BURMISTRZ BARLINKA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTORA DS. INWESTYCJI
W URZĘDZIE MIEJSKIM W BARLINKU
Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek
Zatrudnienie: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie wyższe, preferowane budowlane
- nieposzlakowana opinia
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
- biegła znajomość obsługi komputera
- staż pracy minimum 3 lata
Wymagania dodatkowe:
- znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa budowlanego, zagospodarowania przestrzennego i ustawy o zamówieniach publicznych
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawa samorządowego, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o ochronie danych osobowych, dostępu do informacji publicznej
- doświadczenie związane z przygotowaniem i realizacją inwestycji
- pożądane cechy osobowości: umiejętność pracy indywidualnej oraz pracy w zespole, umiejętność planowania pracy własnej, pracy pod presją czasu, dokładność, samodzielność, komunikatywność, uczciwość i rzetelność
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:
1. Prowadzenie spraw związanych planowaniem i programowaniem inwestycji gminy
w tym :
- opracowywanie rocznych planów inwestycyjnych,
- analiza i przygotowywanie wniosków przedsięwzięć inwestycyjnych,
- planowanie inwestycji w zakresie uzbrojenia gruntów wchodzących do zasobów gminy, w urządzenia komunalne oraz niezbędne sieci uzbrojenia terenu,
- opracowywanie harmonogramów oraz analiz wykonalności planowanych przedsięwzięć realizowanych przez gminę,
- uzgadnianie i koordynacja planów i przedsięwzięć inwestycyjnych z innymi jednostkami,
- przygotowywanie okresowych ocen, informacji, wniosków i sprawozdań dotyczących planowanych zadań inwestycyjnych przez Gminę.
2. Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji i realizacja inwestycji w zakresie określonym w budżecie Gminy Barlinek w tym:
- przygotowywanie koncepcji i zakresu realizacji projektów inwestycyjnych,
- przygotowywanie i prowadzenie odpowiednich postępowań przetargowych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
- nadzór nad realizacją zawartych umów,
- rzeczowe i finansowe rozliczanie realizowanych inwestycji,
- prowadzenie archiwizacji dokumentacji związanej niniejszym zakresem obowiązków.
3. Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji oraz przygotowywanie rozliczeń oraz informacji i sprawozdań z realizowanych projektów inwestycyjnych.
4. Przygotowywanie odpowiednich danych i uczestniczenie w procesie przygotowywania wniosków w celu pozyskania środków pozabudżetowych na finansowanie inwestycji.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca biurowa w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku (podjazd dla niepełnosprawnych, pomieszczenia socjalne oraz higieniczno-sanitarne niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, brak windy)
- pełen etat, 40 godzin tygodniowo
- bezpośredni kontakt z interesantami, wysiłek umysłowy, sytuacje stresowe, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Barlinku w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV), z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adres, adres e-mail lub numer telefonu.
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie*.
- Kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz obywatelstwo polskie kandydata.
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
- Kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach przydatnych na stanowisku.
- Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia).
- Referencje z dotychczasowych miejsc pracy (o ile kandydat jest w ich posiadaniu).
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania rekrutacyjnego danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz.1182 ze zm.).
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na danym stanowisku.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzane moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).”
Kopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Barlinku w godzinach pracy Urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko inspektora ds. inwestycji w Urzędzie Miejskim w Barlinku” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 września 2015 r. do godz.15:00.Decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
Komisja powołana przez Burmistrza Barlinka przeprowadzi nabór w dwóch etapach:
I etap - polegać będzie na analizie formalnej dokumentów
II etap – polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, który może składać się z rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego (www.bip.barlinek.pl) oraz na tablicy informacyjnej UM.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Barlinku (www.bip.barlinek.pl) oraz na tablicy informacyjnej UM.
Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskać pod numerem tel. 0-95 746 55 44.
* Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. Nr 62, poz. 286 ze zm.)
Pracodawca zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.