Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartości do 60.000 EURO
I. Gmina Barlinek ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek
e-mail: umig @ barlinek. pl
tel. 095 7462450,
fax 095 7461704,
NIP 597-164-84-91
II. OkreÅ›lenie trybu zamÃłwienia “ przetarg nieograniczony do 60.000 euro, na remont parteru budynku administracyjnego przy ul. NiepodlegÅ‚oÅ›ci 20, w Barlinku.
III. Adres strony internetowej , na ktÃłrej zamieszczona bÄ™dzie specyfikacja
www.bip.barlinek.pl
IV. OkreÅ›lenie przedmiotu zamÃłwienia.
Remont parteru czynnego budynku administracyjnego przy ul. NiepodlegÅ‚oÅ›ci 20, w Barlinku. CPV 45213150-9. SzczegÃłÅ‚owy zakres prac obejmuje:
- rozebranie paneli ściennych 178,9 m2,
- osadzenie stolarki drzwiowej szt 3 ,
- wykonanie ścianki działowej o pow.23,99m2,
- tynki wewnętrzne o pow. 20,5 m2,
- malowanie farbami emulsyjnymi ścian o pow. 793,97 m2,
- malowanie farbami emulsyjnymi sufitÃłw o pow. 291,56 m2,
- posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych o pow. 169,16m2,
- wymiana osprzętu instalacji elektrycznej,
- roboty towarzyszÄ…ce .
SzczegÃłÅ‚owy zakres okreÅ›la kosztorys budowlany "Å›lepy" stanowiÄ…cy zaÅ‚Ä…cznik nr 3 do SIWZ.
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
VI. Termin wykonania zamÃłwienia do 15 wrzeÅ›nia 2006 roku.
VII. Opis warunkÃłw udziaÅ‚u w postÄ™powaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny speÅ‚niania tych warunkÃłw.
1. O udzielenie zamÃłwienia mogÄ… ubiegać siÄ™ wykonawcy ktÃłrzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b) posiadajÄ… niezbÄ™dnÄ… wiedzÄ™ i doÅ›wiadczenie oraz dysponujÄ… potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamÃłwienia.
c) znajdujÄ… siÄ™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajÄ…cej wykonanie zamÃłwienia,
d) nie podlegajÄ… wykluczeniu z postÄ™powania o udzielenie zamÃłwienia na podstawie przepisÃłw art. 24 ust. 1 lub 2 upzp
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu zamawiający żąda złożenia:
a) aktualnego odpisu z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualnego zaÅ›wiadczenia o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej do wystÄ™powania w obrocie prawnym i do wykonania zamÃłwienia w zakresie usÅ‚ug objÄ™tych przetargiem wystawionego nie wczeÅ›niej niż 6 miesiÄ™cy przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert,
b) zaÅ›wiadczenie wÅ‚aÅ›ciwego naczelnika urzÄ™du skarbowego oraz wÅ‚aÅ›ciwego oddziaÅ‚u ZakÅ‚ad UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia SpoÅ‚ecznego potwierdzajÄ…cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatkÃłw , opÅ‚at oraz skÅ‚adek na ubezpieczenia zdrowotne i spoÅ‚eczne, lub zaÅ›wiadczeÅ„, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymane w caÅ‚oÅ›ci wykonanie decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu - wystawionych nie wczeÅ›niej niż 3 miesiÄ…ce przed upÅ‚ywem terminu skÅ‚adania ofert,
c) oÅ›wiadczenia o speÅ‚nieniu warunkÃłw w postÄ™powaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 upzp.
( wg załącznika nr 2 ).
3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiajÄ…cego warunku posiadania przez wykonawcÄ™ niezbÄ™dnej wiedzy i doÅ›wiadczenia oraz dysponowania potencjaÅ‚em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamÃłwienia, zamawiajÄ…cy żąda:
a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robÃłt budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krÃłtszy -w tym okresie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… robotom budowlanym stanowiÄ…cym przedmiot zamÃłwienia, z podaniem ich wartoÅ›ci oraz daty i miejsca wykonania oraz zaÅ‚Ä…czeniem dokumentÃłw potwierdzajÄ…cych, że roboty te zostaÅ‚y wykonane należycie,
b) wykazu osÃłb, ktÃłre bÄ™dÄ… uczestniczyć w wykonywaniu zamÃłwienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wyksztaÅ‚cenia niezbÄ™dnych do wymagane uprawnienia budowlane i elektryczne oraz ich przynależność do Izby InżynierÃłw Budownictwa.
d) informacji na temat przeciÄ™tnej liczby zatrudnionych pracownikÃłw,
e) udzielą gwarancji na wykonywane prace na okres 3 lat od dnia zakończenia prac,
f) ustalą termin płatności 30 dni od otrzymania faktury,
g) wykaz sprzętu,
h) kserokopia sprawozdania finansowego za ostatnie 2 lata.
VIII. Informacja na temat wadium.
Warunkiem udziaÅ‚u w przetargu jest wniesienie wadium w wysokoÅ›ci 2.000,00 zÅ‚, najpÃłÅºniej do dnia 09.06.2006 r. do godz.1100 w kasie UrzÄ™du Miasta i Gminy w Barlinku lub na konto Gospodarczy Bank SpÃłÅ‚dzielczy w Barlinku nr 18 8355 000900000387 2000 0013 ( wadium winno być fizycznie na koncie lub w kasie ZamawiajÄ…cego w podanym terminie).
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
a) cena oferty (na podstawie zał. kosztorysu ofertowego sporządzonego
w oparciu o otrzymany kosztorys budowlany - 90 %
b) % robÃłt dodatkowych w cenie oferty - 10 %
X. Miejsce i termin składania ofert.
1. Ofertę należy złożyć do dnia 09.06.2006 r. do godz.11 w sekretariacie siedziby zamawiającego pok. nr 13.
2. Otwarcie ofert jest jawne i nastÄ…pi w siedzibie zamawiajÄ…cego pok. nr 12 w dniu 09.06.2006 r. o godz.1115.
XI. Termin zwiÄ…zania ofertÄ… 30 dni.
XII. Osobami uprawnionymi ze strony zamawiajÄ…cego do bezpoÅ›redniego kontaktowania siÄ™ z wykonawcami (osobiÅ›cie lub telefonicznie) sÄ…: mgr Elżbieta WroÅ„ska pokÃłj nr 5, tel. 095 7465544 i Alina KozioÅ‚ pokÃłj nr 25, tel. 095 7465561 w godz. 8- 15