BURMISTRZ BARLINKA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTORA DS. GOSPODARKI GRUNTAMI
W URZĘDZIE MIEJSKIM W BARLINKU
Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek
Zatrudnienie: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie wyższe, preferowane budowlane
- nieposzlakowana opinia
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
- biegła znajomość obsługi komputera
Wymagania dodatkowe:
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawa samorządowego, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o ochronie danych osobowych, dostępu do informacji publicznej
- doświadczenie związane z pracą w administracji
- pożądane cechy osobowości: umiejętność pracy indywidualnej oraz pracy w zespole, umiejętność planowania
pracy własnej, pracy pod presją czasu, dokładność, samodzielność, komunikatywność, uczciwość i rzetelność
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:
- Prowadzenie spraw (regulacje spraw) związanych ze współwłasnością gminy z innymi
- Prowadzenie spraw dotyczących ustanawiania służebności na nieruchomościach stanowiących własność gminy.
- Przygotowywanie postanowień i decyzji o podziale nieruchomości.
- Przygotowywanie aktualizacji deklaracji podatkowych nieruchomości gminnych i ich korekty oraz danych o nieruchomościach na potrzeby ewidencji podatkowej.
- Prowadzenie rejestru użytkowników wieczystych i wprowadzanie zmian w bazie użytkowników wieczystych.
- Prowadzenie spraw związanych z rozgraniczaniem nieruchomości.
- Prowadzenie spraw dotyczących scalania i podziału nieruchomości wynikających z zapisów planów zagospodarowania przestrzennego.
- Prowadzenie spraw opłat adiacenckich.
- Prowadzenie spraw związanych z opłatami planistycznymi.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca biurowa w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na II piętrze budynku (podjazd dla niepełnosprawnych, pomieszczenia socjalne oraz higieniczno-sanitarne niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, brak windy)
- pełen etat, 40 godzin tygodniowo
- bezpośredni kontakt z interesantami, wysiłek umysłowy, sytuacje stresowe, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Barlinku w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV), z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adres, adres e-mail lub numer telefonu.
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie*.
- Kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz obywatelstwo polskie kandydata.
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
- Kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach przydatnych na stanowisku.
- Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia).
- Referencje z dotychczasowych miejsc pracy (o ile kandydat jest w ich posiadaniu).
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania rekrutacyjnego danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz.2135 ze zm.).
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na danym stanowisku.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 ze zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzane moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 ze zm.).”
Kopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Barlinku w godzinach pracy Urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko inspektora ds. gospodarki gruntami w Urzędzie Miejskim w Barlinku” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 lutego 2016 r. do godz. 15:00. Decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
Komisja powołana przez Burmistrza Barlinka przeprowadzi nabór w dwóch etapach:
I etap - polegać będzie na analizie formalnej dokumentów
II etap – polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, który może składać się z rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego (www.bip.barlinek.pl) oraz na tablicy informacyjnej UM.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Barlinku (www.bip.barlinek.pl) oraz na tablicy informacyjnej UM.
Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskać pod numerem tel. 0-95 746 55 44.
* Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. Nr 62, poz. 286 ze zm.)
Pracodawca zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.