logo
Wersja dla niedowidzących
Informacja dla niesłyszących
  Urząd Miejski w Barlinku
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 MIASTO I GMINA BARLINEK
minus Dane teleadresowe
 RADA MIEJSKA
minus Radni
minus Komisje
minus Głosowania
minus Interpelacje i zapytania
minus Kalendarz posiedzeń
minus Transmisja i nagrania
minus Projekty Uchwał
plus Protokoły Rady Miejskiej
minus Uchwały
 ORGANA WŁADZY
minus Burmistrz Barlinka
minus Zastępca Burmistrza
minus Sekretarz
minus Skarbnik
plus Rada Miejska
minus Zadania i kompetencje
plus Oświadczenia majątkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
minus Regulamin organizacyjny
minus Uchwały
   minus Uchwały VIII kadencji Rady Miejskiej
   plus Uchwały 2018
   plus Uchwały 2017
   plus Uchwały 2016
   plus Uchwały 2015
   plus Uchwały 2014
   plus Uchwały 2013
   plus Uchwały 2012
   plus Uchwały 2011
   plus Uchwały 2010
   plus Uchwały 2009
   plus Uchwały 2008
   plus Uchwały 2007
   plus Uchwały 2005
   minus Uchwały 2006
      plus XLVII Sesja Rady Miejskiej
      plus XLVIII Sesja Rady Miejskiej
      plus XLIX Sesja Rady Miejskiej
      plus L Sesja Rady Miejskiej
      plus LI Sesja Rady Miejskiej
      plus LII Sesja Rady Miejskiej
      minus LIII Sesja Rady Miejskiej
      minus LIV Sesja Rady Miejskiej
         minus Uchwała Nr LIV/383/2006
         minus Uchwała Nr LIV/384/2006
         minus Uchwała Nr LIV/385/2006
         minus Uchwała Nr LIV/386/2006
         minus Uchwała Nr LIV/387/2006
         minus Uchwała Nr LIV/388/2006
         minus Uchwała Nr LIV/389/2006
         minus Uchwała Nr LIV/390/2006
         minus Uchwała Nr LIV/391/2006
         minus Uchwała Nr LIV/392/2006
         minus Uchwała Nr LIV/393/2006
         minus Uchwała Nr LIV/394/2006
         minus Uchwała Nr LIV/395/2006
         minus Uchwała Nr LIV/396/2006
         minus Uchwała Nr LIV/397/2006
         minus Uchwała Nr LIV/398/2006
         minus Uchwała Nr LIV/399/2006
         minus Uchwała Nr LIV/400/2006
         minus Uchwała Nr LIV/401/2006
         minus Uchwała Nr LIV/402/2006
      plus LV Sesja Rady Miejskiej
      plus LVI Sesja Rady Miejskiej
      plus I Sesja Rady Miejskiej
      plus II Sesja Rady Miejskiej
      plus III Sesja Rady Miejskiej
   plus Uchwały 2004
   plus Uchwały 2003
   plus Uchwały 2002
plus Zarządzenia
plus Plany, strategie i programy
 PODMIOTY GMINY
minus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
 URZĄD MIEJSKI
minus Struktura organizacyjna
minus Przyjęcia interesantów
minus Godziny urzędowania
 INFORMACJE
plus Jak załatwić sprawę ?
plus Sprawozdania Burmistrza
plus Raport o stanie Gminy Barlinek
plus Organizacje pozarządowe
plus Przeciwdziałanie uzależnieniom oraz przemocy w rodzinie
plus Budżet
plus Kontrole
plus Ogłoszenia
plus Zamówienia publiczne
plus Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
minus Obwieszczenia
plus Obrót nieruchomościami gminnymi
plus Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
plus Rejestry i ewidencje
plus Ochrona środowiska
plus Podatki lokalne
minus Nieodpłatna pomoc prawna
minus Informacje nieudostępnione
plus Instrukcja obsługi biuletynu
plus RODO
minus Przejrzysta Polska
plus DOBRE PRAWO - DOBRA GMINA
plus Petycje, skargi, wnioski
plus Zgromadzenia
minus Zarządzanie kryzysowe
 WYBORY
plus Wybory do Sejmu i Senatu 2019
plus Wybory Ławników /kadencja 2020 - 2023/
plus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
plus Wybory Samorządowe 2018
 AKTY PRAWNE I PORADNIKI
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Dziennik Urzędowy Woj. Zachodniopomorskiego
 INNE
minus Redakcja Biuletynu
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
A A A


