logo
Wersja dla niedowidzących
Informacja dla niesłyszących
  Urząd Miejski w Barlinku
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 MIASTO I GMINA BARLINEK
minus Dane teleadresowe
 RADA MIEJSKA
minus Radni
minus Komisje
minus Głosowania
minus Interpelacje i zapytania
minus Kalendarz posiedzeń
minus Transmisja i nagrania
minus Projekty Uchwał
plus Protokoły Rady Miejskiej
minus Uchwały
 ORGANA WŁADZY
minus Burmistrz Barlinka
minus Zastępca Burmistrza
minus Sekretarz
minus Skarbnik
plus Rada Miejska
minus Zadania i kompetencje
plus Oświadczenia majątkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
minus Regulamin organizacyjny
plus Uchwały
plus Zarządzenia
plus Plany, strategie i programy
 PODMIOTY GMINY
minus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
 URZĄD MIEJSKI
minus Struktura organizacyjna
minus Przyjęcia interesantów
minus Godziny urzędowania
 INFORMACJE
plus Jak załatwić sprawę ?
plus Sprawozdania Burmistrza
plus Raport o stanie Gminy Barlinek
plus Organizacje pozarządowe
plus Przeciwdziałanie uzależnieniom oraz przemocy w rodzinie
plus Budżet
plus Kontrole
plus Ogłoszenia
plus Zamówienia publiczne
plus Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
minus Obwieszczenia
plus Obrót nieruchomościami gminnymi
plus Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
plus Rejestry i ewidencje
plus Ochrona środowiska
plus Podatki lokalne
minus Nieodpłatna pomoc prawna
minus Informacje nieudostępnione
plus Instrukcja obsługi biuletynu
plus RODO
minus Przejrzysta Polska
plus DOBRE PRAWO - DOBRA GMINA
plus Petycje, skargi, wnioski
plus Zgromadzenia
minus Zarządzanie kryzysowe
 WYBORY
plus Wybory do Sejmu i Senatu 2019
plus Wybory Ławników /kadencja 2020 - 2023/
plus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
plus Wybory Samorządowe 2018
 AKTY PRAWNE I PORADNIKI
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Dziennik Urzędowy Woj. Zachodniopomorskiego
 INNE
minus Redakcja Biuletynu
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
A A A


O B W I E S Z C Z E N I E

BURMISTRZA BARLINKA
z dnia 12.10.2012r.

stosownie do art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2012r. poz. 647) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego


zawiadamia się, że na wniosek z dnia 04.09.2012r., uzupełniony dn. 10.10.2012r. wszczęto postępowanie w przedmiocie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zadania:


„UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE AGLOMERACJI BARLINEK I MOSTKOWO, GMINA BARLINEK” Zad nr 2.5: Budowa separatorów nr 7, 8 na kolektorach kanalizacji deszczowej w ul. Ogrodowej, przebudowa i remont zbiornika retencyjnego wód deszczowych, przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Zielnej w Barlinku na terenie działek o nr ewid. gruntu 458, 562, 564, 566, 584, 586, 592/3, 592/4, 592/5, 592/6, 592/7, 592/8, 592/9, 592/10, 592/11, 592/12, 592/13, 592/14, 592/15, 686, 688, 700, 705, 707/1, 707/2, 709, 710/1, 710/4, 710/3, 710/2 obr. 1 m. Barlinek


W związku z powyższym informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania do czynnego udziału w każdym jego stadium, co wynika z przepisów art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego. Wszelkie informacje udzielane są w Referacie Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Miejskim w Barlinku (pokój nr 23).

Nazwa dokumentu: Obwieszczenie - uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Barlinek i Mostkowo – zad. 2.5 - wszczęcie postępowania
Skrócony opis: Obwieszczenie - uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Barlinek i Mostkowo – zad. 2.5 - wszczęcie postępowania
Podmiot udostępniający: UM Barlinek
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Borowska
Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Borowska
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2012-10-12 11:38:30
Data udostępnienia informacji: 2012-10-12 11:38:30
Data ostatniej aktualizacji: 2012-10-12 11:42:16

Wersja do wydruku...

corner   corner