Kierownik środowiskowego domu samopomocy
Ogłasza nabór Na wolne stanowisko pracy: Główna księgowa (wymiar czasu pracy - 1/8 etatu)
1. Nazwa i adres jednostki:
Środowiskowy Dom Samopomocy
Osina 19 a
74 – 320 Barlinek
2. Określenie stanowiska urzędniczego: główna księgowa – 1/8 etatu
3. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe z zakresu finansów i zarządzania administracją publiczną,
- co najmniej 3 letni staż pracy w jednostce samorządowej na stanowisku związanym z prowadzeniem księgowości,
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych
- znajomość przepisów związanych z PFRON,
- znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
- znajomość ustawy z dnia 4 marca 1994 roku o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
- znajomość systemu komputerowego SFINKS, UNIKAP, SETER
4. Wymagania dodatkowe:
- dobra znajomość obsługi komputera,
- uprzejmość i życzliwość w kontaktach ze współpracownikami,
- samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
- dobra organizacja pracy,
- rzetelność, dokładność i terminowość.
5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
- prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami rachunkowości jednostki i gospodarki finansowej jednostki,
- analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji jednostki,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zmian budżetu dochodów i wydatków wydawanych przez kierownika ŚDS,
- opracowywanie planu budżetu i jego zmian w trakcie roku, uzgadnianie planów finansowych,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- sporządzanie dokumentacji płacowej pracowników, sporządzanie list wypłat,
- prowadzenie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej ZUS pracowników,
- sporządzanie rocznych dokumentacji podatkowych pracowników,
- sporządzanie sprawozdań finansowych, prowadzenie dokumentacji opisującej zakładowy plan kont, wykaz ewidencji syntetycznej i analitycznej,
- dekretacja dokumentów księgowych.
6. Wymagane dokumenty:
- CV, z opisem doświadczeń i osiągnięć zawodowych,
- kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i staż pracy,
- kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
7. Sposób i termin składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. kadr na 1/8 etatu” w sekretariacie Środowiskowego Domu Samopomocy lub przesłać listem do dnia 16 marca 2012 roku do godz. 1500 na adres:
Środowiskowy Dom Samopomocy
Osina 19 a
74 – 320 Barlinek
Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane, liczy się data wpływu do ŚDS.
8. Inne informacje:
Konkurs prowadzi komisja powołana przez Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikowały się do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego pod adresem www.bip.barlinek.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie ŚDS w Osinie.
Ofert odrzucanych nie zwracamy.
Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
Wszystkie osoby biorące udział w procedurze kwalifikacyjnej otrzymają pisemną informację o jej wynikach.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 7 dni od dnia zakończenia procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie ŚDS w Osinie.
Dodatkowych informacji udziela Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy: Pani Grażyna Matysiak - Domachowska pod nr tel. (0-95) 74 62 315.