|
|
|
§ 1. Ustala się dochody budżetu Gminy ( załącznik nr 1) w wysokości:
|
61 378 299
|
w tym:
|
|
1. dochody bieżące
|
57 488 068
|
w tym dochody związane z realizacją :
|
|
1) zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 2,
|
5 737 424
|
2) zadań wykonywanych na mocy porozumień z organami administracji rządowej, zgodnie z załącznikiem nr 2,
|
6 000
|
2. dochody majątkowe
|
3 890 231
|
§ 2. Ustala się wydatki budżetu Gminy (załącznik nr 4 ) w wysokości:
w tym:
|
62 975 397
|
1. wydatki bieżące
|
53 863 586
|
w tym wydatki związane z realizacją :
|
|
1) zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 5,
|
5 737 424
|
2) zadań wykonywanych na mocy porozumień z organami administracji rządowej, zgodnie z załącznikiem nr 5
|
6 000
|
2. wydatki majątkowe ( załącznik nr 7)
|
9 111 811
|
§ 3. Ustala się planowany deficyt budżetu Gminy, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z :
|
- 1 597 098
|
1) zaciągniętych kredytów
|
1 597 098
|
§ 4. Ustala się przychody i rozchody budżetu Gminy ( załącznik nr 12 ) w kwocie:
|
|
1) przychody
|
4 672 098
|
2) rozchody, które zostaną pokryte z: zaciągniętych kredytów
|
3 075 000
|
§ 5. W budżecie tworzy się rezerwy:
|
550 034
|
1) ogólną w kwocie:
|
64 000
|
2) celową z przeznaczeniem na: realizację zadań z zakresu zarządzania kryzysowego w kwocie:
|
156 000
|
|
|
3) celową z przeznaczeniem na wydatki w oświatowych jednostkach budżetowych
w tym: fundusz nagród 1%, odprawy emerytalne w kwocie:
|
330 034
|
§ 6. Ustala się wydatki jednostek pomocniczych w wysokości:
|
260 260
|
1) w ramach funduszu sołeckiego (załącznik nr 13)
|
260 260
|
§ 7. Ustala się dochody i wydatki:
|
|
1) dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
|
389 000
|
2) wydatki na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
|
379 001
|
3) wydatki na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii
|
10 000
|
§8. Ustala się dochody i wydatki realizowane na podstawie prawo ochrony środowiska zgodnie z załącznikiem nr 14
|
|
§ 9. Ustala się dochody i wydatki rachunków dochodów własnych oświatowych jednostek budżetowych ( załącznik nr 15 ) w kwotach:
|
|
1) dochody
|
15 010
|
2) wydatki
|
15 010
|
§ 10. Ustala się limity zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytówi pożyczek oraz
emitowanych papierów wartościowych na:
|
|
1) pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu
jednostki samorządu terytorialnego, do kwoty:
|
1 500 000
|
2) finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego do kwoty:
|
1 597 098
|
3)spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów
wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów, do kwoty:
|
3 75 000
|
§ 11. Upoważnia się Burmistrza Barlinka do zaciągania kredytów o których mowa w § 10, do wysokości kwot w nich określonych.
|
|
|
|
§ 12. Ustala się dochody jednostek oświatowych, zgodnie z załącznikiem nr 8
|
|
|
|
§ 13. Ustala się plany wydatków jednostek oświatowych zgodnie z załącznikami nr 9
|
|
|
|
§ 14. Ustala się dotację:
|
5 043 428
|
1) dla jednostek sektora finansów publicznych:
|
2 162 939
|
a) podmiotowe (załącznik nr 10) w kwocie:
|
2 080 629
|
b) celowe ( załącznik nr 11) w kwocie:
|
82 310
|
2) dla jednostek spoza sektora finansów publicznych:
|
2 880 489
|
a) podmiotowe ( załącznik nr 10) w kwocie:
|
2 648.489
|
b) celowe ( załącznik nr 11) w kwocie:
|
232 000
|
|
|
§ 15. Upoważnia się Burmistrza Barlinka do:
1) do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy.
|
|
2) przekazania uprawnień innym jednostkom organizacyjnym jednostki samorządu terytorialnego dozaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku następnym jest niezbędna dlazapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wyraczają poza rok budżetowy.
3) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu Gminy.
4) udzielania zaliczek dla pracowników Urzędu Miejskiego i sołtysów na zakup towarów i usług oraz na wyjazdy służbowe.
5) dokonywania zmian w planie wydatków na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy, z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami,
6) dokonywania zmian w planie wydatków majątkowych z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami,
|
|
|
|
§ 16. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2015 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego.
|
|