logo
Wersja dla niedowidzących
Informacja dla niesłyszących
  Urząd Miejski w Barlinku
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 MIASTO I GMINA BARLINEK
minus Dane teleadresowe
 RADA MIEJSKA
minus Radni
minus Komisje
minus Głosowania
minus Interpelacje i zapytania
minus Kalendarz posiedzeń
minus Transmisja i nagrania
minus Projekty Uchwał
plus Protokoły Rady Miejskiej
minus Uchwały
 ORGANA WŁADZY
minus Burmistrz Barlinka
minus Zastępca Burmistrza
minus Sekretarz
minus Skarbnik
plus Rada Miejska
minus Zadania i kompetencje
plus Oświadczenia majątkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
minus Regulamin organizacyjny
plus Uchwały
plus Zarządzenia
plus Plany, strategie i programy
 PODMIOTY GMINY
minus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
 URZĄD MIEJSKI
minus Struktura organizacyjna
minus Przyjęcia interesantów
minus Godziny urzędowania
 INFORMACJE
plus Jak załatwić sprawę ?
plus Sprawozdania Burmistrza
plus Raport o stanie Gminy Barlinek
plus Organizacje pozarządowe
plus Przeciwdziałanie uzależnieniom oraz przemocy w rodzinie
plus Budżet
plus Kontrole
plus Ogłoszenia
plus Zamówienia publiczne
plus Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
minus Obwieszczenia
plus Obrót nieruchomościami gminnymi
plus Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
plus Rejestry i ewidencje
plus Ochrona środowiska
plus Podatki lokalne
minus Nieodpłatna pomoc prawna
minus Informacje nieudostępnione
plus Instrukcja obsługi biuletynu
plus RODO
minus Przejrzysta Polska
plus DOBRE PRAWO - DOBRA GMINA
plus Petycje, skargi, wnioski
plus Zgromadzenia
minus Zarządzanie kryzysowe
 WYBORY
plus Wybory do Sejmu i Senatu 2019
plus Wybory Ławników /kadencja 2020 - 2023/
plus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
plus Wybory Samorządowe 2018
 AKTY PRAWNE I PORADNIKI
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Dziennik Urzędowy Woj. Zachodniopomorskiego
 INNE
minus Redakcja Biuletynu
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
A A A


O G Ł O S Z E N I E
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

1.Nazwa i adres  zamawiającego: Gmina Barlinek, ulica  Niepodległości 20, 74 - 320 Barlinek, tel. 95 7462 450, fax. 95 7461 704,  NIP 597-164-84-91, Regon 210967047.

2.Określenie trybu zamówienia; przetarg nieograniczony o  wartości  poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie  art. 11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo  zamówień  publicznych, Dziennik Ustaw z 2013 r. poz. 907. z późniejszymi zmianami. Tryb udzielenia zamówienia, przetarg nieograniczony art. 39, art. 40. Prawo zamówień publicznych.

3. Adres strony internatowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.barlinek.pl

4. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach szkół, oraz na posesji wokół budynków na terenie gminy Barlinek jak niżej:
1.Szkoła Podstawowa Nr 1, ulica Jeziorna 12 w Barlinku.
2.Szkoła Podstawowa Nr 4, ulica Kombatantów 3 w Barlinku.
3.Publiczne Gimnazjum Nr 1, ulica Leśna 10 w Barlinku,
4.Publiczne Gimnazjum Nr 2, ulica Kombatantów 3 w Barlinku.
5.Szkoła Podstawowa w Mostkowie.
Usługa polega na codziennym kompleksowym  sprzątaniu wszystkich pomieszczeń szkoły, łącznie z wewnętrznymi ciągami komunikacyjnymi. Sprzątanie kompleksowe powinno zaczynać się  od godziny  15:00 i trwać  do momentu należytego wykonania zakresu prac, Wykonawca  zapewnia  dyżur jednej osoby od godziny 08:00  do godziny 15:00 która będzie odpowiedzialna za utrzymanie czystości w godzinach lekcyjnych – po każdej przerwie lekcyjnej dokona sprzątania pomieszczeń sanitar-nych, korytarzy, ciągów komunikacyjnych, schodów zewnętrznych do budynku, oraz inne czynności wykonywane codziennie. Sprzątanie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku, w dni nauki w szkole. W sytuacjach szczególnych (której ilości na dzień dzisiejszy nie można przewidzieć) przeprowadzenia imprez rekrea-cyjno - sportowych oraz szkoleniowych, Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo sprzątać w dni wolne od zajęć lekcyjnych (soboty, niedziele, święta) Wyżej wymie-nioną potrzebę Zamawiający zgłosi wykonawcy z 3 dniowym wyprzedzeniem. Sprzątanie raz w tygodniu, raz w miesiącu, dwa razy w roku, oraz czynności wykonywane w zależności od potrzeb są wyszczególnione w specyfikacji technicznej.   
Zakres obowiązków teren przyległy do budynku: czynności wykonywane codziennie, w okresie wiosennym, letnim i jesiennym utrzymanie w czystości ciągów komunikacyjnych, terenów zielonych (w tym między innymi grabienie liści i ich wywóz). Okresie zimowym bieżące odśnieźanie i zwalczanie śliskości na ciągach komunikacyjnych, utrzymanie w czystości ciągów komunikacyjnych. Raz w miesiącu – w okresie wiosennym, letnim i jesiennym strzyżenie trawników, pielęgnacja krzewów i kwiatów i  ich ewentualne dosadzanie  - sadzonki, kwiaty zapewnia Zamawiający.     

