Podstawa prawna: art. 37 ustawy z dnia 28 Llistopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2014 r., poz. 1741 ze zm.).
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
- "Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego"
- Załączniki:
- zagraniczny dokument stanu cywilnego jeśli stanowi on podstawę uzupełnienia wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
3. Do wglądu:
- dokument stwierdzający tożsamość.
II. OPŁATY:
Opłata skarbowa:
- za wydanie zupełnego odpisu w wyniku uzupełnienia aktu stanu cywilnego - 39,00 zł. w kasie tut. Urzędu lub na konto: 34 8355 0009 0000 0387 2000 0016
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Niezwłocznie (w sprawach szczególnie skomplikowanych - do 30 dni).
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Urząd Stanu Cywilnego (USC) pokój nr 11 Tel. 95 7465-548 lub 95 7465-549
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
|