Podstawa prawna: art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity: Dz. U. z 2001r. Nr 87, poz. 960 z późn. zm.)
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. "Wniosek o wymeldowanie z miejsca pobytu stałego"
pobierz wniosek
2. Do wglądu:
- dowód osobisty
- dokument dotyczący stanu prawnego lokalu mieszkalnego
- dokumenty na poparcie wniosku (wyrok sądu orzekający eksmisję lub protokół z egzekucji komorniczej lub wyrok sądu orzekający rozwiązanie związku małżeńskiego lub postanowienie o podziale wspólnego majątku lub inne)
II. OPŁATY:
Opłata skarbowa:
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY :
Do 180 dni - w sprawach, w których wymagane jest powołanie przez sąd przedstawiciela. W pozostałych sprawach - do 120 dni
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEZDZIALNA:
Biuro Dowodów Osobistych, tel. 095 7462-450 w.588 oraz 589
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego* za pośrednictwem organu, który wydał decyzję . Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
*Opłata skarbowa :
- za odwołanie - 5,00 zł.
- za każdy załącznik - 0,50 zł.
VI. UWAGI:
1. Opłata skarbowa za zażalenie na postanowienie o zawieszeniu postępowania wynosi 5,00 zł.
2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii, delegaturze wydziału lub sekretariacie wydziału (biura) prowadzącego sprawę.
|