UCHWAŁA NR LIV/383/2006
Rady Miejskiej w Barlinku
z dnia 31 sierpnia 2006 r.
 
 
w sprawie zmiany budżetu Miasta i Gminy Barlinek na 2006 rok
 
 
       Na podstawie art. 18, ust. 2, pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorzÄ…dzie gminnym (Dz U z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, zm. z 2002 r. Dz U Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162,   poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441 i Nr 175, poz. 1475, z 2006 r. Nr 17, poz. 128), uchwala siÄ™ co nastÄ™puje:
 
 
      § 1. ZwiÄ™ksza siÄ™ dochody budżetu Miasta i Gminy o kwotÄ™
651.661 zł
z tego:
 
 dochody wÅ‚asne
651.661,-
w tym:
 
DziaÅ‚ 600 Transport i Å‚Ä…czność
16.000,-
RozdziaÅ‚ 60016 Drogi publiczne gminne
16.000,-
§ 0690 WpÅ‚ywy z rÃłÅ¼nych opÅ‚at
16.000,-
 
 
DziaÅ‚ 700 Gospodarka mieszkaniowa
152.000,-
RozdziaÅ‚ 70005 Gospodarka gruntami i nieruchomoÅ›ciami
152.000,-
§ 0470 WpÅ‚ywy za zarzÄ…d, użytkowanie i użytkowanie wieczyste
nieruchomości
20.000,-
§ 0690 WpÅ‚ywy z rÃłÅ¼nych opÅ‚at
17.000,-
§ 0870 WpÅ‚ywy ze sprzedaży skÅ‚adnikÃłw majÄ…tkowych
115.000,-
 
 
DziaÅ‚ 710 DziaÅ‚alność usÅ‚ugowa
7.261,-
RozdziaÅ‚ 71035 Cmentarze
7.261,-
§ 0750 Dochody z najmu i dzierżawy skÅ‚adnikÃłw majÄ…tkowych
Skarbu PaÅ„stwa, jednostek samorzÄ…du terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansÃłw publicznych oraz innych umÃłw o podobnym charakterze
7.261,-
 
 
DziaÅ‚ 756 Dochody od osÃłb prawnych, od osÃłb fizycznych i od
         innych jednostek nie posiadajÄ…cych osobowoÅ›ci prawnej
         oraz wydatki zwiÄ…zane z ich poborem
466.400,-
RozdziaÅ‚ 75615 WpÅ‚ywy z podatku rolnego, podatku leÅ›nego, podatku
od czynnoÅ›ci cywilnoprawnych, podatkÃłw i opÅ‚at lokalnych od osÃłb prawnych i od innych jednostek organizacyjnych
10.000,-
§ 0910 Odsetki od nieterminowych wpÅ‚at z tytuÅ‚u podatkÃłw
i opłat
10.000,-
 
 
RozdziaÅ‚ 75616 WpÅ‚ywy z podatku rolnego, leÅ›nego, od spadkÃłw
i darowizn, od czynnoÅ›ci cywilnoprawnych oraz podatkÃłw i opÅ‚at lokalnych od osÃłb fizycznych
201.400,-
§ 0310 Podatek od nieruchomoÅ›ci
37.000,-
§ 0340 Podatek od Å›rodkÃłw transportowych
44.300,-
§ 0500 Podatek od czynnoÅ›ci cywilnoprawnych
120.000,-
§ 0560 ZalegÅ‚oÅ›ci z podatkÃłw zniesionych
100,-
RozdziaÅ‚ 75618 WpÅ‚ywy z innych opÅ‚at stanowiÄ…cych dochody
jednostek samorzÄ…du terytorialnego na podstawie ustaw
25.000,-
§ 0460 WpÅ‚ywy z opÅ‚aty eksploatacyjnej
25.000,-
RozdziaÅ‚ 75621 UdziaÅ‚y gmin w podatkach stanowiÄ…cych dochÃłd
budżetu państwa
230.000,-
§ 0020 Podatek dochodowy od osÃłb prawnych
230.000,-
 
 
DziaÅ‚ 758 RÃłÅ¼ne rozliczenia
10.000,-
RozdziaÅ‚ 75801 Część oÅ›wiatowa subwencji ogÃłlnej dla jednostek
samorzÄ…du terytorialnego
10.000,-
§ 2920 Subwencje ogÃłlne z budżetu paÅ„stwa         
10.000,-
 
