logo
Wersja dla niedowidzących
Informacja dla niesłyszących
  Urząd Miejski w Barlinku
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 MIASTO I GMINA BARLINEK
minus Dane teleadresowe
 RADA MIEJSKA
minus Radni
minus Komisje
minus Głosowania
minus Interpelacje i zapytania
minus Kalendarz posiedzeń
minus Transmisja i nagrania
minus Projekty Uchwał
plus Protokoły Rady Miejskiej
minus Uchwały
 ORGANA WŁADZY
minus Burmistrz Barlinka
minus Zastępca Burmistrza
minus Sekretarz
minus Skarbnik
plus Rada Miejska
minus Zadania i kompetencje
plus Oświadczenia majątkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
minus Regulamin organizacyjny
minus Uchwały
   minus Uchwały VIII kadencji Rady Miejskiej
   plus Uchwały 2018
   plus Uchwały 2017
   plus Uchwały 2016
   plus Uchwały 2015
   plus Uchwały 2014
   plus Uchwały 2013
   plus Uchwały 2012
   minus Uchwały 2011
      plus IV Sesja Rady Miejskiej
      plus V Sesja Rady Miejskiej
      plus VI Sesja Rady Miejskiej
      plus VII Sesja Rady Miejskiej
      plus VIII Sesja Rady Miejskiej
      plus IX Sesja Rady Miejskiej
      plus X Sesja Rady Miejskiej
      plus XI Sesja Rady Miejskiej
      plus XII Sesja Rady Miejskiej
      plus XIII Sesja Rady Miejskiej
      plus XIV Sesja Rady Miejskiej
      plus XV Sesja Rady Miejskiej
      minus XVI Sesja Rady Miejskiej
         minus UCHWAŁA NR XVI/219/2011 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 29 grudnia 2011 roku
         minus UCHWAŁA Nr XVI/220/2011 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 29 grudnia 2011 r.
         minus UCHWAŁA NR XVI/221/2011 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 29 grudnia 2011 r.
         minus UCHWAŁA NR XVI/222/2011 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 29 grudnia 2011 r.
   plus Uchwały 2010
   plus Uchwały 2009
   plus Uchwały 2008
   plus Uchwały 2007
   plus Uchwały 2005
   plus Uchwały 2006
   plus Uchwały 2004
   plus Uchwały 2003
   plus Uchwały 2002
plus Zarządzenia
plus Plany, strategie i programy
 PODMIOTY GMINY
minus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
 URZĄD MIEJSKI
minus Struktura organizacyjna
minus Przyjęcia interesantów
minus Godziny urzędowania
 INFORMACJE
plus Jak załatwić sprawę ?
plus Sprawozdania Burmistrza
plus Raport o stanie Gminy Barlinek
plus Organizacje pozarządowe
plus Przeciwdziałanie uzależnieniom oraz przemocy w rodzinie
plus Budżet
plus Kontrole
plus Ogłoszenia
plus Zamówienia publiczne
plus Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
minus Obwieszczenia
plus Obrót nieruchomościami gminnymi
plus Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
plus Rejestry i ewidencje
plus Ochrona środowiska
plus Podatki lokalne
minus Nieodpłatna pomoc prawna
minus Informacje nieudostępnione
plus Instrukcja obsługi biuletynu
plus RODO
minus Przejrzysta Polska
plus DOBRE PRAWO - DOBRA GMINA
plus Petycje, skargi, wnioski
plus Zgromadzenia
minus Zarządzanie kryzysowe
 WYBORY
plus Wybory do Sejmu i Senatu 2019
plus Wybory Ławników /kadencja 2020 - 2023/
plus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
plus Wybory Samorządowe 2018
 AKTY PRAWNE I PORADNIKI
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Dziennik Urzędowy Woj. Zachodniopomorskiego
 INNE
minus Redakcja Biuletynu
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
A A A


Uchwała Nr XVI/222/2011
Rady Miejskiej w Barlinku

z dnia 29 grudnia 2011 r.

w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Barlinek na 2012 rok.  

Na podstawie art. 18 ust. 2   pkt. 4, pkt. 9   lit. „d” oraz lit. „i” ustawy z   dnia 8   marca 1990 r. o   samorządzie gminnym (Dz U   z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami), uchwala się co następuje:  

§   1.   Ustala się dochody budżetu Gminy ( załącznik Nr 1) w   wysokości:                                             54   692   732  
w   tym:  

1.   dochody bieżące                                                                                                                                               48   451   111  

2.   dochody majątkowe                                                                                                                                 6   241   621  
w   tym dochody związane z   realizacją :  

1)   zadań z   zakresu administracji rządowej i   innych zleconych jednostce samorządu  
terytorialnego odrębnymi ustawami, zgodnie z   załącznikiem Nr 3,                                                           5   884   560  

2)   zadań wykonywanych na mocy porozumień z   organami administracji rządowej,  
zgodnie z   załącznikiem Nr 4,                                                                                                                   6   500  

§   2.   Ustala się wydatki budżetu Gminy (załącznik Nr 6   ) w   wysokości:                                             54   601   839  
w   tym:  

1.   wydatki bieżące                                                                                                                                               48   280   218  

2.   wydatki majątkowe ( załącznik nr 11 )                                                                                                     6   321   621  
w   tym wydatki związane z   realizacją :  

1)   zadań z   zakresu administracji rządowej i   innych zleconych jednostce samorządu  
terytorialnego odrębnymi ustawami, zgodnie z   załącznikiem Nr 8,                                                           5   884   560  

2)   zadań wykonywanych na mocy porozumień z   organami administracji rządowej,  
zgodnie z   załącznikiem Nr   9,                                                                                                                   6   500  

