logo
Wersja dla niedowidzących
Informacja dla niesłyszących
  Urząd Miejski w Barlinku
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 MIASTO I GMINA BARLINEK
minus Dane teleadresowe
 RADA MIEJSKA
minus Radni
minus Komisje
minus Głosowania
minus Interpelacje i zapytania
minus Kalendarz posiedzeń
minus Transmisja i nagrania
minus Projekty Uchwał
plus Protokoły Rady Miejskiej
minus Uchwały
 ORGANA WŁADZY
minus Burmistrz Barlinka
minus Zastępca Burmistrza
minus Sekretarz
minus Skarbnik
plus Rada Miejska
minus Zadania i kompetencje
plus Oświadczenia majątkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
minus Regulamin organizacyjny
minus Uchwały
   minus Uchwały VIII kadencji Rady Miejskiej
   plus Uchwały 2018
   plus Uchwały 2017
   plus Uchwały 2016
   plus Uchwały 2015
   minus Uchwały 2014
      plus XLIX Sesja Rady Miejskiej
      plus L Sesja Rady Miejskiej
      plus LI Sesja Rady Miejskiej
      plus LII Sesja Rady Miejskiej
      plus LIII Sesja Rady Miejskiej
      plus LIV Sesja Rady Miejskiej
      plus LVI Sesja Rady Miejskiej
      minus LVII Sesja Rady Miejskiej
         minus UCHWAŁA NR LVII/770/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
         minus UCHWAŁA NR LVII/771/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
         minus UCHWAŁA NR LVII/772/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
         minus UCHWAŁA NR LVII/773/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
         minus UCHWAŁA NR LVII/774/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
         minus UCHWAŁA NR LVII/775/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
         minus UCHWAŁA NR LVII/776/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
         minus UCHWAŁA NR LVII/777/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
         minus UCHWAŁA NR LVII/778/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
         minus UCHWAŁA NR LVII/779/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
         minus UCHWAŁA NR LVII/780/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
         minus UCHWAŁA NR LVII/781/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
         minus UCHWAŁA NR LVII/782/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
         minus UCHWAŁA NR LVII/783/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
         minus UCHWAŁA NR LVII/784/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
         minus UCHWAŁA NR LVII/785/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
         minus UCHWAŁA NR LVII/786/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
         minus UCHWAŁA NR LVII/787/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
         minus UCHWAŁA NR LVII/788/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
         minus UCHWAŁA NR LVII/789/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
         minus UCHWAŁA NR LVII/790/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
         minus UCHWAŁA NR LVII/791/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
      plus LVIII Nadzwyczajna Sesja Rady Miejskiej
      plus LIX Sesja Rady Miejskiej
      minus LX Nadzwyczajna Sesja Rady Miejskiej
      plus LXII Sesja Rady Miejskiej
      plus LXIII Nadzwyczajna Sesja Rady Miejskiej
      plus I Sesja Rady Miejskiej
      plus II Sesja Rady Miejskiej
      plus III Sesja Rady Miejskiej
      plus IV Sesja Rady Miejskiej
   plus Uchwały 2013
   plus Uchwały 2012
   plus Uchwały 2011
   plus Uchwały 2010
   plus Uchwały 2009
   plus Uchwały 2008
   plus Uchwały 2007
   plus Uchwały 2005
   plus Uchwały 2006
   plus Uchwały 2004
   plus Uchwały 2003
   plus Uchwały 2002
plus Zarządzenia
plus Plany, strategie i programy
 PODMIOTY GMINY
minus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
 URZĄD MIEJSKI
minus Struktura organizacyjna
minus Przyjęcia interesantów
minus Godziny urzędowania
 INFORMACJE
plus Jak załatwić sprawę ?
plus Sprawozdania Burmistrza
plus Raport o stanie Gminy Barlinek
plus Organizacje pozarządowe
plus Przeciwdziałanie uzależnieniom oraz przemocy w rodzinie
plus Budżet
plus Kontrole
plus Ogłoszenia
plus Zamówienia publiczne
plus Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
minus Obwieszczenia
plus Obrót nieruchomościami gminnymi
plus Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
plus Rejestry i ewidencje
plus Ochrona środowiska
plus Podatki lokalne
minus Nieodpłatna pomoc prawna
minus Informacje nieudostępnione
plus Instrukcja obsługi biuletynu
plus RODO
minus Przejrzysta Polska
plus DOBRE PRAWO - DOBRA GMINA
plus Petycje, skargi, wnioski
plus Zgromadzenia
minus Zarządzanie kryzysowe
 WYBORY
plus Wybory do Sejmu i Senatu 2019
plus Wybory Ławników /kadencja 2020 - 2023/
plus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
plus Wybory Samorządowe 2018
 AKTY PRAWNE I PORADNIKI
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Dziennik Urzędowy Woj. Zachodniopomorskiego
 INNE
minus Redakcja Biuletynu
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
A A A