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1.  do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, specyfikacja techniczna.
Kod z Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych –CPV
90.91.00.00-9 – usługi sprzątania 
90.91.12.00-8- usługi sprzątania budynków
90.91.93.00-5-usugi sprzątania szkół
90.91.40.00-7-usługi sprzątania terenu 

5.Informacja o możliwości złożenia ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 

6.Termin wykonania zamówienia: od dnia 01 kwietnia 2014 r. do dnia 30 czerwca 2017 r, 

7.Warunki udziału w postępowaniu  oraz opis  sposobu dokonywania  oceny spełnienia tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą  ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone  w art. 22  ust. 1  i  nie  podlegający  wykluczeniu  z postępowania  na podstawie art.  24. ust 1 i 2  ustawy  Prawo  
zamówień  publicznych oraz warunki dodatkowe, spełniając wymogi określone w  opisie istotnych warunków zamówienia. 

8.Informacja  na temat wadium:  Warunkiem udziału w przetargu jest  wniesie-nie  wadium  w  wysokości, 3 600,00 złotych, słownie trzy tysiące sześćset  złotych art.45 ust. 2, 3, 4, ustawy Prawo zamówień  publicznych w terminie do dnia 17.02. 2014 r. do godziny 24:00, szczegółowy opis w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.   

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  Kryteria oceny – cena 100 % .

10. Miejsce oraz termin składania ofert:                                                                                           Ofertę należy złożyć do dnia 19.02.2014 r. do godziny 10:00  w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego, ulica Niepodległości 20,w Barlinku.

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 19.02.2014 r. o godzinie 10:15 w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Barlinku, ulica Niepodległości 20, sala nr 12.

11. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia upływu składania ofert.

12. Wzór umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści: Projekt umowy załącznik  nr 5  do SIWZ.

13. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

14. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu zgodnie z ustalonym zapisem.

15. Informację o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; Zamawiający nie dopuszcza wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem  aukcji elektronicznej.  

16. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6, 7 lub art. 134 ust 6 pkt. 3 i 4, jeżeli zamawiający  przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających

17. Inne  informacje: Specyfikację istotnych warunków zamówienia, Zamawiający udostępnia na stronie internatowej. www.bip.barlinek.pl

18. Miejsce uzyskania informacji o dokumentacji określającej szczegółowe warunki wykonania zamówienia: strona internetowa www.bip.barlinek.pl
Osoba upoważniona ze strony zamawiającego do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcą:  
1.Czesław Kowalczyk Gmina Barlinek,  telefon 95 7 465 591
2.Danuta Tomiałojć -Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Jeziorna 12, tel. 95 7461730
3.Elżbieta Trautman -Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Kombatantów 3, tel. 95 7461022 
4.Zbigniew Lewandowski- Publiczne Gimnazjum Nr 1, ul. Leśna 10, tel. 95 7 461433
5.Barbara Jarosz-Publiczne Gimnazjum Nr 2, ul. Kombatantów 3, tel. 95 7461027
6.Iwona Galbarczyk- Szkoła Podstawowa w Mostkowie, tel.  95 7468122
         
Ogłoszenie opracowano na podstawie art. 41 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dziennik Ustaw z 2013 r. poz.907, z późn. zm. 

Numer sprawy:  ROSK.II. 271.1.2014
Barlinek dnia 30.01.2014 r.

                                    
                                                                              Zygmunt Siarkiewicz
                                                                                Burmistrz Barlinka

Nazwa dokumentu: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na "Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach szkół, oraz na posesji wokół budynków na terenie gminy Barlinek"
Skrócony opis: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na "Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach szkół, oraz na posesji wokół budynków na terenie gminy Barlinek"
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Barlinku
Osoba, która wytworzyła informację: Czesław Kowalczyk
Osoba, która odpowiada za treść: Czesław Kowalczyk
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2014-01-31 08:51:51
Data udostępnienia informacji: 2014-01-31 08:51:51
Data ostatniej aktualizacji: 2014-01-31 09:40:41

Wersja do wydruku...

corner   corner