 
 
 
      § 2. ZwiÄ™ksza siÄ™ wydatki budżetu Miasta i Gminy o kwotÄ™
933.261 zł
z tego:
 
 wydatki wÅ‚asne
933.261,-
w tym:
 
DziaÅ‚ 400 Wytwarzanie i zaopatrywanie w energiÄ™ elektrycznÄ…,
gaz i wodÄ™
34.000,-
RozdziaÅ‚ 40002 Dostarczanie wody
34.000,-
§ 6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych
   /Budowa sieci wodociÄ…gowej w ul. OkrÄ™towej /
34.000,-
 
 
DziaÅ‚ 600 Transport i Å‚Ä…czność
166.000,-
RozdziaÅ‚ 60014 Drogi publiczne powiatowe
20.000,-
§ 2320 Dotacje celowe dla powiatu na zadania bieżące
 realizowane na podstawie porozumieÅ„ miÄ™dzy
 jednostkami samorzÄ…du terytorialnego
20.000,-
RozdziaÅ‚ 60016 Drogi publiczne gminne
146.000,-
§ 4210 Zakup materiaÅ‚Ãłw i wyposażenia
20.000,-
§ 4270 Zakup usÅ‚ug remontowych   
36.000,-
§ 6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych
w tym:
1. Modernizacja drogi do Moczydła
2. Budowa chodnika przy ul. Paderewskiego
40.000,-
 
20.000,-
20.000,-
§ 6630 Dotacje celowe dla samorzÄ…du wojewÃłdztwa na
inwestycje lub zakupy inwestycyjne realizowane na podstawie porozumień między jednostkami samorządu
terytorialnego
50.000,-
 
 
DziaÅ‚ 700 Gospodarka mieszkaniowa
40.000,-
RozdziaÅ‚ 70005 Gospodarka gruntami i nieruchomoÅ›ciami
40.000,-
§ 4300 Zakup usÅ‚ug pozostaÅ‚ych
40.000,-
 
 
 
 
DziaÅ‚ 710 DziaÅ‚alność usÅ‚ugowa
25.000,-
RozdziaÅ‚ 71013 Prace geodezyjne i kartograficzne (nieinwestycyjne)
25.000,-
§ 4300 Zakup usÅ‚ug pozostaÅ‚ych
25.000,-
 
 
DziaÅ‚ 750 Administracja publiczna
48.080,-
RozdziaÅ‚ 75023 UrzÄ™dy gmin (miast i miast na prawach powiatu)
48.080,-
§ 4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne
39.700,-
§ 4110 SkÅ‚adki na ubezpieczenia spoÅ‚eczne
7.400,-
§ 4120 SkÅ‚adki na Fundusz Pracy
980,-
 
 
DziaÅ‚ 758 RÃłÅ¼ne rozliczenia
69.000,-
RozdziaÅ‚ 75814 RÃłÅ¼ne rozliczenia finansowe
69.000,-
§ 4530 Podatek od towarÃłw i usÅ‚ug   /VAT/
69.000,-
 
 
DziaÅ‚ 801 OÅ›wiata i wychowanie
226.000,-
RozdziaÅ‚ 80101 SzkoÅ‚y Podstawowe
23.000,-
§ 4210 Zakup materiaÅ‚Ãłw i wyposażenia
18.500,-
§ 4270 Zakup usÅ‚ug remontowych
4.500,-
RozdziaÅ‚ 80104 Przedszkola
45.000,-
§ 2510 Dotacja przedmiotowa z budżetu dla zakÅ‚adu
budżetowego
45.000,-
RozdziaÅ‚ 80110 Gimnazja
158.000,-
§ 4210 Zakup materiaÅ‚Ãłw i wyposażenia
17.000,-
§ 4270 Zakup usÅ‚ug remontowych
141.000,-
 
 
DziaÅ‚ 851 Ochrona zdrowia
49.115,-
RozdziaÅ‚ 85111 Szpitale ogÃłlne
27.515,-
§ 2320 Dotacje celowe dla powiatu na zadania bieżące
 realizowane na podstawie porozumieÅ„ miÄ™dzy
 jednostkami samorzÄ…du terytorialnego
27.515,-
RozdziaÅ‚ 85153 Zwalczanie narkomanii
21.600,-
§ 2630 Dotacja przedmiotowa z budżetu dla jednostek niezalicznych do sektora finansÃłw publicznych
21.600,-
 
