Część II- Dostawa i montaż części umeblowania/ wyposażenia do budynków Barlineckiego Ośrodka Kultury przy ul. Leśnej 1 i przy ul. Podwale 9 oraz Sali Widowiskowej, realizowane w ramach wspólnego projektu inwestycyjnego polsko- niemieckiej współpracy transgranicznej:
„Europejskie Miejsce Spotkań Prenzlau - Uckerwelle i Europejskie Centrum Spotkań Barlinek”
Część I: Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Podwale oraz remont sali widowiskowej.
Część II: Remont budynku przy ul. Leśnej i dostosowanie go do potrzeb spotkań polsko-niemieckich”
INFORMACJA DODATKOWA
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
1. Nazwa oraz adres zamawiającego:
Barlinecki Ośrodek Kultury
REGON: 210015418 NIP: 597-000-29-47
74-320 Barlinek ul. Podwale 9
internet: http://www.barlinek.pl, e - mail: bok@barlinek.pl
tel. (095) 7462135 fax. (095) 7462135
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony na podstawie art. 10 ust. 1 w związku z art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 i Nr 161, poz. 1078).
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ:
www.bip.barlinek.pl
4. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „ Część II- Dostawa i montaż części umeblowania/ wyposażenia do budynków Barlineckiego Ośrodka Kultury przy ul. Leśnej 1 i przy ul. Podwale 9 oraz Sali Widowiskowej, realizowane w ramach wspólnego projektu inwestycyjnego polsko- niemieckiej współpracy transgranicznej:
„ Europejskie Miejsce Spotkań Prenzlau- Uckerwelle i Europejskie Centrum Spotkań Barlinek”
Część I: Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Podwale oraz remont Sali widowiskowej.
Część II: Remont budynku przy ul. Leśnej i dostosowanie go do potrzeb spotkań polsko- niemieckich”
Zamówienie składa się z 10 części, przy czym Wykonawca może złożyć ofertę na jedną bądź kilka części jednocześnie.
Część A. Zestaw kinowy
Część B. Studio filmowe
Część C. Nagłośnienie Sali Widowiskowej
Część D. Studio nagrań
Część E. Wyposażenie kuchni
Część F. Wyposażenie jadalni i sprzęt kuchenny
Część G. Akcesoria łazienkowe
Część H. Rolety i zasłony
Część I. Elementy zagospodarowania terenu
Część J. Pozostałe wyposażenie
5. Informacja o możliwości złożenia ofert częściowych: Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Część A - 12 tygodni od podpisania umowy
Część B - 4 tygodnie od podpisania umowy
Część C - 4 tygodnie od podpisania umowy
Część D - 4 tygodnie od podpisania umowy
Część E - 4 tygodnie od podpisania umowy
Część F - 4 tygodnie od podpisania umowy
Część G - 2 tygodnie od podpisania umowy
Część H - 4 tygodnie od podpisania umowy
Część I - 4 tygodnie od podpisania umowy
Część J - 4 tygodnie od podpisania umowy
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia tj. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację:
b1 (dla Części A) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż wyposażenia zestawu kinowego
o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN
b2 (dla Części B) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż wyposażenia dla studia filmowego
o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN
b3 (dla Części C) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż sprzętu nagłaśniającego o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN
b4 (dla Części D) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż wyposażenia dla studia nagrań o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 PLN
b5 (dla Części E) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż wyposażenia kuchennego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN
b6 (dla Części F) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa wyposażenia zastawy stołowej i akcesoriów kuchennych o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 PLN
b7 (dla Części G) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż akcesoriów łazienkowych o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 PLN
b8 (dla Części H) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż rolet i zasłon o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 PLN
b9 (dla Części I) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa i montaż elementów małej architektury o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 PLN
b10 (dla Części J) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była dostawa sprzętu AGD i/lub urządzeń ogrodowych o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 PLN
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.:
d1 (dla Części A) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500.000,00 PLN
d2 (dla Części B) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000,00 PLN
d3 (dla Części C) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000,00 PLN
d4 (dla Części D) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 25.000,00 PLN
d5 (dla Części E) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000,00 PLN
d6 (dla Części F) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 25.000,00 PLN
d7 (dla Części G) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 10.000,00 PLN
d8 (dla Części H) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 25.000,00 PLN
d9 (dla Części I) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 25.000,00 PLN
d10 (dla Części J) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 20.000,00 PLN
2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
na podstawie art. 24 ustawy.
3. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający będzie żądał dokumentów określonych w rozdziale VI SIWZ.
4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone stosowne Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI SIWZ.
5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponowała zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemnie zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
8. Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: