Podstawa prawna: art. 36 ustawy z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2004 r., Nr 161, poz. 1688 z późniejszymi zmianami).
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. "Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego"
pobierz wniosek
2. Załączniki:
- dokument stanowiący podstawę do uzupełnienia określony przez kierownika USC
3. Do wglądu:
- dokument stwierdzający tożsamość
II. OPŁATY:
Opłata skarbowa:
- za wydaną decyzję - 39 zł.
III. TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 30 dni (po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego) a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni.
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Urząd Stanu Cywilnego (USC), tel. 95 7462 - 450 w. 548, 549, tel. bezp. 7465 548, 7465 549
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
VI. UWAGI:
Sprawy załatwia się w pokoju nr 11
|