logo
Wersja dla niedowidzących
Informacja dla niesłyszących
  Urząd Miejski w Barlinku
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 MIASTO I GMINA BARLINEK
minus Dane teleadresowe
 RADA MIEJSKA
minus Radni
minus Komisje
minus Głosowania
minus Interpelacje i zapytania
minus Kalendarz posiedzeń
minus Transmisja i nagrania
minus Projekty Uchwał
plus Protokoły Rady Miejskiej
minus Uchwały
 ORGANA WŁADZY
minus Burmistrz Barlinka
minus Zastępca Burmistrza
minus Sekretarz
minus Skarbnik
plus Rada Miejska
minus Zadania i kompetencje
plus Oświadczenia majątkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
minus Regulamin organizacyjny
plus Uchwały
plus Zarządzenia
plus Plany, strategie i programy
 PODMIOTY GMINY
minus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
 URZĄD MIEJSKI
minus Struktura organizacyjna
minus Przyjęcia interesantów
minus Godziny urzędowania
 INFORMACJE
plus Jak załatwić sprawę ?
plus Sprawozdania Burmistrza
plus Raport o stanie Gminy Barlinek
plus Organizacje pozarządowe
plus Przeciwdziałanie uzależnieniom oraz przemocy w rodzinie
plus Budżet
plus Kontrole
plus Ogłoszenia
plus Zamówienia publiczne
plus Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
minus Obwieszczenia
plus Obrót nieruchomościami gminnymi
plus Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
plus Rejestry i ewidencje
plus Ochrona środowiska
plus Podatki lokalne
minus Nieodpłatna pomoc prawna
minus Informacje nieudostępnione
plus Instrukcja obsługi biuletynu
plus RODO
minus Przejrzysta Polska
plus DOBRE PRAWO - DOBRA GMINA
plus Petycje, skargi, wnioski
plus Zgromadzenia
minus Zarządzanie kryzysowe
 WYBORY
plus Wybory do Sejmu i Senatu 2019
plus Wybory Ławników /kadencja 2020 - 2023/
plus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
plus Wybory Samorządowe 2018
 AKTY PRAWNE I PORADNIKI
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Dziennik Urzędowy Woj. Zachodniopomorskiego
 INNE
minus Redakcja Biuletynu
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
A A A


Barlinek 17.12.2010 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Na dostawę używanego Autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - min 17 miejsc.

I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barlinek, 74-320 Barlinek, ul. Niepodległości 20, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7465 558, fax. 957461 704
Adres strony internetowej zamawiającego: www.barlinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego Autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - min 17 miejsc.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

I. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznie sprawnego ( rok produkcji 2004 - 2006 ) pojazdu - Autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych z windą ( min. 17 miejscowy wraz z kierowcą z możliwością transportu min. jednego wózka inwalidzkiego), który będzie wykorzystywany do przewozu osób niepełnosprawnych.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
3.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00.
4.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na podstawie art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych Zamawiający będzie żądać wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( załącznik nr 2 do SIWZ). 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 30.12.2010 r.

III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

• III.4.1) W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć
:

- oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty nie wymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.
1. Wypełniony zgodnie z SIWZ i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ),
2. Pełnomocnictwo ( w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez mocodawcę lub notariusza) dla osoby występującej w imieniu wykonawcy uwzględniające zakres i okres obowiązywania - potwierdzające że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - jeżeli zostało udzielone. Przyjmuje się, że udzielone pełnomocnictwo upoważnia do poświadczenia kopii innych dokumentów składanych wraz z ofertą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert
: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia
: www.bip.barlinek.pl  
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek, Referat Oświaty.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2010 r. godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta, Urząd Miejski w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek, otwarcie ofert 27.12.2010 r. godz.10:10 sala Nr. 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.


Załączniki do pobrania:
1. SIWZ
2. Załącznik Nr 1
3. Załącznik Nr 2
4. Załącznik Nr 3
5. Załącznik Nr 4
6. Załącznik Nr 5

Załączniki do pobrania: 2010-12-20 08:39:03 - SIWZ (doc) (78.00 kB)
2010-12-20 08:40:56 - Załącznik nr 1 (doc) (41.50 kB)
2010-12-20 08:41:35 - Załącznik nr 2 (doc) (33.50 kB)
2010-12-20 08:41:59 - Załącznik nr 3 (doc) (24.50 kB)
2010-12-20 08:42:23 - Załącznik nr 4 (doc) (22.00 kB)
2010-12-20 08:43:57 - Załącznik nr 5 (doc) (38.50 kB)

Nazwa dokumentu: Przetarg nieograniczony na dostawę używanego Autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - min 17 miejsc
Skrócony opis: Przetarg nieograniczony na dostawę używanego Autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - min 17 miejsc
Podmiot udostępniający: UM Barlinek
Osoba, która wytworzyła informację: Zdzisław Kik
Osoba, która odpowiada za treść: Zdzisław Kik
Osoba, która wprowadzała dane: Magdalena Diaków
Data wytworzenia informacji: 2010-12-17 14:02:13
Data udostępnienia informacji: 2010-12-17 14:02:13
Data ostatniej aktualizacji: 2010-12-20 08:46:37

Wersja do wydruku...

corner   corner