Podstawa prawna: art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity: Dz. U. z 2001r. Nr 87, poz. 960 z późn. zm.)
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. "Wniosek o wymeldowanie z miejsca pobytu stałego"
pobierz wniosek
2. Do wglądu:
- dowód osobisty
- dokument dotyczący stanu prawnego lokalu mieszkalnego
- dokumenty na poparcie wniosku (wyrok sądu orzekający eksmisję lub protokół z egzekucji komorniczej lub wyrok sądu orzekający rozwiązanie związku małżeńskiego lub postanowienie o podziale wspólnego majątku lub inne)
II. OPŁATY:
Opłata skarbowa:
brak
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY :
30 i 60 dni w sprawach szczególnie skomplikowanych
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEZDZIALNA:
Biuro Ewidencji Ludności, tel. 95 7462 - 450 w. 588 oraz 589
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego* za pośrednictwem organu, który wydał decyzję . Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
*Opłata skarbowa:
brak
VI. UWAGI:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii, delegaturze wydziału lub sekretariacie wydziału (biura) prowadzącego sprawę.
|