Barlinek 17.12.2010 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Na dostawę używanego Autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - min 17 miejsc.
I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barlinek, 74-320 Barlinek, ul. Niepodległości 20, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7465 558, fax. 957461 704
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.barlinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego Autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - min 17 miejsc.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
I. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznie sprawnego ( rok produkcji 2004 - 2006 ) pojazdu - Autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych z windą ( min. 17 miejscowy wraz z kierowcą z możliwością transportu min. jednego wózka inwalidzkiego), który będzie wykorzystywany do przewozu osób niepełnosprawnych.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
3.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00.
4.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na podstawie art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych Zamawiający będzie żądać wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( załącznik nr 2 do SIWZ). 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 30.12.2010 r.
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty nie wymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.
1. Wypełniony zgodnie z SIWZ i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ),
2. Pełnomocnictwo ( w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez mocodawcę lub notariusza) dla osoby występującej w imieniu wykonawcy uwzględniające zakres i okres obowiązywania - potwierdzające że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - jeżeli zostało udzielone. Przyjmuje się, że udzielone pełnomocnictwo upoważnia do poświadczenia kopii innych dokumentów składanych wraz z ofertą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.barlinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek, Referat Oświaty.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2010 r. godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta, Urząd Miejski w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek, otwarcie ofert 27.12.2010 r. godz.10:10 sala Nr. 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
Załączniki do pobrania:
1. SIWZ
2. Załącznik Nr 1
3. Załącznik Nr 2
4. Załącznik Nr 3
5. Załącznik Nr 4
6. Załącznik Nr 5
Nazwa dokumentu: | Przetarg nieograniczony na dostawę używanego Autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - min 17 miejsc |
Skrócony opis: | Przetarg nieograniczony na dostawę używanego Autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - min 17 miejsc |
Podmiot udostępniający: | UM Barlinek |
Osoba, która wytworzyła informację: | Zdzisław Kik |
Osoba, która odpowiada za treść: | Zdzisław Kik |
Osoba, która wprowadzała dane: | Magdalena Diaków |
Data wytworzenia informacji: | 2010-12-17 14:02:13 |
Data udostępnienia informacji: | 2010-12-17 14:02:13 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2010-12-20 08:46:37 |