zagłębienia przewodów;
b) studzienka musi być zabezpieczona przed zamarzaniem instalacji;
c) studzienka ma być wyposażona w wodomierz i zawory zgodnie z projektem budowlanym.
Przeznaczone do wbudowania studnie wodomierzowe muszą spełniać wymagania określone w pkt. 1.2 oraz pkt. 2 obowiązującego (nowelizacja w przygotowaniu) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r., w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz 690, par. 117). Studnie muszą posiadać aktualne aprobaty techniczne, dopuszczające do obrotu na rynku krajowym lub deklarację zgodności z aprobatą techniczną dopuszczającą do obrotu na rynku krajowym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.25.21.26-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium
: 1. Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) najpóźniej do dnia 11.08.2010 r. do godz. 1100. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy zamawiającego: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku nr 18 8355 0009 0000 0387 2000 0013. 4. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi być złożone w oryginale i wystawione na: Gmina Barlinek, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek 6. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz winno być wniesione w imieniu konsorcjum.

III.2) ZALICZKI

• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

• III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

• III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej: co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy sieci wodociągowej o długości co najmniej 2000 m każda oraz wykonali budowę lub przebudowę jednej stacji uzdatniania wody lub budynku o powierzchni zabudowy 50 m² wraz z systemem aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki dla stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków.

• III.3.3) Potencjał techniczny

• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wskazać, iż co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada: a) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami wodociągowymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (zgodnie z polskim Prawem Budowlanym), oraz należąca do branżowej izby samorządu zawodowego; b) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (zgodnie z polskim Prawem Budowlanym), oraz należąca do branżowej izby samorządu zawodowego;- c) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (zgodnie z polskim Prawem Budowlanym), oraz należąca do branżowej izby samorządu zawodowego;

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. posiadają środki finansowe w wysokości minimum 1.000.000 zł lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1.000.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy, 2) Dokumenty potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje). 3) Dokumenty potwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz ich przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa 4) kosztorys ofertowy 5) zaparafowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert
: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: 1. Zmiany ogólne: a) zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana w kolejności i terminach wykonywanych robót. 2. Zmiany rzutujące na termin wykonania umowy - możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeśli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: a) przekazanie terenu budowy, b) przekazania dokumentów budowy. 3. Zmiany rzutujące na termin wykonania umowy - możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez organy administracyjne), b) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje itp.), c) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych, d) roboty dodatkowe, e) zmianę technologii wykonywania robót, f) zmiany stanu prawnego, g) warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia, h) niesprzyjające warunki atmosferyczne, i) wykopaliska uniemożliwiające wykonywanie robót, j) działania sił natury uznanych za stan klęski żywiołowej, k) zmiany w dokumentacji projektowej dokonywane na wniosek Zamawiającego/Wykonawcy. 4. Termin zakończenia przedmiotu umowy może ulec przesunięciu jedynie o ilość dni potwierdzonych przez Zamawiającego o niemożliwości realizacji robót z uwagi na wystąpienie okoliczności, o których mowa wyżej. 5. Zmiany rzutujące na wynagrodzenie - możliwa jest zmiana postanowień w związku : a) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) z obniżeniem kosztów wykonania robót a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, w szczególności ze względu na rezygnację z części robót. 6. Inne zmiany - strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy, które mogą polegać m.in. na zmianie tytułu projektu poprzez dostosowanie nomenklatury do faktycznego zakresu prac realizowanych na podstawie niniejszej umowy, w odniesieniu do pojęć zgodnych z ustawą Prawo budowlane. 7. Wykonawca nie będzie miał prawa wnioskować o przedłużenie terminu zakończenia umowy, jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po jego stronie. 8. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności). 9. Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być dokonane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia
: www.bip.barlinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Barlinku ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Barlinku Biuro Obsługi Interesanta ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek.
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w Urzędzie Miejskim w Barlinku, pok. nr 12 w dniu 11.08.2010 r. o godz.1115

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na dofinansowanie zamówienia zawarto Umowę nr 00026-6921-UM1600050/09 z dnia 21 kwietnia 2010r. w ramach działania Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 nazwa operacji Budowa stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej w Moczydle.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem: 200013-2010 w dniu 27.07.2010 r.

Nazwa dokumentu: Przetarg nieograniczony na „Budowę stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej w Moczydle”
Skrócony opis: Przetarg nieograniczony na „Budowę stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej w Moczydle”
Podmiot udostępniający: UM Barlinek
Osoba, która wytworzyła informację: Waldemar Kościukiewicz
Osoba, która odpowiada za treść: Waldemar Kościukiewicz
Osoba, która wprowadzała dane: Magdalena Diaków
Data wytworzenia informacji: 2010-07-27 11:42:01
Data udostępnienia informacji: 2010-07-27 11:42:01
Data ostatniej aktualizacji: 2010-07-27 13:44:03

Wersja do wydruku...

corner   corner