 
DziaÅ‚ 852 Pomoc SpoÅ‚eczna
5.800,-
RozdziaÅ‚ 85295 PozostaÅ‚a dziaÅ‚alność
5.800,-
§ 3110 Åšwiadczenia spoÅ‚eczne
5.800,-
 
 
DziaÅ‚ 854 Edukacyjna opieka wychowawcza
79.266,-
RozdziaÅ‚ 85401 Åšwietlice szkolne
79.266,-
§ 4220 Zakup Å›rodkÃłw żywnoÅ›ci
79.266,-
 
 
DziaÅ‚ 900 Gospodarka komunalna i ochrona Å›rodowiska
11.000,-
RozdziaÅ‚ 90001 Gospodarka Å›ciekowa i ochrona wÃłd
11.000,-
§ 6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych
/ Budowa kanalizacji w ul. Okrętowej /
11.000,-
  
 
 
 
DziaÅ‚ 921 Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego
180.000,-
RozdziaÅ‚ 92109 Domy i oÅ›rodki kultury, Å›wietlice i kluby
164.000,-
§ 2480 Dotacja podmiotowa z budżetu dla
samorzÄ…dowej instytucji kultury
30.000,-
§ 4260 Zakup energii
4.000,-
§ 6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych
(Modernizacja Sali widowiskowej BOK)
130.000,-
RozdziaÅ‚ 92120 Ochrona zabytkÃłw i opieka nad zabytkami
16.000,-
§ 2630  Dotacja przedmiotowa z budżetu dla jednostek
niezaliczanych do sektora finansÃłw publicznych
16.000,-
 
 
        
      § 3. Zmniejsza siÄ™ wydatki budżetu Miasta i Gminy o kwotÄ™
281.600 zł
z tego:
 
 wydatki wÅ‚asne
281.600,-
w tym:
 
DziaÅ‚ 600 Transport i Å‚Ä…czność
90.000,-
RozdziaÅ‚ 60016 Drogi publiczne gminne
90.000,-
§ 6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych
90.000,-
(Budowa ulicy KombatantÃłw)
 
 
 
DziaÅ‚ 750 Administracja Publiczna
4.000,-
RozdziaÅ‚ 75095 PozostaÅ‚a dziaÅ‚alność
4.000,-
§ 4210 Zakup materiaÅ‚Ãłw i wyposażenia
4.000,-
 
 
DziaÅ‚ 851   Ochrona zdrowia  
21.600,-
RozdziaÅ‚ 85153 Zwalczanie narkomanii
21.600-
§ 4300 Zakup usług pozostałych
21.600,-
 
 
DziaÅ‚ 900 Gospodarka komunalna i ochrona srodowiska 
121.000,-
RozdziaÅ‚ 90001 Gospodarka Å›ciekowa i ochrona wÃłd
121.000,-
§ 6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych
(Budowa i modernizacja systemÃłw kanalizacyjnych
w zlewni jeziora Miedwie i terenÃłw przylegÅ‚ych do jeziora)
121.000,-
 
 
DziaÅ‚ 926 Kultura fizyczna i sport
45.000,-
RozdziaÅ‚ 92601 Obiekty sportowe
45.000,-
§ 6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych
45.000,-
/Modernizacja stadionu miejskiego w Barlinku/
 
    
      § 4.  Wykonanie uchwaÅ‚y powierza siÄ™ Burmistrzowi Miasta i Gminy Barlinek.       
 
      § 5. UchwaÅ‚a wchodzi w życie z dniem podjÄ™cia.         
 
 
 
  
 
