logo
Wersja dla niedowidzących
Informacja dla niesłyszących
  Urząd Miejski w Barlinku
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 MIASTO I GMINA BARLINEK
minus Dane teleadresowe
 RADA MIEJSKA
minus Radni
minus Komisje
minus Głosowania
minus Interpelacje i zapytania
minus Kalendarz posiedzeń
minus Transmisja i nagrania
minus Projekty Uchwał
plus Protokoły Rady Miejskiej
minus Uchwały
 ORGANA WŁADZY
minus Burmistrz Barlinka
minus Zastępca Burmistrza
minus Sekretarz
minus Skarbnik
plus Rada Miejska
minus Zadania i kompetencje
plus Oświadczenia majątkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
minus Regulamin organizacyjny
plus Uchwały
plus Zarządzenia
plus Plany, strategie i programy
 PODMIOTY GMINY
minus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
 URZĄD MIEJSKI
minus Struktura organizacyjna
minus Przyjęcia interesantów
minus Godziny urzędowania
 INFORMACJE
plus Jak załatwić sprawę ?
plus Sprawozdania Burmistrza
plus Raport o stanie Gminy Barlinek
plus Organizacje pozarządowe
plus Przeciwdziałanie uzależnieniom oraz przemocy w rodzinie
plus Budżet
plus Kontrole
plus Ogłoszenia
plus Zamówienia publiczne
plus Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
minus Obwieszczenia
plus Obrót nieruchomościami gminnymi
plus Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
plus Rejestry i ewidencje
plus Ochrona środowiska
plus Podatki lokalne
minus Nieodpłatna pomoc prawna
minus Informacje nieudostępnione
plus Instrukcja obsługi biuletynu
plus RODO
minus Przejrzysta Polska
plus DOBRE PRAWO - DOBRA GMINA
plus Petycje, skargi, wnioski
plus Zgromadzenia
minus Zarządzanie kryzysowe
 WYBORY
plus Wybory do Sejmu i Senatu 2019
plus Wybory Ławników /kadencja 2020 - 2023/
plus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
plus Wybory Samorządowe 2018
 AKTY PRAWNE I PORADNIKI
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Dziennik Urzędowy Woj. Zachodniopomorskiego
 INNE
minus Redakcja Biuletynu
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
A A A


BURMISTRZ BARLINKA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZ
ĘDNICZE
INSPEKTORA DS. INWESTYCJI
W URZ
ĘDZIE MIEJSKIM W BARLINKU

 

Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Barlinku,  ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek

Zatrudnienie: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie wyższe, preferowane budowlane
  • nieposzlakowana opinia
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
  • biegła znajomość obsługi komputera
  • staż pracy minimum 3 lata


Wymagania dodatkowe:

  • znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa budowlanego, zagospodarowania przestrzennego i ustawy o zamówieniach publicznych
  • znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawa samorządowego, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o ochronie danych osobowych, dostępu do informacji publicznej
  • doświadczenie związane z przygotowaniem i realizacją inwestycji
  • pożądane cechy osobowości: umiejętność pracy indywidualnej oraz pracy w zespole, umiejętność planowania pracy własnej, pracy pod presją czasu, dokładność, samodzielność, komunikatywność, uczciwość i rzetelność

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:

1. Prowadzenie spraw związanych planowaniem i programowaniem inwestycji gminy 
w tym :

  • opracowywanie rocznych planów inwestycyjnych,
  • analiza i przygotowywanie wniosków przedsięwzięć inwestycyjnych,
  • planowanie inwestycji w zakresie uzbrojenia gruntów wchodzących do zasobów gminy, w urządzenia komunalne oraz niezbędne sieci uzbrojenia terenu,
  • opracowywanie harmonogramów oraz analiz wykonalności planowanych przedsięwzięć realizowanych przez gminę,
  • uzgadnianie i koordynacja planów i przedsięwzięć inwestycyjnych z innymi jednostkami,
    • przygotowywanie okresowych ocen, informacji, wniosków i sprawozdań dotyczących planowanych zadań inwestycyjnych przez Gminę.

2. Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji i realizacja inwestycji w zakresie określonym w budżecie Gminy Barlinek w tym:

  • przygotowywanie koncepcji i zakresu realizacji projektów inwestycyjnych,
  • przygotowywanie i prowadzenie odpowiednich postępowań przetargowych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
  • nadzór nad realizacją zawartych umów,
  • rzeczowe i finansowe rozliczanie realizowanych inwestycji,
  • prowadzenie archiwizacji dokumentacji związanej niniejszym zakresem obowiązków.

3. Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji oraz przygotowywanie rozliczeń oraz informacji  i sprawozdań z realizowanych projektów  inwestycyjnych.

4. Przygotowywanie odpowiednich danych i uczestniczenie w procesie przygotowywania wniosków w celu pozyskania środków pozabudżetowych na  finansowanie inwestycji.

 

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • praca biurowa w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku (podjazd dla niepełnosprawnych, pomieszczenia socjalne oraz higieniczno-sanitarne niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, brak windy)
  • pełen etat, 40 godzin tygodniowo
  • bezpośredni kontakt z interesantami, wysiłek umysłowy, sytuacje stresowe, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

 

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Barlinku w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV), z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adres, adres e-mail lub numer telefonu.
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie*.
  4. Kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz obywatelstwo polskie kandydata.
  5. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
  6. Kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach przydatnych na stanowisku.
  7. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia).
  8. Referencje z dotychczasowych miejsc pracy (o ile kandydat jest w ich posiadaniu).
  9. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  10. Oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  11. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania rekrutacyjnego danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz.1182 ze zm.).
  12. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na danym stanowisku.
  13. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzane moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).”

 

Kopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w biurze obsługi interesanta Urzędu Miejskiego w Barlinku w godzinach pracy Urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Barlinku, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek.

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko inspektora ds. inwestycji w Urzędzie Miejskim w Barlinku” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 września 2015 r. do godz.15:00.Decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.

 

Inne informacje:

Komisja powołana przez Burmistrza Barlinka przeprowadzi nabór w dwóch etapach:
I etap - polegać będzie na analizie formalnej dokumentów
II etap – polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, który może składać się z rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego (www.bip.barlinek.pl) oraz na tablicy informacyjnej UM.


Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Barlinku (www.bip.barlinek.pl) oraz na tablicy informacyjnej UM.


Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskać pod numerem tel. 0-95 746 55 44.

* Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. Nr 62, poz. 286 ze zm.)

Pracodawca zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.

Nazwa dokumentu: Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko inspektora ds. inwestycji
Skrócony opis: Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko inspektora ds. inwestycji
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Barlinku
Osoba, która wytworzyła informację: Ewa Hinc-Dziedziela
Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Hinc-Dziedziela
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2015-09-14 13:07:09
Data udostępnienia informacji: 2015-09-14 13:07:09
Data ostatniej aktualizacji: 2015-09-14 13:17:29

Wersja do wydruku...

corner   corner