BURMISTRZ BARLINKA
OGÅASZA NABÃśR NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
INSPEKTOR DS. OGÃśLNOORGANIZACYJNYCH
Miejsce pracy: UrzÄ…d Miejski
ul. Niepodległości 20
74-320 Barlinek
Do konkursu może przystÄ…pić osoba, ktÃłra speÅ‚nia nastÄ™pujÄ…ce kryteria:
I. Wymagane wykształcenie i umiejętności:
- posiada wykształcenie wyższe (preferowane administracja publiczna),
- wymagana znajomość problematyki związanej z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych,
- znajomość obsługi komputera w stopniu dobrym,
- znajomość obsługi kserokopiarki,
- dyspozycyjność i mobilność,
- posiada prawo jazdy kat. B,
- umiejętność pracy w zespole, samodzielność i komunikatywność,
- znajomość przepisÃłw Prawa zamÃłwieÅ„ publicznych, ustawy o samorzÄ…dzie gminnym, instrukcji kancelaryjnej dla organÃłw gmin i zw. miÄ™dzygminnych
II. Wymagania dodatkowe:
- mile widziana znajomość języka obcego
III. Zakres zadań i kompetencji :
1. Prowadzenie spraw zwiÄ…zanych z dostawÄ… materiaÅ‚Ãłw biurowych, drukÃłw urzÄ™dowych,
pieczÄ…tek, Å›rodkÃłw czystoÅ›ci, wyposażenia i sprzÄ™tu biurowego.
2. Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.
3. Przyjmowanie i przygotowanie korespondencji wyjściowej Urzędu przy pomocy
frankownicy.
4. WspÃłÅ‚dziaÅ‚anie i prowadzenie spraw zwiÄ…zanych ze sÅ‚użbÄ… zdrowia.
5. Prowadzenie dokumentacji i sporządzanie rocznej analizy na temat stanu bezpieczeństwa i
porządku publicznego w mieście i gminie Barlinek.
6. Prowadzenie spraw zwiÄ…zanych z prenumeratÄ… prasy i czasopism.
7. Wykonywanie zadaÅ„ z wyborami ogÃłlnokrajowymi i lokalnymi.
8. NadzÃłr nad realizacjÄ… zadaÅ„ wÅ‚asnych gminy z zakresu rozwiÄ…zywania problemÃłw
bezrobocia.
9. Obsługa kserokopiarki.
IV. Oferta powinna zawierać:
- wypełniony kwestionariusz i życiorys /CV/,
- list motywacyjny,
- uwierzytelnione kopie dokumentÃłw potwierdzajÄ…ce wyksztaÅ‚cenie i staż pracy,
- uwierzytelnione kopie innych dodatkowych dokumentÃłw o posiadanych kwalifikacjach i umiejÄ™tnoÅ›ciach,
- zaświadczenie lekarskie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- oÅ›wiadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celÃłw rekrutacji
V. SposÃłb i termin skÅ‚adania ofert:
Oferty należy skÅ‚adać w zamkniÄ™tych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds.ogÃłlnoorganizacyjnych†lub przesÅ‚ać listem do dnia 28.08.2007r. do godz. 1500 na adres:
URZÄ„D MIEJSKI W BARLINKU
Biuro Obsługi Interesanta
ul. Niepodległości 20
74-320 Barlinek
VI. Inne informacje:
Konkurs przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Barlinka.
Lista osÃłb, ktÃłre speÅ‚niÅ‚y wymagania formalne okreÅ›lone w ogÅ‚oszeniu i zakwalifikowaÅ‚y siÄ™ do dalszego postÄ™powania kwalifikacyjnego zostanie ogÅ‚oszona w Biuletynie Informacji Publicznej UrzÄ™du Miejskiego pod adresem www.bip.barlinek.pl oraz na tablicy ogÅ‚oszeÅ„ w siedzibie UM w Barlinku.
Ofert odrzuconych nie zwracamy.
Z prowadzonego postÄ™powania konkursowego zostanie sporzÄ…dzony protokÃłÅ‚.
Wszystkie osoby biorące udział w procedurze kwalifikacyjnej otrzymają pisemną informację o jej wynikach.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w terminie 7 dni od dnia zakończenia procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie UM Barlinek.
Dodatkowych informacji udziela Sekretarz UrzÄ™du Miejskiego w Barlinku “ Pani Elżbieta WroÅ„ska pod nr. Tel. (0-95) 7465-544 lub (0-95) 7462-450