UZASADNIENIE
 
 
Ad. § 1. 1. W dziale 600 należy zwiÄ™kszyć plan dochodÃłw budżetu z opÅ‚at za zajÄ™cie pasa
drogowego, ze względu na wykonanie planu dotychczasowego.
2.  W dziale 700 należy zwiÄ™kszyć plan dochodÃłw budżetu ze wzglÄ™du na wykonanie planu dotychczasowego z wpÅ‚ywÃłw za zarzÄ…d i użytkowanie wieczyste nieruchomoÅ›ci (§ 0470), wpÅ‚ywÃłw z opÅ‚aty adiacenckiej (§ 0690), oraz z wiÄ™kszych w I pÃłÅ‚roczu br. wpÅ‚ywÃłw ze sprzedaży skÅ‚adnikÃłw majÄ…tkowych (grunty, budynki i mieszkania) niż upÅ‚yw czasu kalendarzowego (§ 0870).
3. W dziale 710 należy zwiÄ™kszyć plan dochodÃłw z opÅ‚at za dzierżawÄ™ gruntu pod groby, ze wzglÄ™du na wykonanie planu dotychczasowego.
4. W dziale 756 proponuje siÄ™ zwiÄ™kszyć plan dochodÃłw:
a/ w rozdziale 75615, § 0910 “ ze wzglÄ™du na wykonanie planu dotychczasowego,
b/ w rozdziale 75616, § 0310 i § 0340 “ ze wzglÄ™du na duże zaawansowanie realizacji w I pÃłÅ‚roczu br., oraz w § 0500 i § 0560 “ ze wzglÄ™du na wykonanie planu dotychczasowego,
c/ w rozdziale 75621, § 0020 “ ze wzglÄ™du na wykonanie planu dotychczasowego.
Dochody w §§ 0500 i 0020 pobierane sÄ… przez UrzÄ™dy Skarbowe i zależą od wynikÃłw prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, dlatego trudno je dokÅ‚adnie zaplanować.
5. W dziale 758 na wniosek ZEASz gmina otrzymaÅ‚a 10.000 zÅ‚ dodatkowej subwencji, ktÃłrÄ… należy wprowadzić do budżetu.     
 
 
Ad. § 2.  1. W dziale 400 należy zwiÄ™kszyć plan wydatkÃłw na budowÄ™ sieci wodociÄ…gowej w ul. OkrÄ™towej o 34.000 zÅ‚, z wzglÄ™du na opracowanÄ… przez SpÃłÅ‚kÄ™ WodnÄ… „PÅ‚onia” wstÄ™pnÄ… kalkulacjÄ™ kosztÃłw realizacji tego zadania.
2. W dziale 600 proponuje siÄ™ zwiÄ™kszyć wydatki na drogi o 146.000 zÅ‚, z tego na dofinansowanie drogi do MoczydÅ‚a (wyrÃłwnanie bruku) 20.000 zÅ‚, zwiÄ™kszenie kwoty na opracowanie dokumentacji na modernizacjÄ™ drogi do MoczydÅ‚a o 20.000 zÅ‚, wykonanie dokumentacji na modernizacjÄ™ ulicy Stodolnej 50.000 zÅ‚ (§ 6330), oraz na remonty drÃłg i chodnikÃłw gminnych (§ 4210 i § 4270), w tym na:
1/ poprawę stanu technicznego drogi gruntowej do Moczydła 10.000 zł,
2/ wykonanie nowej nawierzchni chodnika przy ulicy Szpitalnej (druga strona) 18.000 zł,
3/ wykonanie nowej nawierzchni w części ulicy Żabiej 15.000 zł,
4/ uzupeÅ‚nienie Å›rodkÃłw na wykonanie nawierzchni ul. Kossaka (wykonano) 3.500 zÅ‚,
5/ uzupeÅ‚nienie Å›rodkÃłw na wykonanie nawierzchni ul. PodgÃłrnej (wykonano)                              
     4.500 zÅ‚, 
6/ uspokojenie ruchu Polana Lecha 5.000 zł.
3. W dziale 700 należy zwiÄ™kszyć plan wydatkÃłw na opracowanie wycen oraz podziaÅ‚Ãłw nieruchomoÅ›ci, ze wzglÄ™du na zwiÄ™kszonÄ… sprzedaż nieruchomoÅ›ci (omÃłwiono w Ad. § 1, pkt. 2).
4. W dziale 710 należy doplanować Å›rodki na opracowanie podziaÅ‚u terenu na osiedlu GÃłrnego Tarasu, zwiÄ…zanego z budowÄ… dalszej części ulicy KombatantÃłw.Należy wydzielić drogi publiczne wewnÄ™trzne przylegÅ‚e do ulicy KombatantÃłw.
5. W dziale 750 należy zaplanować środki finansowe na wypłatę należnego wynagrodzenia dodatkowego (dawna 13-tka) za połowę 2004 roku oraz za 2005 rok dla Burmistrza, zastępcy Burmistrza, Sekretarza i Skarbnika gminy.
W przyjÄ™tym 13 czerwca br. stanowisku Krajowa Rada Regionalnych Izb Obrachunkowych uznaÅ‚a, że przyznanie trzynastki za rok 2005 i 2004 pracownikom, ktÃłrym wczeÅ›niej niezgodnie z KonstytucjÄ… prawo do niej odebrano, jest zgodne z prawem. 
 
