logo
Wersja dla niedowidzących
Informacja dla niesłyszących
  Urząd Miejski w Barlinku
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 MIASTO I GMINA BARLINEK
minus Dane teleadresowe
 RADA MIEJSKA
minus Radni
minus Komisje
minus Głosowania
minus Interpelacje i zapytania
minus Kalendarz posiedzeń
minus Transmisja i nagrania
minus Projekty Uchwał
plus Protokoły Rady Miejskiej
minus Uchwały
 ORGANA WŁADZY
minus Burmistrz Barlinka
minus Zastępca Burmistrza
minus Sekretarz
minus Skarbnik
plus Rada Miejska
minus Zadania i kompetencje
plus Oświadczenia majątkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
minus Regulamin organizacyjny
plus Uchwały
plus Zarządzenia
plus Plany, strategie i programy
 PODMIOTY GMINY
minus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
 URZĄD MIEJSKI
minus Struktura organizacyjna
minus Przyjęcia interesantów
minus Godziny urzędowania
 INFORMACJE
plus Jak załatwić sprawę ?
plus Sprawozdania Burmistrza
plus Raport o stanie Gminy Barlinek
plus Organizacje pozarządowe
plus Przeciwdziałanie uzależnieniom oraz przemocy w rodzinie
plus Budżet
plus Kontrole
plus Ogłoszenia
plus Zamówienia publiczne
plus Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
minus Obwieszczenia
plus Obrót nieruchomościami gminnymi
plus Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
plus Rejestry i ewidencje
plus Ochrona środowiska
plus Podatki lokalne
minus Nieodpłatna pomoc prawna
minus Informacje nieudostępnione
plus Instrukcja obsługi biuletynu
plus RODO
minus Przejrzysta Polska
plus DOBRE PRAWO - DOBRA GMINA
plus Petycje, skargi, wnioski
plus Zgromadzenia
minus Zarządzanie kryzysowe
 WYBORY
plus Wybory do Sejmu i Senatu 2019
plus Wybory Ławników /kadencja 2020 - 2023/
plus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
plus Wybory Samorządowe 2018
 AKTY PRAWNE I PORADNIKI
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Dziennik Urzędowy Woj. Zachodniopomorskiego
 INNE
minus Redakcja Biuletynu
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
A A A


Kierownik środowiskowego domu samopomocy
Ogłasza nabór Na wolne stanowisko pracy: Główna księgowa (wymiar czasu pracy - 1/8 etatu)

1. Nazwa i adres jednostki:
Środowiskowy Dom Samopomocy
Osina 19 a
74 – 320 Barlinek

2. Określenie stanowiska urzędniczego: główna księgowa – 1/8 etatu

3. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe z zakresu finansów i zarządzania administracją publiczną,
- co najmniej 3 letni staż pracy w jednostce samorządowej na stanowisku związanym z prowadzeniem księgowości,
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych
- znajomość przepisów związanych z PFRON,
- znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
- znajomość ustawy z dnia 4 marca 1994 roku o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
- znajomość systemu komputerowego SFINKS, UNIKAP, SETER

4. Wymagania dodatkowe:
- dobra znajomość obsługi komputera,
- uprzejmość i życzliwość w kontaktach ze współpracownikami,
- samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
- dobra organizacja pracy,
- rzetelność, dokładność i terminowość.

5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
- prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami rachunkowości jednostki i gospodarki finansowej jednostki,
- analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji jednostki,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zmian budżetu dochodów i wydatków wydawanych przez kierownika ŚDS,
- opracowywanie planu budżetu i jego zmian w trakcie roku, uzgadnianie planów finansowych,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- sporządzanie dokumentacji płacowej pracowników, sporządzanie list wypłat,
- prowadzenie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej ZUS pracowników,
- sporządzanie rocznych dokumentacji podatkowych pracowników,
- sporządzanie sprawozdań finansowych, prowadzenie dokumentacji opisującej zakładowy plan kont, wykaz ewidencji syntetycznej i analitycznej,
- dekretacja dokumentów księgowych.

6. Wymagane dokumenty:
- CV, z opisem doświadczeń i osiągnięć zawodowych,
- kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i staż pracy,
- kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

7. Sposób i termin składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. kadr na 1/8 etatu” w sekretariacie Środowiskowego Domu Samopomocy lub przesłać listem do dnia 16 marca 2012 roku do godz. 1500 na adres:

Środowiskowy Dom Samopomocy
Osina 19 a
74 – 320 Barlinek

Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane, liczy się data wpływu do ŚDS.

8. Inne informacje:
Konkurs prowadzi komisja powołana przez Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy.

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego pod adresem www.bip.barlinek.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie ŚDS w Osinie.

Ofert odrzucanych nie zwracamy.
Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
Wszystkie osoby biorące udział w procedurze kwalifikacyjnej otrzymają pisemną informację o jej wynikach.

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 7 dni od dnia zakończenia procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie ŚDS w Osinie.

Dodatkowych informacji udziela Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy: Pani Grażyna Matysiak - Domachowska pod nr tel. (0-95) 74 62 315.

Nazwa dokumentu: Ogłoszenie Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy o naborze na wolne stanowisko pracy: główna księgowa (wymiar czasu pracy - 1/8 etatu)
Skrócony opis: Ogłoszenie Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy o naborze na wolne stanowisko pracy: główna księgowa (wymiar czasu pracy - 1/8 etatu)
Podmiot udostępniający: Środowiskowy Dom Samopomocy
Osoba, która wytworzyła informację: Grażyna Matysiak-Domachowska
Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Matysiak-Domachowska
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2012-03-06 09:41:49
Data udostępnienia informacji: 2012-03-06 09:41:49
Data ostatniej aktualizacji: 2012-03-06 12:18:57

Wersja do wydruku...

corner   corner