logo
Wersja dla niedowidzących
Informacja dla niesłyszących
  Urząd Miejski w Barlinku
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 MIASTO I GMINA BARLINEK
minus Dane teleadresowe
 RADA MIEJSKA
minus Radni
minus Komisje
minus Głosowania
minus Interpelacje i zapytania
minus Kalendarz posiedzeń
minus Transmisja i nagrania
minus Projekty Uchwał
plus Protokoły Rady Miejskiej
minus Uchwały
 ORGANA WŁADZY
minus Burmistrz Barlinka
minus Zastępca Burmistrza
minus Sekretarz
minus Skarbnik
plus Rada Miejska
minus Zadania i kompetencje
plus Oświadczenia majątkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
minus Regulamin organizacyjny
plus Uchwały
plus Zarządzenia
plus Plany, strategie i programy
 PODMIOTY GMINY
minus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
 URZĄD MIEJSKI
minus Struktura organizacyjna
minus Przyjęcia interesantów
minus Godziny urzędowania
 INFORMACJE
plus Jak załatwić sprawę ?
plus Sprawozdania Burmistrza
plus Raport o stanie Gminy Barlinek
plus Organizacje pozarządowe
plus Przeciwdziałanie uzależnieniom oraz przemocy w rodzinie
plus Budżet
plus Kontrole
plus Ogłoszenia
plus Zamówienia publiczne
plus Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
minus Obwieszczenia
plus Obrót nieruchomościami gminnymi
plus Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
plus Rejestry i ewidencje
plus Ochrona środowiska
plus Podatki lokalne
minus Nieodpłatna pomoc prawna
minus Informacje nieudostępnione
plus Instrukcja obsługi biuletynu
plus RODO
minus Przejrzysta Polska
plus DOBRE PRAWO - DOBRA GMINA
plus Petycje, skargi, wnioski
plus Zgromadzenia
minus Zarządzanie kryzysowe
 WYBORY
plus Wybory do Sejmu i Senatu 2019
plus Wybory Ławników /kadencja 2020 - 2023/
plus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
plus Wybory Samorządowe 2018
 AKTY PRAWNE I PORADNIKI
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Dziennik Urzędowy Woj. Zachodniopomorskiego
 INNE
minus Redakcja Biuletynu
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
A A A


Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartoÅ›ci do 60.000 EURO    

I. Gmina Barlinek  ul. NiepodlegÅ‚oÅ›ci 20, 74-320 Barlinek
   
e-mail:  umig @ barlinek. pl
   
tel. 095 7462450, 
    fax  095 7461704, 
    NIP 597-164-84-91

II. OkreÅ›lenie trybu  zamÃłwienia “ przetarg nieograniczony do 60.000 euro, na remont parteru budynku administracyjnego przy ul. NiepodlegÅ‚oÅ›ci 20, w Barlinku. 

III. Adres strony internetowej , na ktÃłrej zamieszczona bÄ™dzie specyfikacja

      
www.bip.barlinek.pl

IV. OkreÅ›lenie przedmiotu zamÃłwienia.

Remont parteru czynnego budynku administracyjnego przy ul. NiepodlegÅ‚oÅ›ci 20, w Barlinku.  CPV  45213150-9.   SzczegÃłÅ‚owy zakres prac obejmuje:

-  rozebranie paneli Å›ciennych  178,9 m2,
-  osadzenie stolarki drzwiowej szt  3 ,
-  wykonanie Å›cianki dziaÅ‚owej   o pow.23,99m2,
-  tynki wewnÄ™trzne o pow. 20,5 m2,
-  malowanie farbami emulsyjnymi  Å›cian o pow. 793,97 m2,
-  malowanie farbami emulsyjnymi  sufitÃłw o pow. 291,56 m2,
-  posadzki z wykÅ‚adzin z tworzyw sztucznych o pow. 169,16m2,
-  wymiana osprzÄ™tu instalacji elektrycznej,
-  roboty towarzyszÄ…ce .

SzczegÃłÅ‚owy   zakres   okreÅ›la  kosztorys  budowlany  "Å›lepy" stanowiÄ…cy zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do SIWZ.

V. ZamawiajÄ…cy nie dopuszcza skÅ‚adania ofert częściowych i wariantowych.

VI. Termin wykonania zamÃłwienia do 15 wrzeÅ›nia 2006 roku.

VII. Opis warunkÃłw udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu  dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunkÃłw.

