OGŁOSZENIE
Nasz znak: RO V.134.1.2014 Barlinek, 2014-12-10
Ogłoszenie dotyczy zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 EURO, o której mowa w art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907 ze zm.)
Burmistrz Barlinka zaprasza do składania ofert na utrzymanie, bieżącą obsługę i serwis stron internetowych należących i finansowanych przez Gminę Barlinek, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek
( www.barlinek.pl, www.it.barlinek.pl, www.stolicanordicwalking.pl, www.7nw.pl) polegających m.in. na bieżącej aktualizacji i rozbudowie w oparciu o materiały dostarczane przez zamawiającego, prowadzeniu bieżącego dozoru nad poprawnością wczytywania oraz wyświetlania stron, likwidowaniu wszelkich usterek funkcjonowania serwisu, utrzymaniu dotychczasowych 43 kont poczty elektronicznej i tworzeniu nowych wg potrzeb.
Aktualizacja bieżąca stron będzie dokonywana przez Wykonawcę w terminie 1 dnia od daty otrzymania od zamawiającego materiałów pocztą elektroniczną lub tradycyjną.
Serwisy umiejscowione będą pod dotychczasowymi domenami na serwerze Wykonawcy.
Umowa zawarta będzie na okres 1 roku.
Wszystkie serwisy internetowe należące i finansowane przez gminę Barlinek wykonane są
w oparciu o CMS Joomla!.
W roku 2014 gmina Barlinek dokonała 346 aktualizacji i 70 rozbudów stron (w tym drobnych prac graficznych)
(wg stanu na dzień 2014-12-10 )
Oferta winna zawierać ceny brutto za:
a) utrzymanie, bieżącą obsługę i serwis stron internetowych należących oraz finansowanych przez gminę Barlinek polegające m.in. na prowadzeniu bieżącego dozoru nad poprawnością wczytywania oraz wyświetlania stron, likwidowaniu wszelkich usterek funkcjonowania serwisu zgłaszanych przez zamawiającego, utrzymanie istniejących i tworzenie nowych skrzynek e-mail na serwerze Wykonawcy, ich bieżąca kontrola: antywirusowa, poprawności funkcjonowania, dostępności przez całą dobę.
Opłata roczna jednorazowa (brutto) / rok
b) aktualizację stron (bieżącą publikację aktualnych informacji zamawiającego lub korekty informacji opublikowanych) należących oraz finansowanych przez gminę Barlinek dokonywaną przez Wykonawcę w oparciu o materiały dostarczane przez Zamawiającego pocztą elektroniczną w terminie 1 dnia od daty ich otrzymania pocztą elektroniczną lub tradycyjną.
Opłata za 1 aktualizację (brutto)
c) rozbudowę serwisów (tworzenie nowych podstron, prace graficzne) według zapotrzebowania zgłoszonego przez zamawiającego.
Opłata za 1 rozbudowę (brutto)
Zamawiający zastrzega sobie:
- możliwość prowadzenia negocjacji z wybranym przez siebie oferentem lub oferentami bez podania uzasadnienia ich wyboru;
- odstąpienia od wyboru oferty bez podania uzasadnienia.
Na podstawie nadesłanych na adres e-mail: umig@barlinek.pl do 18 grudnia br. ofert, w oparciu o analizę ich cen, dokonamy wyboru Wykonawcy. O wyborze Wykonawcy poinformujemy pocztą elektroniczną.
Osoba uprawniona do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami: Dariusz Dybiński tel. 95/7465-551.
Burmistrz Barlinka
Dariusz Zieliński
Załączniki do ogłoszenia:
Załącznik Nr 1 – Wzór oferty
Załącznik Nr 2 – Projekt umowy