Uchwała Nr LVII/771/2014
Rady Miejskiej w Barlinku

z dnia 28 sierpnia 2014 r.

w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości w ramach pomocy de minimis na tworzenie nowych miejsc pracy

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r., poz. 594 ze zm.) oraz art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych1#) (Dz. U. z 2010r. Nr 95, poz. 613 ze zm.) u c h w a l a s i ę, co następuje:

§ 1. 1. Zwalnia się od podatku od nieruchomości, na zasadach określonych w niniejszej uchwale, grunty, budynki lub ich części, budowle lub ich części zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej przez podatników tworzących nowe miejsca pracy na terenie gminy Barlinek.

2. Zwolnienie ma zastosowanie w przypadku utworzenia nowych miejsc pracy od dnia wejścia w życie niniejszej uchwały.

§ 2. 1. W odniesieniu do podatników prowadzących działalność gospodarczą bez względu na formę organizacyjno-prawną i sposób finansowania zwolnienie stanowi pomoc de minimis i jest udzielane przy zachowaniu warunków Rozporządzenia Komisji (UE) nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis (Dz. Urz. UE L 352 z 24.12.2013r.).

2. Przy zachowaniu wszystkich przesłanek określonych w niniejszej uchwale, przedsiębiorca może uzyskać pomoc w jej ramach, jeżeli wartość tej pomocy brutto, łącznie z wartością innej pomocy de minimis, otrzymanej przez niego w bieżącym roku kalendarzowym, tj. w tym, w którym podatnik złożył wniosek o udzielenie pomocy oraz w dwóch poprzedzających latach, nie przekracza kwoty stanowiącej równowartość 200 tys. euro, a w zakresie przedsiębiorców prowadzących działalność w sektorze drogowego transportu towarów odpowiednio 100 tys. euro, z zastrzeżeniem ust. 3.

3. W przypadku, gdy przedsiębiorca uzyskał pomoc inną niż de minimis na inwestycję, o której mowa w § 1 ust 1, nie może otrzymać pomocy w ramach niniejszej uchwały, jeżeli jej wartość powodowałaby przekroczenie dopuszczalnej intensywności lub wielkości pomocy określonej dla tej inwestycji.

4. Równowartość pomocy w euro ustala się zgodnie z art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej.

§ 3. 1. Zwolnienie, o którym mowa w § 1 przysługuje:

1) na okres 2 lat jeżeli:

a) utworzono co najmniej 1 nowe miejsce pracy - w przypadku mikroprzedsiębiorcy,

b) utworzono co najmniej 3 nowe miejsca pracy - w przypadku małego przedsiębiorcy,

c) utworzono co najmniej 5 nowych miejsc pracy - w przypadku średniego przedsiębiorcy,

d) utworzono co najmniej 10 nowych miejsc pracy - w przypadku innego niż mikro, mały i średni przedsiębiorca;

2) na okres 5 lat - jeżeli liczba utworzonych nowych miejsc pracy jest wyższa niż 100, bez względu na wielkość przedsiębiorcy.

2. W przypadku nabycia prawa do zwolnienia w trakcie roku podatkowego, zwolnienie przysługuje do wysokości należnej kwoty podatku, przypadającej proporcjonalnie do ilości miesięcy z danego roku podatkowego, odpowiadającym okresowi zwolnienia.

3. Zwolnienie od podatku od nieruchomości przysługuje, jeżeli kwota poniesionych kosztów, o których mowa w ust. 4, przez podatnika prowadzącego działalność gospodarczą, jest wyższa od kwoty zwolnienia od podatku od nieruchomości.

