Podstawa prawna:
1. art. 47 ust. 2 w związku z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.)
2. Zał. Nr 1 i Nr 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz. U. Nr 236, poz. 1999).
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635).
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. "Wniosek o zameldowanie na: pobyt stały*, pobyt czasowy*"
pobierz wniosek
2. Załączniki:
- wypełniony formularz wniosku
"Zgłoszenie pobytu stałego"
pobierz wniosek
lub "Zgłoszenie pobytu czasowego ponad 2 miesiące"
pobierz wniosek
(odrębny dla każdej osoby, również dla dziecka)
3. Do wglądu:
- dowód osobisty
- dokument dotyczący stanu prawnego lokalu mieszkalnego
II. OPŁATY:
1. Opłata skarbowa od:
- złożenia pełnomocnictwa - 17,00 zł.
- decyzji administracyjnej - 10,00 zł.
2. Wpłat z tytułu opłaty skarbowej mozna dokonywać na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Barlinku 34 8355 0009 0000 0387 2000 0016 (np. na poczcie, przelewem bankowym) i kasie Urzędu. Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej należy załączyć do wniosku.
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY :
Do 60 dni.
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEZDZIALNA:
Biuro Ewidencji Ludności, tel. 95 7462 - 450 w. 588 oraz 589
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję . Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
*Opłata skarbowa :
brak
VI. UWAGI:
1. W przypadku pobytu czasowego należy podać czas/ okres zameldowania.
2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
|