1. O udzielenie zamÃłwienia mogÄ… ubiegać siÄ™ wykonawcy ktÃłrzy:

a)  posiadajÄ… uprawnienia do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci,

b)  posiadajÄ… niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie  oraz dysponujÄ… potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamÃłwienia.

c)  znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie zamÃłwienia,

d)  nie podlegajÄ… wykluczeniu z postÄ™powania o udzielenie zamÃłwienia na podstawie przepisÃłw  art. 24 ust. 1 lub 2  upzp

2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu zamawiający żąda złożenia:

a) aktualnego odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualnego zaÅ›wiadczenia o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej do wystÄ™powania w obrocie prawnym i do wykonania zamÃłwienia w zakresie usÅ‚ug objÄ™tych przetargiem wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert,

 b) zaÅ›wiadczenie wÅ‚aÅ›ciwego naczelnika urzÄ™du skarbowego oraz wÅ‚aÅ›ciwego oddziaÅ‚u ZakÅ‚ad UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia SpoÅ‚ecznego potwierdzajÄ…cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatkÃłw , opÅ‚at  oraz skÅ‚adek na ubezpieczenia zdrowotne i spoÅ‚eczne, lub zaÅ›wiadczeÅ„, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymane w caÅ‚oÅ›ci wykonanie decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu -  wystawionych nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert,

c) oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunkÃłw w postÄ™powaniu i niepodleganiu  wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 upzp.
( wg załącznika nr 2 ).

3.  W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiajÄ…cego warunku posiadania przez wykonawcÄ™ niezbÄ™dnej wiedzy i doÅ›wiadczenia oraz dysponowania potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamÃłwienia, zamawiajÄ…cy żąda:

a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robÃłt budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krÃłtszy  -w tym okresie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… robotom budowlanym stanowiÄ…cym przedmiot zamÃłwienia, z podaniem ich wartoÅ›ci oraz daty i miejsca wykonania oraz zaÅ‚Ä…czeniem dokumentÃłw potwierdzajÄ…cych, że roboty te zostaÅ‚y wykonane należycie,

b) wykazu osÃłb, ktÃłre bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamÃłwienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnych do wymagane uprawnienia budowlane i elektryczne oraz ich przynależność do Izby InżynierÃłw Budownictwa.

d)  informacji na temat przeciÄ™tnej liczby zatrudnionych pracownikÃłw,

e) udzielą gwarancji na wykonywane prace na okres 3 lat od dnia zakończenia prac,

f)  ustalÄ… termin pÅ‚atnoÅ›ci 30 dni od otrzymania faktury,

g)  wykaz sprzÄ™tu,

h)  kserokopia sprawozdania finansowego za ostatnie 2 lata.

VIII. Informacja na temat wadium.

Warunkiem udziaÅ‚u w przetargu jest wniesienie wadium w wysokoÅ›ci 2.000,00 zÅ‚, najpÃłÅºniej do dnia 09.06.2006 r. do godz.1100 w kasie UrzÄ™du Miasta i Gminy w Barlinku lub na konto Gospodarczy Bank SpÃłÅ‚dzielczy w Barlinku nr 18 8355 000900000387 2000 0013 (  wadium  winno być fizycznie na   koncie lub w kasie  ZamawiajÄ…cego w podanym terminie).

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

a) cena oferty (na podstawie zaÅ‚. kosztorysu ofertowego  sporzÄ…dzonego
w oparciu o otrzymany kosztorys   budowlany -  90 %
 
b) % robÃłt dodatkowych w cenie oferty -   10 %

X. Miejsce i termin składania ofert.

1. OfertÄ™ należy zÅ‚ożyć do dnia 09.06.2006 r. do godz.11 w sekretariacie siedziby zamawiajÄ…cego pok. nr 13.

2. Otwarcie ofert jest jawne i nastÄ…pi w siedzibie zamawiajÄ…cego  pok. nr 12 w dniu 09.06.2006 r. o godz.1115.

XI. Termin zwiÄ…zania ofertÄ… 30 dni.

XII. Osobami uprawnionymi ze strony zamawiajÄ…cego do bezpoÅ›redniego kontaktowania siÄ™ z wykonawcami (osobiÅ›cie lub telefonicznie) sÄ…: mgr Elżbieta WroÅ„ska pokÃłj nr  5, tel. 095 7465544 i Alina KozioÅ‚ pokÃłj nr 25, tel. 095 7465561 w godz. 8- 15

Skrócony opis: OgÅ‚oszenie o przetargu nieograniczonym o wartoÅ›ci do 60.000 EURO - Remont parteru budynku administarcyjnego UrzÄ™du Miasta i Gminy w Barlinku
Podmiot udostępniający: UMiG Barlinek
Osoba, która wytworzyła informację: KozioÅ‚ Alina
Osoba, która odpowiada za treść: KozioÅ‚ Alina
Osoba, która wprowadzała dane: Cezary Krzyżanowski
Data wytworzenia informacji: 2006-05-29 13:32:22
Data udostępnienia informacji: 2006-05-29 13:32:22
Data ostatniej aktualizacji: 2006-05-29 13:45:05

Wersja do wydruku...

corner   corner