4. Przez koszty zatrudnienia nowych pracowników należy rozumieć dwuletnie koszty wynagrodzeń brutto oraz obowiązkowe składki związane z zatrudnieniem, poniesione przez podatnika, pomniejszone o pomoc otrzymaną na ten cel z innych środków publicznych.

§ 4. Zwolnienie przysługuje od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym utworzono nowe miejsca pracy na zasadach określonych w § 3.

§ 5. 1. Podatnik nabywa prawo do zwolnienia, o którym mowa w § 1, po spełnieniu następujących przesłanek :

1) wniosek o udzielenie pomocy na tworzenie nowych miejsc pracy złożony zostanie nie później niż w terminie trzech miesięcy licząc od końca miesiąca, w którym utworzono nowe miejsca pracy;

2) nastąpi wzrost liczby pracowników u danego podatnika w odniesieniu do średniego zatrudnienia z ostatnich 12 miesięcy przed miesiącem, w którym utworzono nowe miejsca pracy, w przeliczeniu na osoby zatrudnione w pełnym wymiarze czasu pracy, a w przypadku prowadzących działalność w okresie krótszym niż 12 miesięcy, nastąpi wzrost zatrudnienia do średniego zatrudnienia z okresu działalności podatnika;

3) zwiększony stan zatrudnienia na nowo utworzonych miejscach pracy utrzymany będzie przez okres obowiązywania zwolnienia;

4) na nowo utworzonych miejscach pracy zostaną zatrudnione osoby na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, w terminie 3 miesięcy licząc od końca miesiąca, w którym utworzono nowe miejsca pracy.

2. Przy obliczaniu średniego stanu zatrudnienia, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 uwzględnia się wyłącznie pracowników zatrudnionych i wykonujących pracę na terenie gminy Barlinek.

3. Liczba pracowników zatrudnionych u danego podatnika, w przeliczeniu na pełne etaty, liczona będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w oparciu o metodę średniej arytmetycznej ze stanów dziennych w miesiącu, tzn. sumowany stan zatrudnienia z każdego dnia w miesiącu, łącznie z niedzielami i świętami, dla których przyjmuje się stan z dnia poprzedniego, dzielony przez ilość dni w miesiącu.

§ 6. 1. Podatnik ubiegający się o zwolnienie od podatku od nieruchomości zobowiązany jest do przedłożenia:

1) wniosku zawierającego podstawowe informacje o przedsiębiorcy, według wzoru określonego w Załączniku Nr 1 do niniejszej uchwały nie później niż w terminie 3 miesięcy licząc od końca miesiąca, w którym utworzono nowe miejsca pracy;

2) oświadczenia o spełnieniu warunków do zwolnienia, według wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do niniejszej uchwały, nie później niż do końca miesiąca, w którym zatrudnione zostały osoby na nowoutworzonych miejscach pracy.

2. Wraz z wnioskiem podatnik ma obowiązek przedłożyć:

1) wszystkie zaświadczenia o pomocy de minimis, jakie otrzymał w roku, w którym ubiega się o pomoc, oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat, albo oświadczenie o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenie o nieotrzymaniu takiej pomocy;

2) pozostałe informacje niezbędnych do udzielenia pomocy de minimis, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (DzU Nr 53, poz. 311).

3) dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości objętej zwolnieniem oraz inne dokumenty, o które wystąpi organ udzielający pomocy, w celu uwiarygodnienia prawa do zwolnienia od podatku od nieruchomości.

3. Podatnik zobowiązany jest do przedkładania, na żądanie organu udzielającego pomocy, dodatkowych informacji, niezbędnych dla oceny pomocy, jej prawidłowego nadzorowania i monitorowania oraz innych dokumentów potwierdzających prawo do korzystania ze zwolnienia.

