BURMISTRZ BARLINKA
OGŁASZA
NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
SEKRETARZA GMINY W URZĘDZIE MIEJSKIM W BARLINKU
Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek
Zatrudnienie: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy nie wcześniej niż od dnia 01 kwietnia 2015 r.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym, preferowane administracyjne
- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2014 r. poz.1202), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych
- brak przynależności do partii politycznych
- nieposzlakowana opinia
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań pracownika na stanowisku sekretarza gminy
Wymagania dodatkowe:
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa w zakresie administracji samorządowej oraz procedury administracyjnej
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawa samorządowego, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu pracy, kodeksu cywilnego, kodeksu wyborczego, zasad wynagradzania pracowników samorządowych, instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o ochronie danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
- zdolność organizacji pracy i zarządzania zasobami ludzkimi
- doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań
- samodzielność, kreatywność, komunikatywność
- znajomość struktury organizacyjnej urzędu
- odporność na stres
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:
Do głównych zadań pracownika będzie należało:
- sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem urzędu i obsługą interesantów
- koordynowanie w porozumieniu z burmistrzem polityki kadrowej urzędu
- nadzór nad przeprowadzaniem naboru na wolne stanowisko urzędnicze oraz służby przygotowawczej
- opracowywanie projektów zmian Regulaminu Organizacyjnego
- opracowywanie projektów podziału urzędu na komórki organizacyjne i stanowiska pracy
- opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów oraz samodzielnych stanowisk pracy
- nadzór nad organizacją pracy w urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr
- przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy urzędu
- nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy w urzędzie
- nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza
- nadzór nad pracami remontowymi w urzędzie i zakupem środków trwałych
- koordynacja i organizacja spraw związanych ze spisami i wyborami, w tym pełnienie funkcji urzędnika wyborczego w gminie
- nadzór nad terminowym i należytym załatwianiem skarg, wniosków i postulatów kierowanych do urzędu
- wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca biurowa w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku (podjazd dla niepełnosprawnych, pomieszczenia socjalne oraz higieniczno-sanitarne niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, brak windy)
- pełen etat, 40 godzin tygodniowo
- bezpośredni kontakt z interesantami, wysiłek umysłowy, sytuacje stresowe, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- praca na stanowisku Sekretarza Gminy wymaga dużej dyspozycyjności
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Barlinku w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV), z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adres, adres e-mail lub numer telefonu.
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie*.
- Kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz obywatelstwo polskie kandydata.
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
- Kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach przydatnych na stanowisku.
- Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia).
- Referencje z dotychczasowych miejsc pracy (o ile kandydat jest w ich posiadaniu).
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania rekrutacyjnego danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz.1202).
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na danym stanowisku.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzane moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).”
Kopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Barlinku w godzinach pracy Urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne kierownicze stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Miejskim w Barlinku” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 lutego 2015 r. do godz.15:00.
Decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
Komisja powołana przez Burmistrza Barlinka przeprowadzi nabór w dwóch etapach:
I etap - polegać będzie na analizie formalnej dokumentów
II etap – polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, który może składać się
z rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego (www.bip.barlinek.pl) oraz na tablicy informacyjnej UM.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Barlinku (www.bip.barlinek.pl) oraz na tablicy informacyjnej UM.
Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskać pod numerem tel. 0-95 746 55 52.
* Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. Nr 62, poz. 286 ze zm.).
Pracodawca zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.