Barlinek, dnia 6 maja 2019 r.
RGPI.IV.7013.3.2019
O G Ł O S Z E N I E
Ogłoszenie dotyczy zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 EURO.
Burmistrz Barlinka zaprasza do złożenia oferty na usługę polegającą na pełnieniu obowiązku inspektora nadzoru zwanym w dalszej części ogłoszenia „Inspektorem Nadzoru” przy realizacji zadania inwestycyjnego:
„Przebudowa wewnętrznych dróg dojazdowych do budynków szeregowych nr 2,3 i 4 przy ul. Kossaka w Barlinku” oraz „Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Kossaka w Barlinku”.
1. Nazwa, adres i dane teleadresowe beneficjenta (Zamawiający):
Gmina Barlinek
ul. Niepodległości 20
74-320 Barlinek
NIP 597 164 84 91
Tel. (095) 7465-540
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) nadzór inwestorski zadania:
„Przebudowa wewnętrznych dróg dojazdowych do budynków szeregowych nr 2,3 i 4 przy ul. Kossaka w Barlinku” oraz „Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Kossaka w Barlinku”
2) zakres rzeczowy nadzoru obejmuje:
a) demontaż istniejącej nawierzchni jezdni sięgaczy- dz. o nr ewid. 767/35, 767/36, 767/37,
b) demontaż istniejącej nawierzchni jezdni- dz. o nr ewid. 804/38,804/43,767/34,44;
3) remont kanalizacji deszczowej, regulacja istniejącej infrastruktury drogowej (studnie kanalizacyjne, wodociągowe, telekomunikacyjne) - dotyczy sięgaczy;
4) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej (wykonanie konstrukcji jezdni, chodników wraz ze zjazdami, wykonanie kanalizacji deszczowej) m.in.:
a) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej o powierzchni 1477 m2,
b) wykonanie chodników z kostki typu cegła o powierzchni 140 m2,
c) wykonanie zjazdów z kostki typu cegła o powierzchni 180 m2,
d) wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC-U, SN o średnicy ¢ 250 i dł. 76,2 m oraz ¢ 200 i dł. 22.2 m wraz z montażem studni;
5) usunięcie drzew;
6) montaż oznakowania stałej organizacji ruchu-dotyczy sięgaczy;
7) nadzór inwestorski dotyczy następujących specjalności:
a) inżynieryjno – drogowej,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych;
8) szczegółowy zakres nadzoru inwestorskiego inwestycji zawiera projekt umowy (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania);
9) Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do świadczenia nadzoru nad realizacją robót budowlanych - CPV:
71.52.00.00 - 9 - Usługi nadzoru budowlanego
71.70.00.00 - 5 - Usługi nadzoru i kontroli
71.31.00.00 - 4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane.
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania:
1) Zamawiający wymaga aby Inspektor Nadzoru posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego ogłoszenia o wartości nie mniejszej niż jego cena ofertowa;
2) Zamawiający wymaga aby Inspektor Nadzoru dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zadania:
a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjno - drogowej oraz minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe,
b) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych oraz 3- letnie doświadczenie zawodowe,
c) Zamawiający wymaga również aby w postepowaniu Inspektor Nadzoru wykazał, że osobiście wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na wykonaniu nadzoru inwestorskiego dla budowy od podstaw lub przebudowy drogi o powierzchni min. 900 m2 wraz z budową lub remontem kanalizacji deszczowej.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie (Załącznik nr 1) oraz dostarczonych wraz z ofertą dowodów określających czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
d) ocena warunków udziału w postepowaniu o których mowa w pkt. 3 ppkt 1, 2a,2b,2c będzie polega na zasadzie (spełnia - nie spełnia),
e) niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Inspektora Nadzoru z postępowania.
4. Kryterium oceny oferty:
- najniższa cena oferty
5. Miejsce, termin i sposób składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek do dnia 24.05.2019 r. do godziny 14:00. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta musi być napisana w języku polskim. Ofertę należy złożyć w kopercie opisanej: Usługa nadzoru inspektorskiego na zadaniu:
„Przebudowa wewnętrznych dróg dojazdowych do budynków szeregowych nr 2,3 i 4 przy ul. Kossaka w Barlinku” oraz „Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. Kossaka w Barlinku”
Osoba do kontaktu: Kazimierz Dolat, przetargi@barlinek.pl, tel.: 95 7465-561.
6. Termin realizacji umowy:
1) termin rozpoczęcia prac: z dniem podpisania umowy;
2) termin planowany zakończenia do dnia 25 października 2019 r.;
3) termin wskazany wyżej oznacza datę uzyskania przez Wykonawcę robót budowlanych pozwolenia na użytkowanie;
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wykonania usługi w przypadku wydłużenia cyklu realizacji inwestycji.
7. Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej mowy:
Warunki zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia określone zostały w załączonym projekcie umowy - załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
8. Wykaz dokumentów oraz oświadczeń niezbędnych do złożenia wraz z ofertą:
1) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 wraz z załącznikami;
2) stosowne uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach:
a) inżynieryjno - drogowej,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych,
c) dokumenty potwierdzające wymagane doświadczanie,
d) zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z określeniem terminu ważności.
Zamawiający określając w/w wymogi dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018r. poz. 2272).
9. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ogłoszenia bez podania przyczyny;
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania ogłoszenia lub odstąpienia od wyboru Wykonawcy w każdym czasie bez podania przyczyny;
3) w sprawach nieujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
10. Załączniki:
1) formularz oferty- załącznik nr 1;
2) projekt umowy - załącznik nr 2;
3) projekt budowlano-wykonawczy - branża drogowa - załącznik nr 3;
4) projekt budowlano – wykonawczy- branża sanitarna - załącznik nr 4;
5) projekt organizacji ruchu - stała - załącznik nr 5;
6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 6;
7) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczy branży sanitarnej – załącznik nr 7;
8) przedmiar robót drogowych- załącznik nr 8;
9) przedmiar robót budowy kanalizacji deszczowej - załącznik nr 9;
10) ocena stanu funkcjonalnego i technicznego kanalizacji deszczowej (dotyczy tylko sięgaczy) - załącznik nr 10;
11) graficzny przebieg sieci kanalizacji deszczowej (dotyczy tylko sięgaczy)- załącznik nr 11;
12) schemat posadowienia drzew do usunięcia - załącznik nr 12.