§   3.   Ustala się planowaną nadwyżkę budżetu Gminy w   kwocie,                                                           90   893  
która zostanie przeznaczona na  

a)   spłaty kredytów                                                                                                                                               20   893  

b)   spłaty pożyczek                                                                                                                                               70   000  

c)   wykup papierów wartościowych (obligacji)                                                                                                     0  

§   4.   Ustala się przychody i   rozchody budżetu Gminy ( załącznik Nr 27 ) w   kwocie:  

1)   przychody                                                                                                                                                             3   604   107  

2)   rozchody, które zostaną pokryte z:                                                                                                                   3   695   000  

a)   kredytów                                                                                                                                               604   107  

b)   emisji papierów wartościowych ( obligacji)                                                                                       3   000   000  

§   5.   W budżecie tworzy się rezerwy:                                                                                                     183   000  

1)   ogólną w   wysokości                                                                                                                                 60   000  

2)   celową w   kwocie z   przeznaczeniem na: realizację zadań z   zakresu zarządzania  
kryzysowego                                                                                                                                               123   000  

§   6.   Ustala się wydatki jednostek pomocniczych w   wysokości:                                                           196   532  

1)   w ramach funduszu sołeckiego (załącznik Nr 28)                                                                                       196   532  

§   7.   Ustala się dochody i   wydatki:  

1)   dochody z   tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych                                             330   000  

2)   wydatki na realizację zadań określonych w   gminnym programie profilaktyki i   rozwiązywania  
problemów alkoholowych.                                                                                                                                 349   000  

3)   wydatki na realizację zadań określonych w   gminnym programie przeciwdziałania  
narkomanii                                                                                                                                                             41   000  

§   8.   Ustala się dochody i   wydatki rachunków dochodów własnych oświatowych jednostek  
budżetowych (załącznik nr 1) w   kwotach:  

1)   dochody                                                                                                                                                             20   797  

2)   wydatki                                                                                                                                                             20   797                

§   9.   Ustala się limity zobowiązań z   tytułu zaciąganych kredytów i   pożyczek oraz  
emitowanych papierów wartościowych na:  

1)   pokrycie występującego w   ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu  
terytorialnego, do kwoty                                                                                                                                 3   000   000  

2)   finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, do kwoty                 0  

3)   spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z   tytułu emisji papierów wartościowych oraz  
zaciągniętych pożyczek i   kredytów, do kwoty                                                                                       3   695   000  

4)   wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z   budżetu  
Unii Europejskiej, do kwoty                                                                                                                   2   241   621  

§   10.   Ustala się limit zobowiązań z   tytułu zaciąganych pożyczek w   państwowych funduszach  
celowych na finansowanie wydatków na inwestycje i   zakupy inwestycyjne ujęte w   ramach  
przedsięwzięć, o   których mowa w   art. 226 ust. 3   ustawy o   finansach publicznych, do kwoty                 7   842   549  

§   11.   Upoważnia się Burmistrza Barlinka do zaciągania kredytów i   pożyczek oraz emitowania papierów wartościowych, o   których mowa w   § 10 oraz § 9, do wysokości kwot w   nich określonych.  

§   12.   Ustala się plany wydatków szkół podstawowych, zgodnie z   załącznikami Nr 15, 16, 17                

§   13.   Ustala się plany wydatków przedszkoli miejskich, zgodnie z   załącznikami Nr 18, 19.  

§   14.   Ustala się plany wydatków gimnazjów, zgodnie z   załącznikami Nr 20, 21, 22.  

§   15.   Ustala się dotację:                                                                                                                                 4   052   953  

1)   dla jednostek sektora finansów publicznych:                                                                                                     1   797   805  

a)   podmiotowe (Załącznik Nr 23) w   kwocie                                                                                                     1   795   005  

b)   celowe (Załącznik Nr 25) w   kwocie                                                                                                     2   800  

2)   dla jednostek spoza sektora finansów publicznych:                                                                                       2   255   148  

a)   podmiotowe (Załącznik Nr 24) w   kwocie                                                                                                     1   861   148  

b)   celowe (Załącznik Nr 26) w   kwocie                                                                                                     394   000  

§   16.   Upoważnia się Burmistrza Barlinka do:  

1)   do zaciągania zobowiązań z   tytułu umów, których realizacja w   roku budżetowym i   w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i   z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy.                

2)   przekazania uprawnień innym jednostkom organizacyjnym jednostki samorządu terytorialnego do zaciągania zobowiązań z   tytułu umów, których realizacja w   roku następnym jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania jednostki i   termin zapłaty upływa w   roku następnym.  

3)   udzielania poręczeń w   roku budżetowym do wysokości 4.000.000 zł, oraz pożyczek do kwoty 150.000 zł gminnym jednostkom organizacyjnym.  

4)   lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w   innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu Gminy  

§   17.   Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Barlinka.  

§   18.   Uchwała wchodzi w   życie z   dniem 1   stycznia 2012 roku i   podlega ogłoszeniu w   Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego.                

 

 

 

Przewodniczący Rady Miejskiej w   Barlinku  


mgr   Dariusz   Zieliński

 

Nazwa dokumentu: UCHWAŁA NR XVI/222/2011 RADY MIEJSKIEJ W BARLINKU z dnia 29 grudnia 2011 r.
Skrócony opis: w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Barlinek na 2012 rok.
Podmiot udostępniający: UM Barlinek / Rada Miejska
Osoba, która wytworzyła informację: Pracownicy Urzędu Miejskiego w Barlinku
Osoba, która odpowiada za treść: Pracownicy Urzędu Miejskiego w Barlinku
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2012-01-05 13:11:33
Data udostępnienia informacji: 2012-01-05 13:11:33
Data ostatniej aktualizacji: 2012-01-05 13:56:14

Wersja do wydruku...

corner   corner