Burmistrz Barlinka
Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
podinspektor ds. księgowości w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Miejsce pracy:
Urząd Miejski
ul. Niepodległości 20
74-320 Barlinek
I. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie ( z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
2) wykształcenie wyższe lub średnie ( i co najmniej 3 letni staż pracy),
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni z praw publicznych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5) nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość przepisów w zakresie prawa podatkowego, w szczególności ordynacji podatkowej, rachunkowości podatkowej jednostek samorządu terytorialnego, podatków i opłat lokalnych,
2) znajomość przepisów w zakresie prawa o samorządzie gminnym, finansach publicznych, ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, postępowania egzekucyjnego w administracji, ordynacji podatkowej, kpa.
3) co najmniej roczny staż w księgowości,
4) preferowane wykształcenie: ekonomia, finanse, rachunkowość,
5) umiejętność pracy w zespole,
6) kreatywność i samodzielność w działaniu,
7) sumienność i rzetelność,
8) odporność na stres, komunikatywność, zaangażowanie,
9) znajomość programów finansowo – księgowych, Excel, Open – Office.
III. Zakres zadań wymaganych na stanowisku urzędniczym:
1. bieżące księgowanie dochodów budżetu miasta z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
2. bieżąca analiza stanu kont podatników w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
3. naliczanie odsetek za zwłokę od opłaty za gospodarowanie odpadami,
4. bieżące prace windykacyjne po terminach płatności opłaty za gospodarowanie odpadami,
5. analiza danych i przygotowywanie danych do sprawozdawczości budżetowej,
6. miesięczne sporządzanie wykazów sald (zaległości i nadpłaty) z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami,
7. miesięczne uzgadnianie wpływów z tytułu opłat,
8. obsługa interesantów w zakresie powierzonych zadań,
9. obsługa systemu informatycznego w zakresie ewidencji opłaty,
IV. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV,
3) uwierzytelnione kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i staż pracy,
4) kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Urząd danych osobowych kandydata, zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r.Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
8) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
V. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty wymienione wyżej należy złożyć osobiście w Urzędzie Miejskim w Barlinku w Biurze Obsługi Interesanta, lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Barlinku w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. księgowości w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Urzędzie Miejskim w Barlinku” w terminie do dnia 10.06.2013 r. do godz. 13:00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
• miejsce pracy: praca biurowa w Urzędzie Miejskim w Barlinku przy ul. Niepodległości 20, budynek (bez windy), pomieszczenie pracy, pomieszczenie socjalne oraz higieniczno – sanitarne niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim,
• specyfika pracy: realizacja zadań wymaga kontaktu z klientami,
• narzędzia i materiały pracy: pełen etat, 40 godzin tygodniowo,
• umowa o pracę: w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy nic 6 miesięcy i w tym okresie należy odbyć służbę przygotowawczą.
VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W m-cu marcu, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
VIII. Inne informacje
Konkurs przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Barlinka.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego pod adresem www.bip.barlinek.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie UM w Barlinku.
Ofert odrzuconych nie zwracamy.
Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół. Wszystkie osoby biorące udział w procedurze kwalifikacyjnej otrzymają pisemną informację o jej wynikach.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 7 dni od dnia zakończenia procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie UM Barlinek.
Dodatkowych informacji udziela Sekretarz Urzędu Miejskiego w Barlinku – Pani Elżbieta Wrońska pod nr tel. (0-95) 7465-544 lub (0-95) 7462-450.