6. W dziale 758 należy zwiÄ™kszyć plan wydatkÃłw na opÅ‚acenie VAT dla UrzÄ™du Skarbowego, z tytuÅ‚u zwiÄ™kszonych dochodÃłw ze sprzedaży majÄ…tku gminnego (omÃłwiono w Ad. § 1, pkt 2).
7. W dziale 801 proponuje siÄ™ zwiÄ™kszyć plan:
a/ w rozdziale 80101 w kwocie 10.000 zÅ‚ z tytuÅ‚u dodatkowej subwencji ktÃłrÄ… omÃłwiono w Ad. § 1, pkt. 5 oraz w kwocie 8.500 zÅ‚ na dofinansowanie utworzenia pracowni komputerowej wSzkole Podstawowej Nr 4 (sprzÄ™t komputerowy otrzymano za darmo), a także w kwocie 4.500 zÅ‚ (§ 4270) na dofinansowanie wykonania oÅ›wietlenia w sali gimnastycznej w SP 4,
b/ w rozdziale 80104, proponuje siÄ™ przyznać 45.000 zÅ‚ dotacji dla Przedszkola Nr 2 na dofinansowanie niezbÄ™dnych remontÃłw, wymaganych przez sanepid. PodstawowÄ… część Å›rodkÃłw Przedszkole zapewni z wÅ‚asnego planu finansowego na 2006 rok.
c/ w rozdziale 80110 proponuje siÄ™ przyznać 17.000 zÅ‚ na dofinansowanie utworzenia 2 pracowni komputerowych w PG 1 i PG 2 (sprzÄ™t komputerowy otrzymano za darmo z Ministerstwa Edukacji Narodowej). Ponadto w tym rozdziale proponuje siÄ™ przyznać dla Gimnazjum Nr 1 50.000 na wykonanie najpilniejszych prac remontowych (wymiana okien i odnowienie Sali gimnastycznej).
8. W dziale 851 proponuje siÄ™ przyznać dotacjÄ™ dla Szpitala w Barlinku w wysokoÅ›ci tegorocznego podatku od nieruchomoÅ›ci. Szpital dostanie dotacjÄ™ na remonty budynkÃłw szpitalnych, jak zapÅ‚aci podatek. Ponadto proponuje siÄ™ przesunąć kwotÄ™ 21.600 zÅ‚ w wydatkach na przeciwdziaÅ‚anie narkomanii (rozdz.85153) z § 4300 (ujÄ™to w § 3 uchwaÅ‚y) na § 2630, ponieważ zgodnie z uchwaÅ‚Ä… Rady Miejskiej z dnia 30 marca 2006 roku Å›rodki dla Centrum Integracji SpoÅ‚ecznej przekazywane sÄ… w formie dotacji.
9. W dziale 852 należy zaplanować Å›rodki na opÅ‚acenie udziaÅ‚u wÅ‚asnego gminy (40 %) przy organizacji prac spoÅ‚ecznie użytecznych wspÃłlnie z UrzÄ™dem Pracy. Uczestnicy tych prac otrzymujÄ… Å›wiadczenia spoÅ‚eczne w kwocie po 6 zÅ‚ za 1 godzinÄ™ pracy.             
10. W dziale 854, rozdziaÅ‚  85401 należy doplanować kwotÄ™ 79.266 zÅ‚, ponieważ przy koÅ„cu I pÃłÅ‚rocza taka kwota zostaÅ‚a przeniesiona zarzÄ…dzeniem Burmistrza do rozdziaÅ‚u 85415, aby można byÅ‚o wypÅ‚acić w I pÃłÅ‚roczu stypendia socjalne dla wszystkich uczniÃłw ktÃłrym stypendia przysÅ‚ugujÄ…. W oparciu o wielkość wypÅ‚at w I pÃłÅ‚roczu UrzÄ…d WojewÃłdzki przydzieli gminie dotacjÄ™ na wypÅ‚atÄ™ stypendiÃłw socjalnych na II pÃłÅ‚rocze br.
11. W dziale 900 należy zwiÄ™kszyć plan wydatkÃłw na budowÄ™ kanalizacji sanitarnej w ul. OkrÄ™towej o 156.000 zÅ‚, ze wzglÄ™du na opracowanÄ… przez SpÃłÅ‚kÄ™ WodnÄ… „PÅ‚onia” wstÄ™pnÄ… kalkulacjÄ™ kosztÃłw realizacji tego zadania, w tym: 145.000 zÅ‚ pochodzić bÄ™dzie   z pozycji dotyczÄ…cej budowy kanalizacji w ul. Fabrycznej i 11.000 zÅ‚ z tytuÅ‚u zwiÄ™kszenia wydatkÃłw budżetowych. W sprawie budowy kanalizacji w ulicy Fabrycznej na wniosek Firmy „Hacon” zostaÅ‚ podpisany aneks do porozumienia, zgodnie z ktÃłrym firma ta wybuduje kanalizacjÄ™ w ul. Fabrycznej o rok pÃłÅºniej.  
    
