Podstawa prawna: Uchwała Nr XXIX/231/2004 Rady Miejskiej z dnia 28 października 2004r. w sprawie szczegółowych zasad udzielania pomocy publicznej dla przedsiębiorców w Mieście i Gminie Barlinek (Dz. U. Woj. Zach. Nr 85 poz. 1559)
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. "Wniosek o zwolnienie z podatku od nieruchomości na podstawie Uchwały Rady Miejskiej"
pobierz wniosek
2. Załączniki -dokumentacja potwierdzająca realizację nowej inwestycji lub utworzenie w związku z nią nowych miejsc pracy, wraz ze wskazaniem konkretnych celów, efektów, rezultatów i terminów ich uzyskania -informacja o pomocy publicznej udzielonej w okresie kolejnych 3 lat poprzedzających dzień złożenia wniosku (zgodnie z art.37 ustawy z dnia 30 kwietnia 2004r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej - Dz.U. Nr 123, poz. 1291 -potwierdzenie spełnienia warunków określonych w § 3 i 4 Uchwały Rady Miejskiej w Barlinku w sprawie szczegółowych zasad udzielania pomocy publicznej dla przedsiębiorców w Mieście i Gminie Barlinek -inne: na żądanie organu podatkowego w trakcie prowadzenia postępowania podatkowego
II. OPŁATY: Opata skarbowa: ? nie pobiera się.
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: Do 60 dni od dnia wszczęcia postępowania
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: Referat Finansowo-Budżetowy tel. 095 7465 573
V. TRYB ODWOŁAWCZY: Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
VI. UWAGI: 1. Wszelkie dodatkowe informacje oraz druki wniosków są dostępne w Referacie Finansowo-Budżetowym pok. nr 5. 2. Złożone przez przedsiębiorców wnioski nie zawierające wszystkich elementów oraz wymaganych załączników, a także nie uzupełnione w terminie wyznaczonym przez organ podatkowy, pozostawia się bez rozpatrzenia.
|