§ 7. 1. Podatnik korzystający ze zwolnienia w ramach uchwały zobowiązany jest do:

1) przedkładania, po zakończeniu każdego roku, w którym korzystał ze zwolnienia, w terminie do 31 stycznia roku następnego:

a) udokumentowanej informacji o wielkości poniesionych kosztów na nowo utworzone miejsca pracy, o których mowa w § 3 ust. 4, za miniony rok podatkowy;

b) oświadczenia o utrzymaniu zwiększonego stanu zatrudnienia, o którym mowa w § 5 ust. 1 pkt 3 wraz z drukiem stanu zatrudnienia ZUS DRA;

2) przekazywania informacji o otrzymanej pomocy de minimis poza niniejszą uchwałą, przez cały okres objęty przedmiotowym zwolnieniem, w terminie 14 dni od otrzymania pomocy;

3) pisemnego powiadamiania o utracie prawa do zwolnienia, w terminie 14 dni od daty powstania okoliczności powodujących taką utratę;

4) powiadamiania o możliwości przekroczenia granic dopuszczalnej pomocy de minimis w okresie objętym zwolnieniem;

5) składania informacji o uzyskaniu pomocy innej niż de minimis na koszty zatrudnienia, o których mowa w § 3 ust. 4;

2. Przy zachowaniu wszystkich przesłanek wynikających z niniejszej uchwały, organ udzielający pomocy wydaje przedsiębiorcy zaświadczenie o udzielonej pomocy de minimis zgodnie z obowiązującymi przepisami.

3. Na podatniku ciąży obowiązek wykazania organowi udzielającemu pomocy, iż spełnia przesłanki do zwolnienia.

§ 8. 1. W przypadku utraty uprawnienia do zwolnienia, podatnik jest zobowiązany powiadomić o tym pisemnie Burmistrza Barlinka w terminie 14 dni od dnia wystąpienia okoliczności powodujących utratę prawa do zwolnienia.

2. Utrata nabytego prawa do zwolnienia, o którym mowa w ust. 1, następuje od pierwszego dnia miesiąca po miesiącu, w którym wystąpiły okoliczności powodujące utratę tego prawa, w przypadku:

1) niespełnienia przesłanek określonych w § 5 ust. 1 pkt 2, 3, 4;

2) niedopełnienia obowiązku złożenia oświadczenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 2;

3) niedopełnienia obowiązku złożenia dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1, pomimo pisemnego ponaglenia i wyznaczenia dodatkowego 14 dniowego terminu na ich złożenie;

4) przekroczenia progu pomocy de minimis, o którym mowa w § 2 ust. 2 i 3.

3. Zwolnienia otrzymane do czasu utraty prawa do zwolnienia zachowują moc.

4. Utrata prawa do zwolnienia za cały okres korzystania ze zwolnienia następuje w przypadku wprowadzenia w błąd organu udzielającego pomocy co do spełniania prawa do zastosowania zwolnienia.

5. W przypadku utraty prawa do zwolnienia, podatnik zobowiązany jest do zapłaty podatku za okres, w którym nienależnie korzystał ze zwolnienia wraz z odsetkami za zwłokę, należnymi od ustawowych terminów płatności podatku.

§ 9. Zwolnienia od podatku od nieruchomości w zakresie określonym w niniejszej uchwale nie stosuje się, jeżeli podatnik zalega z zapłatą podatków lub innych należności pieniężnych wobec Gminy Barlinek.

§ 10. Burmistrz Barlinka ma prawo kontroli spełniania przez podatnika prawa do zwolnienia.

§ 11. Uchwała obowiązuje od dnia wejścia w życie do dnia 30 czerwca 2021 r.

§ 12. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Barlinka.

§ 13. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego, z mocą obowiązującą od dnia 1 stycznia 2014 r.

 

 

 

Przewodniczący Rady Miejskiej w Barlinku


mgr Dariusz Zieliński

 

 

Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr LVII/771/2014
Rady Miejskiej w Barlinku
z dnia 28 sierpnia 2014 r.

.............................................................Barlinek, dnia......................................

/ nazwa przedsiębiorcy/

...................................................................................

/adres siedziby/

............................................................

/miejsce prowadzenia działalności

na terenie gminy Barlinek/

Burmistrz Barlinka

WNIOSEK

Na podstawie uchwały Rady Miejskiej w Barlinku Nr …../……/2014 z dnia …………………….. 2014 r. wnoszę o zwolnienie od podatku od nieruchomości w ramach pomocy de minimis na tworzenie nowych miejsc pracy.

I. INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORCY

Pełna nazwa przedsiębiorstwa zgodnie z dokumentem rejestracyjnym

 

Forma prawna prowadzonej działalności (właściwe zaznaczyć):
Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą
Spółka cywilna
Spółka jawna
Spółka partnerska
Spółka komandytowa
Spółka komandytowo-akcyjna
Spółdzielnia
Spółka z o.o.
Spółka akcyjna
Inna forma prawna (jaka?) …………………………

NIP (Numer Identyfikacji Podatkowej)

 

REGON

 

Numer w rejestrze przedsiębiorców KRS lub rejestrze ewidencji gospodarczej

 

Adres do korespondencji (jeśli inny niż adres siedziby)

 

Telefon i faks

 

E-mail

 

Nazwisko i imię osoby/osób upoważnionych do reprezentowania przedsiębiorcy

 

Kwota pomocy publicznej o charakterze de mini mis otrzymanej przez przedsiębiorcę w okresie 3 kolejnych lat poprzedzających dzień złożenia wniosku

 

Rodzaj działalności (kod PKD lub EKD oraz opis)

 

     

II. CHARAKTERYSTYKA PRZEDSIĘBIORCY

1. Rok założenia firmy i podjęcia działalności gospodarczej:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. .

2. Profil działania firmy:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. .

3. Krótka charakterystyka sytuacji finansowej przedsiębiorstwa:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… .

III. PODSTAWOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE AKTUALNEGO STANU ZATRUDNIENIA

1. Średnia liczba pracowników z ostatnich 12 miesięcy przed miesiącem w którym utworzono nowe miejsca pracy, u przedsiębiorcy wynosi* ……… .

2. Aktualna liczba pracowników, na dzień złożenia wniosku o zwolnienie od podatku od nieruchomości wynosi ………, a po zatrudnieniu dodatkowych osób, wyniesie……….. .

IV. DANE DOTYCZĄCE UTWORZENIA NOWYCH MIEJSC PRACY

1. Liczba osób zatrudnionych na nowoutworzonych miejscach pracy lub osób planowanych do zatrudnienia, z podaniem daty zatrudnienia, miejsca i rodzaju zadań wykonywanych, z podziałem na stanowiska pracy:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

2. Przewidywane dwuletnie koszty pracy nowo zatrudnionych pracowników:





Lp.





Data zatrudnienia





Okres zatrudnienia





Stanowisko


Przewidywane dwuletnie koszty pracy nowo
zatrudnionych pracowników
w tym:



Przewidywana
pomoc na
zatrudnienie
nowych
pracowników
z innych źródeł publicznych
 


Ogółem


Wynagrodzenie
brutto


Obowiązkowe składki związane
z zatrudnieniem

 

 

 

 

 

 

 

 


Razem

 

 

 

 

                 

3. Imię i nazwisko, telefon osoby odpowiedzialnej za współpracę z Gminą Barlinek:

............................................................................................................................................................................................................................................................................................ .

Do wniosku należy dołączyć:

1) kserokopię dokumentu poświadczającego formę prawną przedsiębiorcy;

2) kserokopię decyzji o nadaniu nr Regon;

3) deklarację DRA z ostatniego miesiąca przed miesiącem, w którym utworzono nowe miejsca pracy;

4) informację o uzyskaniu pomocy innej niż de minimis na koszty zatrudnienia, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 5 uchwały.

Barlinek, dnia…………………

...................................................

(pieczątka i podpis wnioskodawcy)

*w przypadku prowadzących działalność w okresie krótszym niż 12 miesięcy – średnie zatrudnienie z okresu działalności przedsiębiorcy.

 

 

Nazwa dokumentu: UCHWAŁA NR LVII/771/2014 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 28 sierpnia 2014 r.
Skrócony opis: w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości w ramach pomocy de minimis na tworzenie nowych miejsc pracy
Podmiot udostępniający: UM Barlinek / Rada Miejska w Barlinku
Osoba, która wytworzyła informację: Pracownicy Urzędu Miejskiego w Barlinku
Osoba, która odpowiada za treść: Pracownicy Urzędu Miejskiego w Barlinku
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2014-09-08 15:17:28
Data udostępnienia informacji: 2014-09-08 15:17:28
Data ostatniej aktualizacji: 2014-09-09 08:44:12

Wersja do wydruku...

corner   corner