logo
Wersja dla niedowidzących
Informacja dla niesłyszących
  Urząd Miejski w Barlinku
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 MIASTO I GMINA BARLINEK
minus Dane teleadresowe
 RADA MIEJSKA
minus Radni
minus Komisje
minus Głosowania
minus Interpelacje i zapytania
minus Kalendarz posiedzeń
minus Transmisja i nagrania
minus Projekty Uchwał
plus Protokoły Rady Miejskiej
minus Uchwały
 ORGANA WŁADZY
minus Burmistrz Barlinka
minus Zastępca Burmistrza
minus Sekretarz
minus Skarbnik
plus Rada Miejska
minus Zadania i kompetencje
plus Oświadczenia majątkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
minus Regulamin organizacyjny
plus Uchwały
plus Zarządzenia
plus Plany, strategie i programy
 PODMIOTY GMINY
minus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
 URZĄD MIEJSKI
minus Struktura organizacyjna
minus Przyjęcia interesantów
minus Godziny urzędowania
 INFORMACJE
plus Jak załatwić sprawę ?
plus Sprawozdania Burmistrza
plus Raport o stanie Gminy Barlinek
plus Organizacje pozarządowe
plus Przeciwdziałanie uzależnieniom oraz przemocy w rodzinie
plus Budżet
plus Kontrole
plus Ogłoszenia
plus Zamówienia publiczne
plus Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
minus Obwieszczenia
plus Obrót nieruchomościami gminnymi
plus Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
plus Rejestry i ewidencje
plus Ochrona środowiska
plus Podatki lokalne
minus Nieodpłatna pomoc prawna
minus Informacje nieudostępnione
plus Instrukcja obsługi biuletynu
plus RODO
minus Przejrzysta Polska
plus DOBRE PRAWO - DOBRA GMINA
plus Petycje, skargi, wnioski
plus Zgromadzenia
minus Zarządzanie kryzysowe
 WYBORY
plus Wybory do Sejmu i Senatu 2019
plus Wybory Ławników /kadencja 2020 - 2023/
plus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
plus Wybory Samorządowe 2018
 AKTY PRAWNE I PORADNIKI
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Dziennik Urzędowy Woj. Zachodniopomorskiego
 INNE
minus Redakcja Biuletynu
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
A A A


OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Barlineckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o.
74-320 Barlinek ul. Szpitalna 4 tel. 095- 74 62 348, fax 095- 74 62 348, działając
w oparciu o art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
( Dz. U. z 2007r. nr 223 , poz. 1655 z póżn.zmianami ), ogłasza przetarg nieograniczony na :

„REMOMONTY DACHÓW BUDYNKÓW MIESZKALNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ BTBS W BARLINKU”

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) remont dachu krytego papą przy ul. Fabrycznej 2,
b) remont dachu krytego dachówką przy ul. Św. Bonifacego 4,
c) remont dachu krytego dachówką przy ul. Gorzowskiej 65,
d) remont dachu krytego dachówką przy ul. Niepodległości 2,
e) remont dachu krytego dachówką przy ul. Niepodległości 3,
f) remont dachu krytego papą przy ul. Lipowej 3b,
g) remont dachu krytego dachówką przy ul. Gorzowskiej 54

2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiot główny – 45261210-9 roboty dekarskie.

3. Uprawnieni do kontaktu z oferentami:
a) Edward Hołowczak
b) Szymon Kowalczyk
telefon - (95)7462348

4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej www.bip.barlinek.pl.  oraz można pobrać w BTBS Spółka z o.o. ul. Szpitalna 4 w Barlinku pokój nr 7.

5. Termin realizacji zamówienia – nie później niż 30.09.2011 r.

6. Kryteria wyboru ofert - 100 % cena.

7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne dachy.

