SEKRETARZ BARLINKA
Zadania i kompetencje Sekretarza:
1) Wykonuje w imieniu Burmistrza funkcje kierownika administracyjnego Urzędu i w tym zakresie:
- opracowuje projekt regulaminu organizacyjnego Urzędu oraz uaktualnia go w miarę potrzeby,
- opracowuje zakresy czynności dla kierowników referatów,
- sprawuje nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie,
- prezentuje nowoprzyjętych pracowników,
- prowadzi sprawy kadrowe, gospodarkę etatami oraz funduszem płac Urzędu,
- rozstrzyga spory kompetencyjne między pracownikami,
- prowadzi sprawy osobowe kierowników jednostek podporządkowanych,
- dba o podnoszenie kwalifikacji pracowników,
- prowadzi kontrolę wewnętrzną Urzędu,
- dba o wygląd budynku i jego otoczenia,
- planuje koszty utrzymania Urzędu i rozlicza się z wydatków przewidzianych na ten cel w budżecie Gminy,
- wykonuje obowiązki w granicach udzielonego mu pełnomocnictwa przez Burmistrza,
2) Współpracuje z Radą i nadzoruje pracę Biura Rady; jest odpowiedzialny za właściwe przygotowanie materiałów pod obrady sesji.
3) Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz książkę kontroli.
4) Przyjmuje ustne oświadczenia ostatniej woli spadkodawcy.
5) Nadzoruje kompletowanie dokumentacji z prac Rady.
6) Prowadzi sprawy Gminy powierzone przez Burmistrza
7) Sprawuje bezpośredni nadzór nad działalnością Referatu Ogólnoorganizacyjnego
8) Nadzór nad funkcjonowaniem jednostek organizacyjnych w Gminie:
|