12. W dziale 921 proponuje siÄ™ zabezpieczyć 130.000 zÅ‚ na dofinansowanie wymiany siedzisk i wymianÄ™ podÅ‚ogi w Sali widowiskowej BOK. Natomiast 100.000 zÅ‚ gmina ma otrzymać w ramach kontraktu wojewÃłdzkiego. Sprawa jest w trakcie zaÅ‚atwiania. W przypadku nie otrzymania dofinansowania zadanie tylko z Å›rodkÃłw gminy nie bÄ™dzie realizowane. Ponadto proponuje siÄ™ przyznać dodatkowe kwoty dotacji:
a/ dla Parafii w Mostkowie na remont zabytkowego koÅ›cioÅ‚a w Dzikowie “ 6.000 zÅ‚.Dotychczas parafia otrzymaÅ‚a 15.000 zÅ‚ za ktÃłre kupiÅ‚a dachÃłwki i inne materiaÅ‚y na remont dachu. Dodatkowa kwota bÄ™dzie przeznaczona na wykonanie prac dekarskich.
b/ dla Parafii p.w. Åšw. Bonifacego w Barlinku na remont zabytkowego koÅ›cioÅ‚a “ 10.000 zÅ‚. Dotychczas w 2006 roku parafia ta otrzymaÅ‚a 5.000 zÅ‚ na powyższy cel i wystÄ…piÅ‚a o wiÄ™cej.
OprÃłcz tego w tym dziale proponuje siÄ™ zwiÄ™kszyć plan wydatkÃłw na ogrzewanie i oÅ›wietlenie Å›wietlic wiejskich (§ 4260) o 4.000 zÅ‚. Åšrodki te pochodzÄ… z przeniesienia planu wydatkÃłw soÅ‚eckich z dziaÅ‚u 750 (ujÄ™to w § 3 projektu uchwaÅ‚y).
 
Ad. § 3. 1. W dziale 600 ze wzglÄ™du na przedÅ‚użajÄ…cy siÄ™ proces przygotowania inwestycji pn. Budowa ulicy KombatantÃłw (podziaÅ‚y geodezyjne pod planowanÄ… drogÄ™ oraz zamiana gruntÃłw), proponujÄ™ siÄ™ zmniejszyć  plan wydatkÃłw o 90.000 zÅ‚. W wiÄ™kszej kwocie zadanie to bÄ™dzie realizowane w 2007 roku.
2. ZmianÄ™ w dziale 750 omÃłwiono w Ad. § 2, pkt. 12 (ostatnie zdania).  
3. ZmianÄ™ w dziale 851, rozdziaÅ‚ 85153 omÃłwiono w Ad § 2, pkt. 8.
4. W dziale 926 ze wzglÄ™du na przedÅ‚użajÄ…cy siÄ™ proces przygotowania zadania pn. Modernizacja stadionu miejskiego w Barlinku, proponuje siÄ™ zmniejszyć kwotÄ™ wydatkÃłw o 45.000 zÅ‚. PozostaÅ‚a kwota 5.000 zÅ‚ pozwoli na wykonanie podkÅ‚adÃłw geodezyjnych pod tÄ… inwestycjÄ™, ktÃłra bÄ™dzie realizowana w latach nastÄ™pnych. 
 
Barlinek 2006.08.03

Podmiot udostępniający: UMiG Barlinek / Rada Miejska
Osoba, która wprowadzała dane: Cezary Krzyżanowski
Data wytworzenia informacji: 2006-09-08 09:09:06
Data udostępnienia informacji: 2006-09-08 09:09:06
Data ostatniej aktualizacji: 2006-09-08 09:30:40

Wersja do wydruku...

corner   corner