9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w pkt. 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia t.j.:
a) wyciąg lub odpis odpowiednich dokumentów uprawniających do prowadzenia działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia, określających status prawny firmy oraz miejsce i datę rejestracji,
b) podpisane oświadczenie /załącznik nr 2/,
c) potwierdzenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych,
d) potwierdzenie z ZUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne,
e) informacja o firmie (stanie zatrudnienia i wyposażenie zakładu w urządzenia techniczne i narzędzia niezbędne do wykonywania zamówienia), zgodnie z załącznikiem nr 3.
f) stwierdzenie przygotowania zawodowego ( kserokopie uprawnień budowlanych),
g) zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osoby która będzie kierowała bezpośrednio realizacją zamówienia,
h) informacja o najważniejszych zrealizowanych tożsamych zamówieniach z określeniem lokalizacji i wartości poszczególnych robót oraz czasu ich realizacji wg załącznika nr 4 z poświadczeniem o dobrym i terminowym ich wykonaniu, nie mniej niż po 3 w zakresie wykonania dachów budynków krytych dachówką i papą termozgrzewalną – referencje,
i) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków,
j) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
k) dowód wpłacenia /wniesienia / wadium,
ł) kosztorysy ofertowe wykonane osobno dla poszczególnych zadań

10. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na każdy remont dachu oddzielnie do dnia 6 maja 2011 roku do godz. 9.00. Wadium powinno być na koncie Zamawiającego.
a) remont dachu krytego papą przy ul. Fabrycznej 2, w kwocie 1 000,00 zł.
h) remont dachu krytego dachówką przy ul. Św. Bonifacego 4, w kwocie 1 500,00 zł.
i) remont dachu krytego dachówką przy ul. Gorzowskiej 65, w kwocie 2 000,00 zł.
j) remont dachu krytego dachówką przy ul. Niepodległości 2, w kwocie 1 500,00 zł.
k) remont dachu krytego dachówką przy ul. Niepodległości 3, w kwocie 2 000,00 zł.
l) remont dachu krytego papą przy ul. Lipowej 3b, w kwocie 2 000,00 zł.
m) remont dachu krytego dachówką przy ul. Gorzowskiej 54, w kwocie 2 000,00 zł.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego tj. w Barlineckim Towarzystwie Budownictwa
Społecznego Spółka z o. o. ul. Szpitalna 4 - sekretariat.

12. Termin składania ofert upływa 06.05.2011 r. o godz. 10.00

13. Otwarcie ofert nastąpi 06.05. 2011 r. o godz. 10.30 w Barlineckim Towarzystwie Budownictwa Społecznego Spółka z o. o. Barlinek ul Szpitalna 4, pokój nr 7

14. Termin związania ofertą wynosi 30 dni i upływa z dniem 6 czerwca 2011 roku.

15. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zamieszczono na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych dnia 21.04.2011r, nr 87070-2011
Ogłoszono na tablicy ogłoszeń w Barlineckim Towarzystwie Budownictwa Społecznego Spółka z o. o. w Barlinku, ul. Szpitalna 4 oraz na stronie internetowej www.bip.barlinek.pl  od 21.04.2011r ÷ 06.05.2011r.


Opracował;

Barlinek dnia 14.04.2011r.

Prezes
Barlineckiego Towarzystwa
Budownictwa Społecznego
Spółka z o. o.

Elżbieta Walczyńska

Nazwa dokumentu: Remonty dachów budynków mieszkalnych administrowanych przez BTBS Sp. z o.o. w Barlinku
Skrócony opis: Remonty dachów budynków mieszkalnych administrowanych przez BTBS Sp. z o.o. w Barlinku
Podmiot udostępniający: Barlineckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Barlinku
Osoba, która wytworzyła informację: Szymon Kowalczyk
Osoba, która odpowiada za treść: Szymon Kowalczyk
Osoba, która wprowadzała dane: Magdalena Diaków
Data wytworzenia informacji: 2011-04-21 11:48:45
Data udostępnienia informacji: 2011-04-21 11:48:45
Data ostatniej aktualizacji: 2011-04-21 11:59:56

Wersja do wydruku...

corner   corner