logo
Wersja dla niedowidzących
Informacja dla niesłyszących
  Urząd Miejski w Barlinku
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 MIASTO I GMINA BARLINEK
minus Dane teleadresowe
 RADA MIEJSKA
minus Radni
minus Komisje
minus Głosowania
minus Interpelacje i zapytania
minus Kalendarz posiedzeń
minus Transmisja i nagrania
minus Projekty Uchwał
plus Protokoły Rady Miejskiej
minus Uchwały
 ORGANA WŁADZY
minus Burmistrz Barlinka
minus Zastępca Burmistrza
minus Sekretarz
minus Skarbnik
plus Rada Miejska
minus Zadania i kompetencje
plus Oświadczenia majątkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
minus Regulamin organizacyjny
plus Uchwały
plus Zarządzenia
plus Plany, strategie i programy
 PODMIOTY GMINY
minus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
 URZĄD MIEJSKI
minus Struktura organizacyjna
minus Przyjęcia interesantów
minus Godziny urzędowania
 INFORMACJE
plus Jak załatwić sprawę ?
plus Sprawozdania Burmistrza
plus Raport o stanie Gminy Barlinek
plus Organizacje pozarządowe
plus Przeciwdziałanie uzależnieniom oraz przemocy w rodzinie
plus Budżet
plus Kontrole
plus Ogłoszenia
plus Zamówienia publiczne
plus Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
minus Obwieszczenia
plus Obrót nieruchomościami gminnymi
plus Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
plus Rejestry i ewidencje
plus Ochrona środowiska
plus Podatki lokalne
minus Nieodpłatna pomoc prawna
minus Informacje nieudostępnione
plus Instrukcja obsługi biuletynu
plus RODO
minus Przejrzysta Polska
plus DOBRE PRAWO - DOBRA GMINA
plus Petycje, skargi, wnioski
plus Zgromadzenia
minus Zarządzanie kryzysowe
 WYBORY
plus Wybory do Sejmu i Senatu 2019
plus Wybory Ławników /kadencja 2020 - 2023/
plus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
plus Wybory Samorządowe 2018
 AKTY PRAWNE I PORADNIKI
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Dziennik Urzędowy Woj. Zachodniopomorskiego
 INNE
minus Redakcja Biuletynu
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
A A A


 
Część II- Dostawa i montaż części umeblowania/ wyposażenia do budynków Barlineckiego Ośrodka Kultury przy ul. Leśnej 1 i przy ul. Podwale 9 oraz Sali Widowiskowej, realizowane w ramach wspólnego projektu inwestycyjnego polsko- niemieckiej współpracy transgranicznej:
„Europejskie Miejsce Spotkań Prenzlau - Uckerwelle i Europejskie Centrum Spotkań Barlinek”
Część I: Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Podwale oraz remont sali widowiskowej.
Część II: Remont budynku przy ul. Leśnej i dostosowanie go do potrzeb spotkań polsko-niemieckich”

INFORMACJA DODATKOWA

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

1. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Barlinecki Ośrodek Kultury
REGON: 210015418 NIP: 597-000-29-47
74-320 Barlinek ul. Podwale 9
internet: http://www.barlinek.pl, e - mail: bok@barlinek.pl
tel. (095) 7462135 fax. (095) 7462135

2. Określenie trybu zamówienia:

Przetarg nieograniczony na podstawie art. 10 ust. 1 w związku z art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078).

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ:
www.bip.barlinek.pl

4. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „ Część II- Dostawa i montaż części umeblowania/ wyposażenia do budynków Barlineckiego Ośrodka Kultury przy ul. Leśnej 1 i przy ul. Podwale 9 oraz Sali Widowiskowej, realizowane w ramach wspólnego projektu inwestycyjnego polsko- niemieckiej współpracy transgranicznej:
„ Europejskie Miejsce Spotkań Prenzlau- Uckerwelle i Europejskie Centrum Spotkań Barlinek”
Część I: Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Podwale oraz remont Sali widowiskowej.
Część II: Remont budynku przy ul. Leśnej i dostosowanie go do potrzeb spotkań polsko- niemieckich”

Zamówienie składa się z 10 części, przy czym Wykonawca może złożyć ofertę na jedną bądź kilka części jednocześnie.

Część A. Zestaw kinowy
Część B. Studio filmowe
Część C. Nagłośnienie Sali Widowiskowej
Część D. Studio nagrań
Część E. Wyposażenie kuchni
Część F. Wyposażenie jadalni i sprzęt kuchenny
Część G. Akcesoria łazienkowe
Część H. Rolety i zasłony
Część I. Elementy zagospodarowania terenu
Część J. Pozostałe wyposażenie

5. Informacja o możliwości złożenia ofert częściowych: Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:

Część A - 12 tygodni od podpisania umowy
Część B - 4 tygodnie od podpisania umowy
Część C - 4 tygodnie od podpisania umowy
Część D - 4 tygodnie od podpisania umowy
Część E - 4 tygodnie od podpisania umowy
Część F - 4 tygodnie od podpisania umowy
Część G - 2 tygodnie od podpisania umowy
Część H - 4 tygodnie od podpisania umowy
Część I -   4 tygodnie od podpisania umowy
Część J -  4 tygodnie od podpisania umowy

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:  
1.        Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
   a)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
   b)    posiadania wiedzy i doświadczenia tj. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację:
        b1 (dla Części A) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż wyposażenia zestawu         kinowego
o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN 
        b2 (dla Części B) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż wyposażenia dla studia      filmowego
o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN
        b3 (dla Części C) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż sprzętu nagłaśniającego o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN
        b4 (dla Części D) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż wyposażenia dla studia nagrań o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 PLN 
        b5 (dla Części E) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż wyposażenia kuchennego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN
        b6 (dla Części F) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa wyposażenia zastawy stołowej i akcesoriów kuchennych o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 PLN
        b7 (dla Części G) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż akcesoriów łazienkowych o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 PLN 
        b8 (dla Części H) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż rolet i zasłon o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 PLN
        b9 (dla Części I) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż elementów małej architektury o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 PLN
        b10 (dla Części J) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa sprzętu AGD i/lub urządzeń ogrodowych o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 PLN
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.:
        d1 (dla Części A) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500.000,00 PLN
       d2 (dla Części B) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000,00 PLN
       d3 (dla Części C) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000,00 PLN
       d4 (dla Części D) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 25.000,00 PLN
       d5 (dla Części E) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000,00 PLN
      d6 (dla Części F) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 25.000,00 PLN
     d7 (dla Części G) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 10.000,00 PLN
     d8 (dla Części H) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 25.000,00 PLN
     d9 (dla Części I) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 25.000,00 PLN
     d10 (dla Części J) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 20.000,00 PLN

2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
na podstawie art. 24 ustawy.
3. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający będzie żądał dokumentów określonych w rozdziale VI SIWZ.
4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone stosowne Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI SIWZ.
5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponowała zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemnie zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

8. Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie:

Nazwa dokumentu: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
Skrócony opis: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
Podmiot udostępniający: Barlinecki Ośrodek Kultury
Osoba, która wytworzyła informację: Alicja Poździk
Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Poździk
Osoba, która wprowadzała dane: Natalia Zmarzlik
Data wytworzenia informacji: 2011-06-30 13:31:56
Data udostępnienia informacji: 2011-06-30 13:31:56
Data ostatniej aktualizacji: 2011-06-30 13:49:25

Wersja do wydruku...

corner   corner